Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дріт
Очікувана вартість
2 748 000,00 UAH
UA-2019-12-16-000617-c baecc467dd204ff99a1a69b51b8a398f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Олена

+380504549189 gomoyunova@aem.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Атоменергомаш" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 26444970
Вебсайт: http://aem.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, м. Енергодар, Запорізька обл., вул. Промислова,52, а/с 306
Контактна особа: Баранова Олена
+380504549189
gomoyunova@aem.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:14
Очікувана вартість: 2 748 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 244,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82440 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 т
Дріт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька обл., Енергодар, Промислова, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленої продукції здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, зазначений в даному договорі, протягом 60 днів після завершення приймання продукції за якістю, за результатами якого встановлено її належну якість (зокрема, проходження вхідного контролю за прийнятою у Покупця процедурою) Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 13:47
тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-16-000617-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЖАЙ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40863652
Дата подання: 18 грудня 2019 15:16
Про усунення порушень на встановлені замовником дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога про усунення порушень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 11:48
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо, що вимоги викладені в ній необґрунтовані та задоволенню не підлягають з огляду на наступне.
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, для учасників встановлено кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В абз. 2 цього ж пункту наведено перелік документів, які мають бути надані учасником на підтвердження вищезазначеному критерію, як то копія договору з додаванням копій документів, які підтверджують його належне виконання в частині підтвердження передачі та якість продукції що поставлялась. Даний критерій було встановлено з метою отримання Замовником відомостей щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору з постачання проволоки належної якості, які б давали змогу визначити, що продукція яка закуповується Замовником в повному обсязі відповідає його вимогам.
Тобто вимоги в ТД встановлені відповідно до Закону та не містить ознак дискримінації та обмеження конкуренції.
Номер вимоги: UA-2019-12-16-000617-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОТА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41323412
Дата подання: 18 грудня 2019 17:35
Щодо внесення змін до кваліфікаційних вимог тендерної документації
З метою розширення кола учасників торгів і як наслідок отримання Замовником оптимальної закупівельної ціни товару пропонуємо внести наступні зміни до кваліфікаційних вимог до учасників торгів: 1. Підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору є договір на продукцію за кодом закупівлі по ДК 021:2015: 44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі. Таке визначення (за кодом закупівлі) є звичайною практикою, яка підтверджується відповідними висновками Антимонопольного комітету України. (Розділ ІІІ п. 5.1. тендерної документації). 2. Щодо визначення стосунків з виробником (якщо учасник не є виробником продукції) – просимо доповнити перелік документів, що підтверджують кваліфікацію – договором з виробником продукції (Розділ ІІІ п.1 тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 грудня 2019 12:57
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що вимоги викладені в ній необґрунтовані та задоволенню не підлягають з огляду на наступне.
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, для учасників встановлено кваліфікаційний критерій, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В абз. 2 цього ж пункту наведено перелік документів, які мають бути надані учасником на підтвердження вищезазначеному критерію, як то копія договору з додаванням копій документів, які підтверджують його належне виконання в частині підтвердження передачі та якість продукції що поставлялась. Даний критерій було встановлено з метою отримання Замовником відомостей щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору з постачання проволоки належної якості, які б давали змогу визначити, що продукція яка закуповується Замовником в повному обсязі відповідає його вимогам.
Тобто вимоги в ТД встановлені відповідно до Закону, а тому відсутні підстави щодо внесення до неї змін.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СУБТЕК” 2 734 320,00
UAH з ПДВ
2 734 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ФОКУС ТРЕЙД" 2 748 000,00
UAH з ПДВ
2 748 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 16:19
Dovidka_19339357420430217981.pdf
09 січня 2020 16:18
Dovidka_19339357420430217981.pdf.p7s
26 грудня 2019 10:45
Електронний підпис
26 грудня 2019 10:43
14. Витяг ПДВ_Субтек.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СУБТЕК”

ТОВ "ФІРМА "ФОКУС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СУБТЕК”
#40301272
Переможець 2 734 320,00
UAH з ПДВ
09 січня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 січня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “СУБТЕК”
#40301272
2 734 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 07:19
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 16:30
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
03 лютого 2020 16:24
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 16:13
Договір №20-05-08.pdf укладений
29 січня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 20/05/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 28 січня 2022
Сума оплати за договором: 2 733 773,14
UAH (в тому числі ПДВ 455 628,86 UAH)