Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комп’ютерне обладнання» код 30230000-0 за ДК 021:2015 (монітори, принтери, накопичувачі)
Очікувана вартість
2 416 313,32 UAH
UA-2019-12-16-000660-b f6739faa489542a490e261db40a44de5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 13:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 13:24
Очікувана вартість: 2 416 313,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 найменувань
«Комп’ютерне обладнання» код 30230000-0 за ДК 021:2015 (монітори, принтери, накопичувачі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37, Служба енергетичного забезпечення та зв'язку
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 50
Iнша подія Попередня оплата може надаватись у розмірі до 50% від суми договору протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Постачальника у разі наявності коштів та у порядку, передбаченому законодавством України Аванс 10 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2019 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 18:10
Перелік змін 2.docx
28 грудня 2019 18:10
ЗТД 2 Монітори_ принтери_ накопичувачі (1).docx
24 грудня 2019 14:47
Перелік змін1.docx
28 грудня 2019 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2019 18:10
Перелік змін 2.docx
28 грудня 2019 18:10
ЗТД 2 Монітори_ принтери_ накопичувачі (1).docx
24 грудня 2019 14:47
ЗТД Монітори_ принтери_ накопичувачі.docx
16 грудня 2019 10:47
ТД Монітори_ принтери_ накопичувачі.docx
24 грудня 2019 14:47
Перелік змін1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання про надання аналогів товару
Дата подання: 20 грудня 2019 10:56
Дата відповіді: 23 грудня 2019 11:07
Доброго дня. Шановний Замовнику, чи будуть розглядатися пропозиції з іншими торговими марками, ящо параметри запропонованого Учасником товару відповідатимуть характеристикам визначених у Додатку 5 тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення.
Учасник має можливість пропонувати аналог та/або еквівалент товару згідно тендерної документації (Додаток 2, Таблиця 2, пункт 8): «у разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент». Учасник зазначає в специфікації повне найменування товару, що пропонується ним у складі тендерної пропозиції.»
внесення змін до ТД
Дата подання: 20 грудня 2019 15:22
Дата відповіді: 23 грудня 2019 11:09
Шановний Замовнику, повідомляємо, що виробники багатофункціональних пристроїв та печатного обладнання, яке є предметом закупівлі, знаходяться не в Україні. Відповідно надати листи від виробників багатофункціональних пристроїв та печатного обладнання у потенційних Учасників закупівлі не має можливості. Деякі виробники не мають навіть представництв в Україні. На підставі вищенаведеного просимо розглянути можливість внесення змін до п.6 Додатку 5 Тендерної документації та викласти зміни у наступній редакції: «Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати лист (довідка) авторизації Учасника від виробника або представництва виробника або авторизаційного партнера виробника багатофункціональних пристроїв та печатного обладнання в якому повинно бути зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику та містити ідентифікатор закупівлі і назву предмету закупівлі.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення.
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-000660-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОЛОГ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41987990
Дата подання: 26 грудня 2019 10:51
Внесення змін до Додатку 5 ТД
Шановний Замовнику, ми, як потенційний учасник закупівлі комп’ютерного обладнання аналізуючи Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку 5 Тендерної документації виявили невідповідності в технічних характеристиках товарів. У випадку зазначення нами фактичних параметрів товарів, наша пропозиція буде відхилена відповідно до ст.30 Закону України про Публічні закупівлі, як таку, що невідповідає вимогам ТД.
На підставі вищезазначеного просимо внести відповідні зміни до технічних характеристик товарів, які є предметом закупівлі. Перелік невідповідностей надається (файл у вкладенні)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2019 18:05
Прийнято рішення задовольнити вимогу
Номер вимоги: UA-2019-12-16-000660-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 26 грудня 2019 13:40
Зміна дискримінаційних технічних вимог
Шановний замовник! Для відсутності дискримінації учасників вимгаємо внести зміни до тендерної документації, а саме:У додатку 5, пункт 6. (Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати лист (довідка) авторизації Учасника від виробника або офіційного представництва, або дистриб'ютора товару на території України багатофункціональних пристроїв та печатного обладнання, в якому повинно бути зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику та містити ідентифікатор закупівлі і назву предмету закупівлі.) вимагається авторизація від виробників печатного обладнання. При цьому, в складі закупівлі є запит на монітори, телевізори загальною кількістю 90 одиниць, що становить вагому цінову складову закупівлі. З метою усунення "вибіркових" вимог, вимагаємо або відмінити авторизацію по печатним приладам, або додати авторизацію на всю техніку (окрім комплектуючих), зокрема монітори та телевізори.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2019 18:06
Прийнято рішення задовольнити вимогу

