Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (послуги з прибирання снігу та льоду)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-12-14-000200-b 1ccecb0dd0a7422d9983d15024ec2857
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380963916514 derg07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дергачівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059496
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б
Контактна особа: Олена Христенко
+380963916514
derg07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2019 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:19
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з прибирання снігу та льоду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, Дергачівський р-н, м. Дергачі, територія Дергачівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Споживачем у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту наданих послуг, протягом 15-ти (п’ятнадцяти) робочих днів з дня надходження фінансування на реєстраційний рахунок Споживача. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2019 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 13:04
Перелік змін до ТД_прибирання снігу.doc
21 грудня 2019 13:04
ТД_прибирання снігу_нова редакція.doc
21 грудня 2019 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 грудня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2019 13:04
Перелік змін до ТД_прибирання снігу.doc
21 грудня 2019 13:04
ТД_прибирання снігу_нова редакція.doc
14 грудня 2019 16:10
ТД_прибирання снігу.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000065 ● 3a7ed09ab8e34425b8069b437fdaf3b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 18:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
04.06.2020 №114
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 04.06.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.06.2020 № 114

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
4 UA-2019-12-14-000200-b 14.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-22 19:57:36

Заперечення

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі оприлюдненого в електронній системі закупівель.

1. Щодо надання у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» копії статуту з нечіткім зображенням слід зазначити, що за результатами аналізу пропозиції на предмет відповідності вимогам документації було встановлено, що у пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» міститься Статут. Надання документу, що містить нечітке зображення окремих сторінок не впливає на зміст пропозиції та не є підставою для відхилення пропозиції, що чітко визначені ст. 30 Закону, оскільки зазначений документ міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та безкоштовним. Замовником було перевірено інформацію самостійно через веб – сайт https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ».

2. Щодо ЕЦП директора ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» Романовича С.В., який на період свого лікарняного, виконання своїх обов’язків поклав на Бакуменка О.Д., то вважаємо за необхідне зазначити, що умовами тендерної документації не була встановлена вимога накладання електронного цифрового підпису на пропозицію учасника, тому вказане не може бути підставою для встановлення невідповідності пропозиції учасника та як наслідок її відхилення.
Згідно абзацу першому розділу першого тендерної документації тендерна пропозиція подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у форматі PDF.
Також, слід зазначити, що Законодавством України про публічні закупівлі не заборонено учаснику за власним бажанням надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.
Таким чином, тендерний комітет, накладання електронного підпису директора учасника, вважає додатковою інформацією, яка не вимагалась тендерною документацією та не впливає на зміст пропозиції.
Отже, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Крім того, за результатом зазначеної процедури закупівлі між нами та переможцем процедури закупівлі підписано договір на суму, яка є найбільш економічно вигідна за результатами аукціону.


Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ" 1 490 514,00
UAH з ПДВ
1 490 514,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТРОПОЛІС" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 20:57
Електронний підпис
10 січня 2020 12:32
Re_ переможець.zip
28 грудня 2019 17:52
Електронний підпис
28 грудня 2019 16:15
Техн.докум.PDF
28 грудня 2019 16:15
Протокол 6--правочин.pdf
28 грудня 2019 16:15
Кваліф.докум.PDF
28 грудня 2019 16:15
Відомості ЄДРПОУ.PDF
28 грудня 2019 16:15
Витяг з протоколу.pdf
28 грудня 2019 16:15
Витяг ЄДР від 17-12-2019.pdf

Публічні документи

30 грудня 2019 17:26
Електронний підпис
30 грудня 2019 17:22
Довідки.pdf
30 грудня 2019 17:22
Опис до Статуту.pdf
30 грудня 2019 17:22
Наявність обладнання.pdf
30 грудня 2019 17:22
Копія витягу ПДВ.pdf
30 грудня 2019 17:22
Довідки розділ 3.П.5.pdf
30 грудня 2019 17:22
Довідка про не надання.pdf
30 грудня 2019 17:22
Відомості ТОВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ"

ТОВ "ТЕТРОПОЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ"
#42644224
Переможець 1 490 514,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ"
#42644224
1 490 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2022 16:34
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 20:51
Додаткова угода_5.pdf зміни до договору
28 січня 2021 20:47
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 18:17
Додаткова угода_4.pdf зміни до договору
28 січня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:18
Допугода снег.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:52
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 21:21
додат1 до догов 2 теплорембуд.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 18:19
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 16:46
Договiр_ прибирання сніг.pdf укладений
28 січня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 272 207,97
UAH