код ДК 021:2015 - 90620000-9 – Послуги з прибирання снігу (послуги з прибирання снігу та льоду)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2019-12-14-000200-b 1ccecb0dd0a7422d9983d15024ec2857
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дергачівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04059496
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б
Контактна особа: Олена Христенко
+380963916514
derg07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 грудня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:19
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90620000-9: Послуги з прибирання снігу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з прибирання снігу та льоду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, Дергачівський р-н, м. Дергачі, територія Дергачівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90620000-9 — Послуги з прибирання снігу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Споживачем у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту наданих послуг, протягом 15-ти (п’ятнадцяти) робочих днів з дня надходження фінансування на реєстраційний рахунок Споживача. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000065 ● 3a7ed09ab8e34425b8069b437fdaf3b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-04 18:41:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
04.06.2020 №114
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 04.06.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.06.2020 № 114

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
4 UA-2019-12-14-000200-b 14.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-22 19:57:36

Заперечення

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі оприлюдненого в електронній системі закупівель.

1. Щодо надання у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» копії статуту з нечіткім зображенням слід зазначити, що за результатами аналізу пропозиції на предмет відповідності вимогам документації було встановлено, що у пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» міститься Статут. Надання документу, що містить нечітке зображення окремих сторінок не впливає на зміст пропозиції та не є підставою для відхилення пропозиції, що чітко визначені ст. 30 Закону, оскільки зазначений документ міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та безкоштовним. Замовником було перевірено інформацію самостійно через веб – сайт https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Враховуючи викладене, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ».

2. Щодо ЕЦП директора ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» Романовича С.В., який на період свого лікарняного, виконання своїх обов’язків поклав на Бакуменка О.Д., то вважаємо за необхідне зазначити, що умовами тендерної документації не була встановлена вимога накладання електронного цифрового підпису на пропозицію учасника, тому вказане не може бути підставою для встановлення невідповідності пропозиції учасника та як наслідок її відхилення.
Згідно абзацу першому розділу першого тендерної документації тендерна пропозиція подана в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у форматі PDF.
Також, слід зазначити, що Законодавством України про публічні закупівлі не заборонено учаснику за власним бажанням надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.
Таким чином, тендерний комітет, накладання електронного підпису директора учасника, вважає додатковою інформацією, яка не вимагалась тендерною документацією та не впливає на зміст пропозиції.
Отже, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Крім того, за результатом зазначеної процедури закупівлі між нами та переможцем процедури закупівлі підписано договір на суму, яка є найбільш економічно вигідна за результатами аукціону.


Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Дергачівська міська рада, 04059496, Україна, м. Дергачі, вул. Сумський шлях, 79Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з прибирання снігу та льоду, 1500000UAH, 90620000-9, ДК021, 4, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 1ccecb0dd0a7422d9983d15024ec2857, 2019-12-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (редакція до 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дергачівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.12.2019 № 1-21/12, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 09.01.2020 № 1-09/01, повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.01.2020 № 2. За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» умовам тендерної документації. Так, вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо зображення документів, які вимагаються тендерною документацією, а саме: зображення документів повинні бути розбірливими та чіткими, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. Проте, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» копія статуту містить накладення, які унеможливлюють коректно ознайомитись з документом. Також встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» підписана електронним цифровим підписом директора ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» Романовичем С.В. Однак, згідно інформації з витягу протоколу загальних зборів учасників ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» від 08.11.2019 № 5, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ», виконання посадових обов’язків директора Романовича С.В. тимчасово, на період лікарняного, покладаються на Бакуменка О.Д. Також, документи тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» підписані т.в.о директора О.Д. Бакуменко на підставі надання йому згоди, згідно протоколу від 16.12.2019 № 6, бути уповноваженою особою у закупівлі послуг з прибирання снігу та льоду (ДК 021:2015: 90620000-9 –Послуги з прибирання снігу). Крім того, абзацом 3 частини третьої статті 12 Закону зазначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Слід зазначити, що згідно частини другої статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відповідно до вимог частини першої статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Проте, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» підписана електронним цифровим підписом Романовича С.В., який відповідно до наданих у тендерній пропозиції документів з 12.11.2019 року перебуває на лікарняному, а т.в.о. директора ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» на момент підписання тендерної пропозиції являвся Бакуменко О.Д. Таким чином встановлено, що на порушення вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 тендерної документації подана, в електронному вигляді, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» не містить підпису уповноваженої особи. Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації і визначив ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» переможцем торгів, та уклав з ним договір від 27.1.2020 № 2 на суму 1 490 514,00 гривень.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ" 1 490 514,00
UAH з ПДВ
1 490 514,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕТРОПОЛІС" 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 20:57
sign.p7s
10 січня 2020 12:32
Re_ переможець.zip
28 грудня 2019 17:52
sign.p7s
28 грудня 2019 16:15
Техн.докум.PDF
28 грудня 2019 16:15
Протокол 6--правочин.pdf
28 грудня 2019 16:15
Кваліф.докум.PDF
28 грудня 2019 16:15
Відомості ЄДРПОУ.PDF
28 грудня 2019 16:15
Витяг з протоколу.pdf
28 грудня 2019 16:15
Витяг ЄДР від 17-12-2019.pdf

Публічні документи

30 грудня 2019 17:26
sign.p7s
30 грудня 2019 17:22
Довідки.pdf
30 грудня 2019 17:22
Опис до Статуту.pdf
30 грудня 2019 17:22
Наявність обладнання.pdf
30 грудня 2019 17:22
Копія витягу ПДВ.pdf
30 грудня 2019 17:22
Довідки розділ 3.П.5.pdf
30 грудня 2019 17:22
Довідка про не надання.pdf
30 грудня 2019 17:22
Відомості ТОВ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ"
#42644224
Переможець 1 490 514,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕПЛОРЕМБУД ПРОЕКТ"
#42644224
1 490 514,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 січня 2020 16:46
Договiр_ прибирання сніг.pdf укладений
28 січня 2020 16:39

Актуальні тендери

До пошуку