Документи подані скаржником

26 грудня 2019 10:51
Поз 4 Принтер 3020.pdf
26 грудня 2019 10:51
Поз 7 WC3225.pdf
26 грудня 2019 10:51
Поз.10 монитор.pdf
26 грудня 2019 10:51
Поз 50 Проектор PG705HD.pdf
26 грудня 2019 10:51
внесення змін.docx

Документи

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-12-16-000660-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ПРОЛОГ ТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:41987990
Дата подання: 05 січня 2020 23:52
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних умов у тендерній документації
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних умов у тендерній документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 10.01.2020 №497.pdf
Дата публікації: 10 січня 2020 22:32

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 2 377 450,20
UAH з ПДВ
2 377 450,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович 2 416 000,00
UAH з ПДВ
2 416 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 10:13
Електронний підпис
21 січня 2020 10:12
Довідка ДФС (4).pdf
20 січня 2020 12:47
Довідка МВС 14.01.2020.pdf
13 січня 2020 17:23
Електронний підпис
10 січня 2020 12:23
Електронний підпис
10 січня 2020 10:24
Звітність.pdf
10 січня 2020 10:24
Ф1. Баланс_9міс_2019.pdf
10 січня 2020 10:24
Витяг Комел 09.01.2020.pdf
10 січня 2020 10:24
Лист.pdf
10 січня 2020 10:24
Доручення ЕЦП.pdf
10 січня 2020 10:24
Видаткова ВНТУ.pdf
10 січня 2020 09:28
Договір ВНТУ.pdf
10 січня 2020 09:28
Відгук, ВНТУ.pdf
10 січня 2020 09:28
24 Цінова пропозиція.pdf
10 січня 2020 09:28
23 Проект договору.pdf
10 січня 2020 09:28
22 Бенефіціари.pdf
10 січня 2020 09:28
21 Заборгованність.pdf
10 січня 2020 09:28
20 Антикорупційна.pdf
10 січня 2020 09:28
19 Банкрутство.pdf
10 січня 2020 09:28
18 Судимість.pdf
10 січня 2020 09:28
17 Захист конкуренції.pdf
10 січня 2020 09:28
16 Корупція пос.pdf
10 січня 2020 09:28
15 Корупція юр..pdf
10 січня 2020 09:28
09 Гарантійний лист.pdf
10 січня 2020 09:28
08 Згода з договором.pdf
10 січня 2020 09:28
Авторизаційні листи.zip

Публічні документи

10 січня 2020 10:40
УстановДокум.pdf
10 січня 2020 10:40
ТехХарактерстики.pdf
10 січня 2020 10:40
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Поліщук Ігор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 2 377 450,20
UAH з ПДВ
16 січня 2020 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
2 377 450,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 16:14
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 21:46
повідомлення ДУ3 52.20-66 ТОВ КОМЕЛ п3 ч4 ст36.docx зміни до договору
01 березня 2021 21:45
повідомлення ДУ3 52.20-66 ТОВ КОМЕЛ п3 ч5 ст41.docx зміни до договору
01 березня 2021 21:42
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:58
повідомлення ДУ2 52.20-66 ТОВ КОМЕЛ ч 5 ст 36.docx зміни до договору
04 січня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 16:13
повідомлення ду 1 52 20 66 ТОВ КОМЕЛ п 3 ч 4 ст 36.docx зміни до договору
12 жовтня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 17:01
52.20-66.pdf укладений
05 лютого 2020 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 52.20-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі (у редакції, що діяла до 19.04.2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 52.20-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (у редакції, що діяла до 19.04.2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 52.20-66
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 491 185,50
UAH (в тому числі ПДВ 81 864,25 UAH)