Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Олива та мастило для автотранспорту Код ДК 021:2015 09210000-4 - Мастильні засоби
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-12-16-000033-c ● 6a5ef85104b74d20bfa4ad037f588357
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул.Грушевського, буд.23 |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0973143028 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2019 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 грудня 2019 10:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2019 12:26 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Олива та мастило для автотранспорту Код ДК 021:2015 09210000-4 - Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7890 л.
Олива та мастило для автотранспорту Код ДК 021:2015 09210000-4 - Мастильні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, вул. С.Кемського 76-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2019 08:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 грудня 2019 09:13 |
Додаток 2 2020.doc | |
16 грудня 2019 09:13 |
Додаток 3 2020.docx | |
16 грудня 2019 09:13 |
Додаток 1 договір 2020.docx | |
16 грудня 2019 09:13 |
Оголошення 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 грудня 2019 08:46
Дата відповіді: 17 грудня 2019 12:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В нашій тендерній документації немає вказівки на конкретні торгові марки, фірми або моделі , в додатку № 3 чітко зазначено " У разі якщо в тендерній документації є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід розуміти "або еквівалент".
Згідно вимог тендерної документації запропонований Учасником товар повинен відповідати технічній специфікаціїї ( Додатку № 3)та має надати документи відповідності , які вимагаються в тендерній документації.
До участі в закупівлі допускаються всі Учасники, які мають пропозицію, оцінювання відбувається згідно законодавства та вимого тендерної документації
Згідно вимог тендерної документації запропонований Учасником товар повинен відповідати технічній специфікаціїї ( Додатку № 3)та має надати документи відповідності , які вимагаються в тендерній документації.
До участі в закупівлі допускаються всі Учасники, які мають пропозицію, оцінювання відбувається згідно законодавства та вимого тендерної документації
Поставка
Дата подання: 17 грудня 2019 08:49
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:23
Доброго дня, Шановний Замовнику.
Скількома партіями плануєте отримати товар?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник. Товар плануємо отримувати протягом 2020 року невеликими партіями, згідно потреб та реального фінансування.
Умови постачання зазначені в Додатку №3 тендерної документації
Умови постачання зазначені в Додатку №3 тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2019 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті |
180 802,60
UAH з ПДВ
|
147 494,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП МЛС |
169 925,00
UAH з ПДВ
|
159 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью РИМОЛ |
175 025,00
UAH з ПДВ
|
159 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Смарт Оіл Груп» |
186 140,80
UAH з ПДВ
|
177 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "СП ЮКОЙЛ" |
198 688,00
UAH з ПДВ
|
180 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Юкрейніен Трак Ком'юнеті #36489735 |
Переможець |
147 494,50
UAH з ПДВ
|
13 січня 2020 16:47
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |