Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

продукція борошномельної-круп'яної промисловості
Очікувана вартість
315 869,00 UAH
UA-2019-12-16-001360-b 88d4e993c8bf414f8dff9ef113636143
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осьміна Тетяна

+380645541451 niznee93290@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НИЖНЯНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03190076
Місцезнаходження: 93290, Україна , Луганська обл., смт.Нижнє, ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 13
Контактна особа: Осьміна Тетяна
+380645541451
niznee93290@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 16:05
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 16:05
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:51
Очікувана вартість: 315 869,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 579,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23000 кг
борошно в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93290, Україна, Луганська обл., смт.Нижнє, Паркова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
750 кг
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93290, Україна, Луганська обл., смт.Нижнє, Паркова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
650 кг
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93290, Україна, Луганська обл., смт.Нижнє, Паркова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
800 кг
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93290, Україна, Луганська обл., смт.Нижнє, Паркова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кг
крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93290, Україна, Луганська обл., смт.Нижнє, Паркова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
Крупа пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93290, Україна, Луганська обл., смт.Нижнє, Паркова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
Крупа рисова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93290, Україна, Луганська обл., смт.Нижнє, Паркова,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 грудня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 15:56
ТД борошномельна продкція (2).doc
20 грудня 2019 09:57
договор 2020.doc
24 грудня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 15:56
ТД борошномельна продкція (2).doc
24 грудня 2019 15:48
ТД борошномельна продкція (2).doc
24 грудня 2019 14:51
ТД борошномельна продкція.doc
24 грудня 2019 14:37
ТД борошномельна продкція (1).doc
16 грудня 2019 12:26
ТД борошномельна продкція.doc
20 грудня 2019 09:57
договор 2020.doc
16 грудня 2019 12:26
договор.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-16-000016 ● c069463ed6894d148f3e58d2fc115222
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2020 11:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
15.01.2020 № 3
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.01.2020 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-16-001360-b 16.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель




Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-16 11:41:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі продукції борошномельної-круп'яної промисловості (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-16-001360-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. На підставі якого рішення було визначено переможцем торгів ФОП «ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» (дата, номер рішення)?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відсутня будь-яка інформація щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ»?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-29 14:55:37

Нижнянський обласний психоневрологічний інтернат надає відповідь

Нижнянський інтернат повідомляє, що була проведена аудиторська перевірка відкритих торгів по коду ДК 021:2015 15610000-7Борошномельна-круп'яна продукція.протягом цієї перевірки були виявлені порушення.
Було вирішено розірвати договір з ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" для усунення порушень у зв'язку з висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби у Луганській області.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З приводу того, що переможцем торгів ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" документи цо підтверджують відсутність підстав,визначених пунктами 2,3,5,6,8 частини І статті 17 Закону №922 надано 09.01.2020 року,при цьому повідомлення про намір укласти договір опубліковано в електронній системі Prozzoro 03.01.2020 року,тобто переможцем торгів надоно документи на шостий день,слід зазначити наступне: 1.відповідно до розділу 5 Тендерної документації,переможцемторгіву строк,що не перевищує п'яти днів ( в Законі України"Про публічні закупівлі" не зазначено яких саме 5 робочих чи календарних днів) з дати оприлюднення а веб- порталі Уповноваженого органуповідомлення про намір укласти договір, повинен надатизамовнику документи,що підтверджують відсутність підстав,визначених пунктами 2,3,5,6, і 8 частини першої статті 17 Закону України"Про публічні закупівлі"(Додаток3), крім того у Тендерній документації зазначено,що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації,що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах,доступ до яких є вільним4 2.ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" визнано переможцем процедури закупівлі 03.01.2020 року,а документи що підтверджують відсутність підстав,визначенихпунктами2,3,5,3, і 8 частини 1 статті 17 Закону№922 надано ним 09.01.2020 року.При цьому раніше,це зробитине було можливо оскільки відбулось перенесення робочих днів та були довгі вихідні,з 04 по 07 січьня 2020 року, відповідно до розпорядження КМУ від 23 жовтня 2019 р.№955-р. враховуючи вище викладенні обставини на думку Замовника,Учасником процедури закупівлі ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" не було порушено вимоги Тендерної документації та вимоги частини 3 статті17 Закону України " Про публічні закупівлі" в системі Prozzoro після проведення аукціону визначився учасних з більш економічною пропозицією, а саме ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ".Після розгляду документів по статті 17 Закону №922 він відповідав всім критеіям про що зробиливідмітку в системі Prozzoro. Таким чином визначили його переможцем в системі,і також про це був складений протокол №39-а від 03.01.2020 року.але протокол не виклали в системі Prozzoro так,як при авчанні на курсах підвищення кваліфікації лектор зазначив,що протокол можна не оприлюднювати,тому що система автоматично відправляє повідомлення про переможця

2020-01-27 15:44:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 236 467,50
UAH
227 957,50
UAH
Документи
ТОВ ЕНГРАНТ 241 590,00
UAH
228 000,00
UAH
Документи
ФОП ІЗОТОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 310 000,00
UAH
234 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 16:14
Електронний підпис
02 січня 2020 13:48
Електронний підпис
02 січня 2020 13:47
пропозиція нова.pdf
27 грудня 2019 15:59
Електронний підпис
27 грудня 2019 15:58
технічні вимоги.PDF
27 грудня 2019 15:58
проект договору.PDF
27 грудня 2019 15:58
пропозиція крупи.PDF
27 грудня 2019 15:58
реестр.PDF
27 грудня 2019 15:58
аналог договор№4.PDF
27 грудня 2019 15:58
аналог договор347.PDF
27 грудня 2019 15:58
довідка щодо складу.pdf
27 грудня 2019 15:58
довідка про санкції.PDF
27 грудня 2019 15:58
довідка про ліцензію.PDF
27 грудня 2019 15:58
довідка про довкілля.PDF
27 грудня 2019 15:58
ст.17.PDF
27 грудня 2019 15:58
наявність працівників.PDF
27 грудня 2019 15:58
щодо ліцензії.PDF
27 грудня 2019 15:58
щодо представника.PDF
27 грудня 2019 15:58
ФОП ЗДОРОВЕЦЬ СУБХП (1).pdf
27 грудня 2019 15:58
дсту исо.pdf
27 грудня 2019 15:58
щодо потужності.PDF
27 грудня 2019 15:58
договір приміщення.PDF

Публічні документи

31 грудня 2019 10:45
накладные дмитровка.pdf
31 грудня 2019 10:45
договор дмитровка2.pdf
31 грудня 2019 10:45
договор дмитровка3.pdf
31 грудня 2019 10:45
договор дмитровка.pdf
31 грудня 2019 10:45
догово изотов.PDF
31 грудня 2019 10:45
договора изотов 2016.PDF
31 грудня 2019 10:45
ЛИСТ ЗГОДИ.pdf
31 грудня 2019 10:45
справка о несудимости.PDF
31 грудня 2019 10:45
договор 2020.pdf
31 грудня 2019 10:45
ДОВІДКА СТ17.pdf
31 грудня 2019 10:45
ДОВІДКА ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
31 грудня 2019 10:45
ГАРАНТІЙНІЙ ЛИСТ.pdf
31 грудня 2019 10:45
ВИТЯГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ ЕНГРАНТ

ФОП ІЗОТОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
Переможець 227 957,50
UAH
03 січня 2020 12:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 12:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#2833400499
227 957,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 15:04
протокол7.PDF укладений
29 січня 2020 15:04
договор крупи.PDF укладений
29 січня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 14:45
договор 1.PDF укладений
22 січня 2020 14:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 227 957,50
UAH
Причини розірвання договору: розірвати договір для усунення порушень в зв'язку висновком Управління північно- східного офісу Держаудтслужби у Луганській області