Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НИЖНЯНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03190076 |
Місцезнаходження: | 93290, Україна , Луганська обл., смт.Нижнє, ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 13 |
Контактна особа: |
Осьміна Тетяна +380645541451 niznee93290@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2019 16:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2019 16:05 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 12:51 |
Очікувана вартість: | 315 869,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 579,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2019 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2019 15:56 |
ТД борошномельна продкція (2).doc | |
20 грудня 2019 09:57 |
договор 2020.doc |
24 грудня 2019 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
24 грудня 2019 15:56 |
ТД борошномельна продкція (2).doc
|
|||||||||||||||
20 грудня 2019 09:57 |
договор 2020.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-16-000016 ● c069463ed6894d148f3e58d2fc115222
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2020 11:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2020 № 3
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 15.01.2020 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-16-001360-b 16.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-16 11:41:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі продукції борошномельної-круп'яної промисловості (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-16-001360-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. На підставі якого рішення було визначено переможцем торгів ФОП «ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ» (дата, номер рішення)?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відсутня будь-яка інформація щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ»?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-01-29 14:55:37
Нижнянський обласний психоневрологічний інтернат надає відповідь
Нижнянський інтернат повідомляє, що була проведена аудиторська перевірка відкритих торгів по коду ДК 021:2015 15610000-7Борошномельна-круп'яна продукція.протягом цієї перевірки були виявлені порушення.
Було вирішено розірвати договір з ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" для усунення порушень у зв'язку з висновком Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби у Луганській області.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
З приводу того, що переможцем торгів ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" документи цо підтверджують відсутність підстав,визначених пунктами 2,3,5,6,8 частини І статті 17 Закону №922 надано 09.01.2020 року,при цьому повідомлення про намір укласти договір опубліковано в електронній системі Prozzoro 03.01.2020 року,тобто переможцем торгів надоно документи на шостий день,слід зазначити наступне: 1.відповідно до розділу 5 Тендерної документації,переможцемторгіву строк,що не перевищує п'яти днів ( в Законі України"Про публічні закупівлі" не зазначено яких саме 5 робочих чи календарних днів) з дати оприлюднення а веб- порталі Уповноваженого органуповідомлення про намір укласти договір, повинен надатизамовнику документи,що підтверджують відсутність підстав,визначених пунктами 2,3,5,6, і 8 частини першої статті 17 Закону України"Про публічні закупівлі"(Додаток3), крім того у Тендерній документації зазначено,що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації,що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах,доступ до яких є вільним4 2.ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" визнано переможцем процедури закупівлі 03.01.2020 року,а документи що підтверджують відсутність підстав,визначенихпунктами2,3,5,3, і 8 частини 1 статті 17 Закону№922 надано ним 09.01.2020 року.При цьому раніше,це зробитине було можливо оскільки відбулось перенесення робочих днів та були довгі вихідні,з 04 по 07 січьня 2020 року, відповідно до розпорядження КМУ від 23 жовтня 2019 р.№955-р. враховуючи вище викладенні обставини на думку Замовника,Учасником процедури закупівлі ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" не було порушено вимоги Тендерної документації та вимоги частини 3 статті17 Закону України " Про публічні закупівлі" в системі Prozzoro після проведення аукціону визначився учасних з більш економічною пропозицією, а саме ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ".Після розгляду документів по статті 17 Закону №922 він відповідав всім критеіям про що зробиливідмітку в системі Prozzoro. Таким чином визначили його переможцем в системі,і також про це був складений протокол №39-а від 03.01.2020 року.але протокол не виклали в системі Prozzoro так,як при авчанні на курсах підвищення кваліфікації лектор зазначив,що протокол можна не оприлюднювати,тому що система автоматично відправляє повідомлення про переможця
2020-01-27 15:44:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
236 467,50
UAH
|
227 957,50
UAH
|
Документи |
ТОВ ЕНГРАНТ |
241 590,00
UAH
|
228 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП ІЗОТОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ |
310 000,00
UAH
|
234 800,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗДОРОВЕЦЬ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2833400499 |
Переможець |
227 957,50
UAH
|
03 січня 2020 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 15:04
|
протокол7.PDF | укладений |
29 січня 2020 15:04
|
договор крупи.PDF | укладений |
29 січня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 14:45
|
договор 1.PDF | укладений |
22 січня 2020 14:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
227 957,50
UAH
|
Причини розірвання договору: | розірвати договір для усунення порушень в зв'язку висновком Управління північно- східного офісу Держаудтслужби у Луганській області |