Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Очікувана вартість
675 084,00 UAH
UA-2019-12-13-005129-b 75c178647951477f9b7004e203ec020f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Ларченко

+380951636497 nsmvo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВГОРОД-СІВЕРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 39561452
Місцезнаходження: 16000, Україна , Чернігівська обл., м. Новгород-Сіверській, вул. Губернська, 2
Контактна особа: Оксана Ларченко
+380951636497
nsmvo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:08
Очікувана вартість: 675 084,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
281285 кіловат-година
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16000, Україна, Чернігівська область, місто Новгород-Сіверський, вул.Князя Ігоря,32а; вул.Майстренка,8а; вул.М. Грушевського,1; вул. Покровська,2; вул. ім.Б.Майстренка,2; вул.Козацька,11; вул. Базарна,24 ; вул. Князя Ігоря,1; вул. Чкалова,9а; вул. Гімназична,8; вул. Базарна,15; провулок Шевченка,6.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або протягом 5 (п’яти) робочих днів від дати, зазначеної у комерційній пропозиції, щодо оплати рахунку, оформленого Споживачем. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 18:19
ТД Електроенергія 2020.doc
13 грудня 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 18:19
ТД Електроенергія 2020.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-07-28-000005 ● 4cb239fe7fb144a3bd9643b9c4fc92d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 липня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 липня 2021 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
26.07.2021 № 435
Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 26.07.2021 № 435

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-12-13-005129-b 13.12.219 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-03 09:05:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, очікуваною вартістю 675 084,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-13-005129-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтверджуючих документів, щодо коливання ціни на постачання електричної енергії на ринку на підставі яких було внесено зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 27.01.2020 № 220709ВЦ, укладеного між Відділом освіти, молоді та спорту Новгород – Сіверської міської ради Чернігівської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» шляхом укладання додаткових угод в частині ціни на постачання електроенергії.
Також просимо:
- вказати кількість укладених додаткових угод до вищезазначеного договору (з наданням підтверджуючих документів);
- надати інформацію про стан виконання вищезазначеного договору (в частині розрахунків та отримання товару із зазначенням конкретної дати фактичного виконання договору).
- зазначити джерело фінансування (кошти державного/місцевого бюджету, власні кошти) вищезазначеної процедури закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-05 18:35:49

пояснення

Відділ освіти, молоді та спорту Новгород-Сіверської міської ради Чернігівської області надає поясненя: у межах проведення моніторингу закупівлі «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, очікуваною вартістю 675 084,00 грн, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-12-13-005129-b), щодо коливання ціни на постачання електричної енергії на ринку на підставі яких було внесено зміни до договору про постачання електричної енергії споживачу від 27.01.2020 № 220709ВЦ, укладеного між Відділом освіти, молоді та спорту Новгород – Сіверської міської ради Чернігівської області та Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» шляхом укладання додаткових угод в частині ціни на постачання електроенергії, а саме:
-кількість укладених додаткових угод до вищезазначеного договору (з наданням підтверджуючих документів)- 6 додаткових угод з них 3 додаткові угоди на коливання ціни на постачання електричної енергії на ринку (підтверджуючі документи надаються);
- інформацію про стан виконання вищезазначеного договору (в частині розрахунків та отримання товару із зазначенням конкретної дати фактичного виконання договору).
Обсяг закупівлі електричної енергії 182412 кВт/год
Сума договору 347192,37 грн.
- зазначити джерело фінансування - кошти місцевого бюджету

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу договору ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» від 27.01.2020 №220709ВЦ відділом освіти, молоді та спорту було направлено листа до ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» в якому повідомлено про результати моніторингу зазначеного вище договору та запропоновано з метою усунення порушень привести істотні умови договору до вимог законодавства у сфері закупівель (зокрема зменшити ціну за 1 кВт електричної енергії до рівня визначеного у додатковій угоді №2 до договору), та провести перерахунок вартості спожитої електричної енергії за завищеними цінами різницю коштів повернути на рахунок відділом освіти, молоді та спорту. З метою недопущення у подальшому порушень, була проведена бесіда з уповноваженими особами з публічних закупівель та акцентовано увагу на дотримані законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі на виконання абзацу 10 частини 1 стаття 10 Закону про своєчасне оприлюднення звітів про виконання договорів на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель.

2021-08-26 19:37:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" 526 565,52
UAH з ПДВ
506 312,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 537 254,35
UAH з ПДВ
509 125,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 14:02
Електронний підпис
09 січня 2020 09:22
Електронний підпис
09 січня 2020 09:21
копія постанови №429.PDF
09 січня 2020 09:20
Довідка МВС від 10.12.19.pdf
02 січня 2020 16:40
Електронний підпис
02 січня 2020 16:39
Специфікація.PDF
02 січня 2020 15:37
Електронний підпис
28 грудня 2019 11:01
Електронний підпис
28 грудня 2019 11:00
інформація по ст.17.PDF
27 грудня 2019 15:48
Електронний підпис
27 грудня 2019 15:47
інформація по ст.17.pdf
27 грудня 2019 15:47
технічна специфікація.PDF
27 грудня 2019 15:47
довідка про санкції.PDF
27 грудня 2019 15:47
Витяг ЄДР.pdf
27 грудня 2019 15:47
копія постанови №429.PDF
27 грудня 2019 15:47
довідка про ліцензію.PDF

Публічні документи

17 грудня 2019 15:52
Електронний підпис
17 грудня 2019 15:52
Копія Статуту+опис.pdf
17 грудня 2019 15:52
Копія Витягу ПДВ.pdf
17 грудня 2019 15:52
КОП.ЄДРПОУ ВІД 25,11.pdf
17 грудня 2019 15:52
Витяг ЄДРкоп.pdf
17 грудня 2019 15:52
Виписка коп..pdf
17 грудня 2019 15:52
Баланс ( за 9 мес.).pdf
17 грудня 2019 15:52
6. Довідка щодо печатки.pdf
17 грудня 2019 15:52
3. Проект договору.pdf
17 грудня 2019 15:52
25. Стаття 17.pdf
17 грудня 2019 15:52
14. Довідка про баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"
#41823846
Переможець 506 312,97
UAH з ПДВ
08 січня 2020 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ"
#41823846
506 312,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:34
img376.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:33
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:34
img361.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:33
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 18:11
img287.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 18:10
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 12:41
img192.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 12:36
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:54
дод угода2.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:54
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:52
img983.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
27 січня 2020 18:37
File0008.PDF укладений
27 січня 2020 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти таблицю Додатку №1 "Специфікація на поставку товару" до Договору про постачання електричної енергії споживачу
Номер договору про закупівлю: 220709ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 220709ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 220709ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 220709ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 220709ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 220709ВЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML