Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Стрийська спеціалізована школа № 4 I-III ст. |
Код ЄДРПОУ: | 22414423 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Бобикевича, 3 |
Контактна особа: |
Галина +380324570644 schooln4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 14:27 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 14:27 |
Очікувана вартість: | 579 490,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 897,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Відповідно до річного плану на 2020 рік
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до кошторисних призначень та накладних, наданих надавачем послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 грудня 2019 12:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2019 12:38 |
Тендерна документація харчування СШ№ 4 І-ІІІ ст. 2020р..doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-03-000019 ● e9652190dd454a42943a44f79b053e71
- Статус: вирішено ● Дата: 28 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 березня 2020 16:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2020 № 48
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 № 48.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-12-16-000892-a 16.12.2019. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-18 12:34:11
Прохання про перегляд висновку.
Тендерним комітетом ССШ І-ІІІ ст. № 4 був розглянутий висновок про результати моніторингу даної закупівлі, проведеного відповідно до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.03.2020 № 48.
Користуючись правом одноразово звернутись через систему за роз’ясненням щодо висновку, хочемо висловити ряд міркувань та пояснити мотиви, якими керувався тендерний комітет при розгляді тендерної пропозиції ФОП "Черепанин Л. Я" та прийнятті рішення про визнання її переможцем торгів.
1. Щодо застосування електронно-цифрового підпису ФОП "Черепанин Л. Я" при поданні тендерної пропозиції.
Тендерний комітет не погоджується з даним зауваженням, оскільки пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Жодним чином немає прямої вказівки для учасників "накласти ЕЦП". Електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. (ст. 6 Закону "Про електронні документи та електронний документообіг") Тобто не обов'язково. Основне призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація учасника.
Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках.
Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТУ № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів , на які накладається електронний цифровий підпис.
Саме тому тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору і виражає намір особи, яка її зробила, вважає себе зобов'язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису.
З огляду на те, що подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 30 Закону про публічні закупівлі. Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, крім випадків, якщо така вимога встановлена в ТД (а такої прямої вимоги в ТД немає)
2. Щодо зауважень аудитора про відсутність переліку документів (пункти 2, 4, 7, 8, 12, 13 додатку 2), які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.
Вважаємо, що поданого пакету документів було цілком достатньо для підтвердження кваліфікаційних вимог, які встановленні в ст. 16 і ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Єдиним документом, який учасник не надав є документ щодо інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреного печаткою (у разі наявності), про внесення потужностей (об’єктів) учасника та їх операторів, що здійснюють діяльність з виробництва та /або обігу харчових продуктів в державний реєстр потужностей операторів ринку на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України. З приводу цього можемо пояснити наступне: даний учасник протягом минулого року також надавав послугу по харчуванню учнів , оскільки був переможцем минулорічних торгів. Здійснювати свою діяльність без включення у вищезазначений реєстр, при системних перевірках Держпродспоживслужби, просто б не було можливості, адже така діяльність підприємця була б зупинена органами Держпродспоживслужби. У матеріалах перевірки школи управлінням Держпродспоживслужби дана інформація є в наявності, тому тендерний комітет вважав, що це технічний недолік при поданні учасником пакету документів який жодним чином суттєво не впливає на зміст тендерної пропозиції та не порушує принципи проведення закупівлі. Дана інформація є у відкритому реєстрі Держпродспоживслужби, про що можемо надати додаткову інформацію. До речі, у новій редакції Закону, який вступить в дію з 19.04.2020р. в учасника була б можливість виправити цей недолік протягом однієї доби.
3. Що стосується зауваження аудитора про неподання переможцем у строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оригіналу або завіреної копії документа, виданого відповідним органом, з інформацією про те, що фізичну особу, яка є переможцем, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, оригіналу або (нотаріально завіреної) копії довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, міститься також у тендерній документації (Додаток 2).
Хочемо зауважити, що дані довідки надані були переможцем наручно і є в наявності тендерного комітету. Вимоги щодо електронного оприлюднення саме цих документів у складі тендерної документації не було. Цитуємо дослівно вимогу, викладену у п. б) примітки додатку 2:
"б) Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір на виконання вимоги ст. 17 Закону повинен надати Замовнику:
- оригінал або завірена копія документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, фізичну особу, яка є переможцем, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- оригінал або завірена копія документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службову (посадову) особу переможця, яку уповноважено переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- оригінал або (нотаріально завірена) копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби. Документ повинен бути не більше 10-денної давності відносно дати подання документа та містити конкретного адресата подання в особі Замовника, що регламентується наказом МФУ від 03.09.2018р. № 733 http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1102-18
Аналогічна вимога викладена в ч. 2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерний комітет готовий надати відповідні копії даних документів.
Таким чином, на думку тендерного комітету школи, дана закупівля проведена в рамках чинного законодавства , тому просимо переглянути Ваш висновок, адже розірвання договору, за яким переможець уже надав частину послуг, може призвести до зупинки харчування, а від так до зриву навчально-виховного процесу у школі, що призведе до негативних соціальних наслідків, невдоволення батьків учнів у вкрай напруженій ситуації в країні, пов'язаній з оголошенням карантину.
Зі свого боку зобов'язуємось надати копії усіх первинних документів, які вказані у висновку аудиту та в майбутньому більш уважно ставитись до розгляду документів.
Ми розуміємо, що оскаржити дане рішення через суд ми не матимемо змоги, оскільки не маємо у штатному розпису юриста, а найняти адвоката школа не матиме можливості, оскільки дані видатки не передбачені у кошторисі школи на 2020р. , тому безперечно, виконаємо рішення.
Однак сподіваємось на розуміння та підтримку, адже дана закупівля не є аж надто привабливою з фінансової точки зору для потенційних учасників, про що свідчить наявність лише двох пропозицій.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.
2020-08-19 15:59:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Черепанин Любомира Ярославівна |
579 490,00
UAH
|
576 383,80
UAH
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Петричкович Галина Богданівна |
579 072,50
UAH
|
579 072,50
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Черепанин Любомира Ярославівна #2532514826 |
Переможець |
576 383,80
UAH
|
03 січня 2020 12:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2020 11:20
|
Додаткова угода №2.PDF | укладений |
11 серпня 2020 11:20
|
Акт звіряння рахунків.PDF | укладений |
11 серпня 2020 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 17:08
|
Протокол №3.PDF | укладений |
10 серпня 2020 17:06
|
дог.4 ст..PDF | зміни до договору |
23 січня 2020 16:34
|
додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
23 січня 2020 16:33
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 15:13
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 15:12
|
дог.ст4.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 15:06
|
Д.у №1.pdf | зміни до договору |
23 січня 2020 15:04
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 січня 2020 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 15:11
|
дог. ст.4.pdf | укладений |
15 січня 2020 15:10
|
дог. ст.3.pdf | укладений |
15 січня 2020 15:10
|
дог.ст.2.pdf | укладений |
15 січня 2020 15:10
|
дог.ст1.pdf | укладений |
15 січня 2020 15:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.1 Виконавець надає, а Замовник оплачує послуги їдальні за кодом за ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорії ) 6.5 Договір набирає чинність з моменту його підписання і діє до 31.12.2020р. 7.1 Внесення змін в частині збільшення ціни сніданку чи обіду можливе не більше одного разу за період дії Договору, та не більше 10%. 8. В частині р/р UA 228201720344200001000036852 Всі інші умови договору № 1 від 15січня 2020р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 15 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
91 866,96
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до моніторингу Західного офісу Держаудитслужби , достроково розірвати договір з переможцем торгів, який є учасником відкритих торгів за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 55510000-8 Послуги ідалень ( послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій ) – Фізична особа - підприємець Черепанин Любомира Ярославівна. |