Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба с/м без голів
Очікувана вартість
696 150,00 UAH
UA-2019-12-16-001187-a 8f15ea21cc734eec8e7991d5b4619890
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кріва Любов Миколаївна

080444019372
380954320699
Pv_pni@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188795
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Міська 2
Контактна особа: Кріва Любов Миколаївна
080444019372,380954320699,
Pv_pni@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 14:16
Очікувана вартість: 696 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 480,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Риба с/м без голів. Адресна доставка по замовленню 2-3 рази на тиждень протягом 2020року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8925 кілограми
Риба с/м без голів. Адресна доставка по замовленню 2-3 рази на тиждень протягом 2020року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, Київ, вул.Міська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 грудня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 12:06
Оголошення риба с.м. 2020.doc
20 грудня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 грудня 2019 12:06
Оголошення риба с.м. 2020.doc
16 грудня 2019 14:31
Оголошення риба с.м. 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-001187-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Торгпродсервіс, Код ЄДРПОУ:30757072
Дата подання: 09 січня 2020 15:34
Вимога до Замовника щодо рішення
Приватне підприємство «Торгпродсервіс» (код ЄДРПОУ 30757072) подало Тендерну форму «ПРОПОЗИЦІЯ» для процедури закупівлі-відкриті торги код за ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені: (Риба с/м хек б/г, Риба с/м минтай б/г , Риба с/м хокі б/г), ідентифікатор закупівлі UA-2019-12-16-001187-a, які оголошені Вами, як Замовником торгів від 16.12.2019 року.
Відповідно до протоколу (рішення) Замовника Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату (далі-Замовник) про відхилення пропозиції Кандидата №5 від 03.01.2020 р. затвердженого рішенням тендерного комітету Пуща-Водицького психоневрологічного інтернату уповноваженою/відповідальною особою Кріва Л.М. від 03.01.2020 р. було відхилено, як такою, що не відповідає умовам тендерної документації.

Заперечення до обґрунтування відхилення Замовником Учасника ПП «Торгпродсервіс» :

-Учасник ПП «Торгпродсервіс» для виконання частини 1 пункту 1.1. Додатку 2 тендерної документації надав копію підтверджуючого документу щодо наявності холодильного обладнання видаткову накладку № РН-0000013 від 08.08.2007 р., що скріплені печатками та підписані уповноваженими особами між Постачальником холодильного обладнання ПП «Мега-Холод» та Покупцем ПП «Торгпродсервіс», у якій відображені, 1 холодильна камера 159 куб.м.; 3 холодильні камери -104 куб.м.; та 4 холодильних установки відповідно.
Учасник, що відхилений надав копію оборотно-сальдової відомості, а саме копію Журнал–ордер і відомість по рахунку 10 Основні засоби за 01.12.19 -01.12.19 сформований 26.12.2019 р. від ПП «Торгпродсервіс» на 4-ох аркушах (далі -оборотно-сальдова відомість). Зазначені у видатковій накладній № РН-0000013 від 08.08.2007р. холодильне обладнання відображені у оборотно-сальдовій відомості на 3-му аркуші позиції №23; №24; №27-30 (в ціну холодильного обладнання включені інші витрати для їх монтажу, транспортування згідно правил бухгалтерського обліку), що є підтвердженням наявності власного холодильного обладнання, яке перебуває на балансі Учасника.
Окрім того, Учасник надав у складі поданої пропозиції скан-копію довідки про наявність складських приміщень та умов зберігання складських продуктів вих.№1404/12 від 27.12.2019 р., у якій вказано, що ПП «Торгпродсервіс» має власне холодильного обладнання на своєму балансі. Учасник надав для підтвердження достовірності наявності холодильного обладнання копії з нотаріальним перекладом всіх паспортів на вказане вище холодильне обладнання.
Учасник надав скан-копію інформаційної довідки щодо надання копії договору купівлі-продажу холодильного обладнання, вих.№1407/12 від 27.12.2019 р., в якій вказав підстави з поясненням щодо ненадання договору-купівлі продажу з посиланням на відповідний нормативний документ наказ Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №578/5 щодо терміну зберігання договорів.
Звертаємо Вашу увагу, що холодильне обладнання було придбане Учасником понад 10 років.
Відповідно до статті 205 Цивільного кодексу України : «правочини можуть вчинятись в усній або письмовій (електронній) формі. Сторони мають право обрати форму правочину».
Між Покупцем та Продавцем досягнуто усної домовленості і як наслідок, відповідно до частини 2 статті 206 Цивільного кодексу України :«юридичній особі, що сплатила за товари та послуги на підставі усного правочину з другою стороною, видається документ, що підтверджує підставу сплати та суму одержаних коштів». В конкретному випадку документально - це видаткова накладна № РН-0000013 від 08.08.2007р. та паспорти на холодильне обладнання від Постачальника, що були надані для підтвердження наявності господарсько-правових відносин між Покупцем та Продавцем.

У складі тендерної форми пропозиції наданий штатний розклад відповідних працівників у кількості 49 осіб, що мають відповідну кваліфікацію, освіту (спеціалізацію), досвід та перебувають на трудових відносинах на постійній основі з Учасником.
Що стосується посади експедитора, то зауважуємо, що такої окремої посади експедитора у штатному розписі затвердженою адміністрацією Учасника не передбачено, про те як було вказано в поданій у складі тендерній формі пропозиції скан-копії листа - роз’яснення вих.№1410/12 від 27.12.2019 р. відповідно по посадової інструкції водії виконують функції водіїв та експедиторів, з водіями підписані договори про матеріальну відповідальність, де теж дублюються функції експедиторів.

Учасник у складі тендерної форми пропозиції надав скан-копії дійсних карток огляду та оригіналів особистих медичних книжок працівників завірених печаткою медичного закладу, а саме водіїв, що виконують функції експедиторів, вантажників, комірника та інших працівників, що перебувають у штаті Учасника.
Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 №280 періодичність проходження медичного огляду працівників продовольчих складів включаючи комірників, завідуючих продовольчих складів, водіїв-експедиторів 1 раз на рік.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Ваше рішення як Замовника порушує принципи: добросовісної конкуренції серед учасників;
максимальної економії; відкритість та прозорість; недискримінації учасника та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживання.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог учасників. Дана вимога обмежує коло учасників публічних закупівель.
Нагадуємо, що відповідно до Законодавства України, Кримінального Кодексу України та статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі » передбачена відповідальність до службових (посадових) осіб Замовника у сфері закупівель.
Ваше Рішення протокол № 5 від 03.01.2020 року, як Замовника про відхилення пропозиції учасника ПП «Торгпродсервіс» та визнання наступного Учасника переможцем наносить збитки до державного бюджету України, тому що пропозиція ПП «Торгпродсервіс» є більш економічно вигіднішою для бюджету міста Києва та в цілому України.

Приватне підприємство «Торгпродсервіс» просить Вас скасувати своє рішення протокол
№ 5 від 03.01.2020 року та визнати нашу пропозицію переможцем даних державних закупівель.
Про своє рішення просимо надати письмову відповідь.
В разі незадоволення, ми будемо змушені подати скаргу до органу оскарження Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2020 08:15
Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат в особі уповноваженої особи надає пояснення,щодо вимоги 27/2020 від 09.01.2020р. на закупівлю (риба с/м минтай б/г, риба с/м хек б/г, риба с/м хокі б/г) згідно ДК 021:2015 ( 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені,закупівля номер UА-2019-12-16-001187-а.
Згідно ч. 5 Розділу ІІІ, а також п. 2.1 ч.2 Додатку 2 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо документального підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність офіційно працевлаштованих у штаті учасника працівників (згідно штатного розпису учасника0, які повинні мати необхідні знання та досвід, а також вказати інформацію про їх чисельність, та окремо по кожному працівнику зазначити про досвід роботи на даній посаді, працює в даного учасника постійно чи тимчасово, освіту, кваліфікацію, ПІБ таких працівників, що будуть залучені до виконання умов договору, укладеного за результатами даної процедури закупівлі у разі перемоги таким учасником, а саме:
1. Особи, що відповідають за транспортування та доставку товару, у кількості не менше двох осіб, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді (професії): водій
2. Особи, що відповідають за супровід під час доставки товару, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді (професії): експедитор
3. Особи, що відповідають за зберігання товару на складі та або виробництві, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді: комірник та/або завідуючий складом/господарством
4. Особи, що відповідають за вантажно-розвантажувальні роботи, які офіційно працевлаштовані на підприємстві Учасника та перебувають на посаді (професії): вантажник
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу та/або скан-копію завірену печаткою медичного закладу картки огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників, згідно вище згаданої довідки (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу). В медичних книжках повинно бути зазначено, що такі працівники працюють в учасника, а також наявна відмітка про вчасне проходження ними медоглядів та допуск до роботи, згідно з професією/посадою.
В складі Тендерної пропозиції надано інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1411/12 від 27.12.2019 р., але в даній довідці відсутня посада експедитора, що не відповідає вимогам тендерної документації, також відсутні медичні книжки та медичні картки осіб, що відповідають за супровідпід час доставки товару, яка офіційно працевлаштована на підприємстві Учасника та перебуває на посаді – експедитор. Натомість надана Довідка в довільній формі про те, що виконання обов’язків експедитора покладено на водія. Підтвердження не надано у складі тендернрої пропозиції.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – це кваліфікаційні критерії. Підтвердження яких є значущими для прийняття рішення замовником щодо переможця закупівлі.
Якщо в штатному розписі Учасника торгів не передбачено посада експедитор, яка булла обов’язкова в кваліфікаційній частині тендерної докментації Замовника, а обов’язки експедитора покладено на водія, згідно посадової інструкції та/або іншого документу, то для підтвердження даного факту учасником необхідно було у складі тендерної пропозиції надати доказ та підтвердження виконання обов’язків експедитора працівником іншої професії, чого учасником зроблено не було. Довідка в довільній формі не може бути підтвердженням кваліфікаційного критерію наяності працівників відповідної професії та проходження ними медичного огляду та підтвердження спроможності займатися відповідним видом робіт.
Зазначені документи у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Торгпродсервс» не подані.
Згідно з умовами тендерної документації «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції».

На вимогу Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000 р. № 1645-III, Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.94 р. № 4004-XII, Постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2001№ 559«Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» та на вимогу Наказу МОЗ від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» працівники харчової та переробної промисловості, а саме працівники складу у т.ч. завідувач складу, комірник зобов’язані проходити медичне обстеження 2 рази на рік, тобто кожні 0,5 року, тому дана кваліфкаційна вимога тендерної документаціїї учасником ПП «Торгпродсервіс» не виконана, оскільки в документах учасника зазначено проходження медичного огляду 1 раз на рік.
Номер вимоги: UA-2019-12-16-001187-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Торгпродсервіс, Код ЄДРПОУ:30757072
Дата подання: 13 січня 2020 19:33
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга щодо порушення законодавства у сфері закупівель
Скасована
Дата: 13 січня 2020 19:47
Причина: Технічна помилка

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

13 січня 2020 19:33
Платіжне доручення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-16-001187-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Торгпродсервіс, Код ЄДРПОУ:30757072
Дата подання: 21 січня 2020 16:32
Скарга щодо порушення законодавства в сфері закупівель
Скарга щодо порушення законодавства в сфері закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 січня 2020 19:37
Рішення від 24.01.202 0№1456.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 19:36
Рішення від 10.02.2020 №2450 .pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 17:55

Документи подані скаржником

21 січня 2020 16:32
Платіжне доручення

Документи подані замовником

30 січня 2020 14:29
Відповідь.pdf

Документи Органу Оскарження

13 лютого 2020 17:55
Рішення від 10.02.2020 №2450 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Торгпродсервіс 669 375,00
UAH з ПДВ
624 482,25
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Стеценко Валентина Іванівна 672 350,00
UAH з ПДВ
624 500,00
UAH з ПДВ
Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ" 686 332,50
UAH з ПДВ
686 332,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:25
Договір з виробником.pdf
28 грудня 2019 12:25
Аналогічний договір.pdf
28 грудня 2019 12:25
Технічне завдання.pdf
28 грудня 2019 12:25
Штатний розпис.pdf
28 грудня 2019 12:25
16.Проект договору.pdf
28 грудня 2019 12:25
1.оригінал Статуту.PDF
28 грудня 2019 12:25
17Акти на вет. послуги.pdf
28 грудня 2019 12:25
7. Якісні документи.pdf
28 грудня 2019 12:25
6.Плану аудиту.pdf
28 грудня 2019 12:25
4.Документи ISO 22000.pdf
28 грудня 2019 12:25
17.Лист роз_яснення.pdf
28 грудня 2019 12:25
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

31 грудня 2019 12:28
відповід.rar
31 грудня 2019 09:36
проект договора.pdf
31 грудня 2019 09:36
кваліф. риба тендер.rar
31 грудня 2019 09:36
цінова пропоз..pdf

Публічні документи

15 січня 2020 14:53
Електронний підпис
15 січня 2020 14:42
Документи переможця
28 грудня 2019 13:10
Електронний підпис
28 грудня 2019 13:09
Проект договору.PDF
28 грудня 2019 13:09
Довіреність Волошко.PDF
28 грудня 2019 13:09
Асортиментний перелік.PDF
28 грудня 2019 13:09
План аудиту ISO 22000_2018.PDF
28 грудня 2019 13:09
ISO 22000_2018_19.pdf
28 грудня 2019 13:09
Технічне завдання.PDF
28 грудня 2019 13:09
Довідки стаття 17.pdf
28 грудня 2019 13:08
Медична карта Жук ВІ.PDF
28 грудня 2019 13:08
Свідоцтво AX6135НA.pdf
28 грудня 2019 13:08
Свідоцтво АХ7402НС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Торгпродсервіс

Фізична особа - підприємець Стеценко Валентина Іванівна

"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Торгпродсервіс
#30757072
Відхилено 624 482,25
UAH з ПДВ
03 січня 2020 16:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Фізична особа - підприємець Стеценко Валентина Іванівна
#1818032341
Відхилено 624 500,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 13:35
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
Переможець 686 332,50
UAH з ПДВ
14 січня 2020 18:35

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП Торгпродсервіс #30757072

№ рішення у справі

60/148-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

03 січня 2020 16:47
Електронний підпис
03 січня 2020 16:46
Протокол 5.pdf

Документи

10 січня 2020 13:26
Електронний підпис
10 січня 2020 13:25
Протокол 6.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2020 18:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"ПІДПРИЄМСТВО "РОМАН" МІЖНАРОДНОЇ ЛІГИ УКРАЇНСЬКИХ ІНВАЛІДІВ-ІНТЕЛЕКТУАЛІВ "СОФІЯ"
#30636739
686 332,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 15:03
риба морож 20%.pdf зміни до договору
13 січня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:52
Додаткова угода пролонгація риба мор.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:00
Додаткова угода риба№1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 15:53
Договір риба м.pdf укладений
14 лютого 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з закінченням бюджетного року зменшується сума та обсяги договору.
Номер договору про закупівлю: Договір №4Т-Р від 14.02.2020р.
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: Договір №4Т-Р від 14.02.2020р.
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році,
Номер договору про закупівлю: Договір №4Т-Р від 14.02.2020р.
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 779 692,25
UAH