Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санвузлів "Шабівський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів" Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області за адресою: Білгород-Дністровський район, с. Шабо, вул. Центральна, 15
Очікувана вартість
390 472,80 UAH
UA-2019-12-13-005108-b d3bf5b642b794917ae0cfa45b4bc7549
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Гаєва

+380487148515
+380487148515
uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Ольга Гаєва
+380487148515,+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ст.23 Бюджетного кодексу України, ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст 631 Цивільного Кодексу України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт санвузлів "Шабівський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів" Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області за адресою: Білгород-Дністровський район, с. Шабо, вул. Центральна, 15 (Кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67770, Україна, Одеська область, с. Шабо Білгород-Дністровський району, вул. Центральна 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після предявлення Підрядником форм Кб-2в, Кб-3, підписаних представниками сторін. Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі актів форм Кб-2в, Кб-3, протягом 10-ти банківських днів з моменту їх підписання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

13 грудня 2019 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ"
#42872700
Переможець 390 472,80
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 18:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2019 11:29
шабо.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 11:28
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 13:16
ду28.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 13:14
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 18:20
Договор 28.pdf укладений
13 грудня 2019 18:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 3 " План фінансування робіт" до договору № 28 від 13.12.2019 р. викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації в особі тимчасово виконуючого обов’язки начальника управління Осадчого Олександра Олександровича, який діє на підставі Розпорядження голови Одеської обласної державної адміністрації від 02.12.2019 р. за № 155/к-2019 (надалі – «Замовник»), з однієї сторони та Товариство з обмеженою відповідальністю «ДАВМИР СТРОЙ» в особі директора Межевого Андрія Миколайовича, (надалі – Підрядник), що діє на підставі статуту, з іншої сторони, в подальшому разом іменовані «Сторони», а кожна окремо – «Сторона» уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Підстава: Рішення обласної ради від 25 жовтня 2019 року №1100-VII «Про внесення змін до рішення обласної ради від 21 грудня 2018 року №913-VII «Про обласний бюджет Одеської області на 2019 рік» (зі змінами та доповненнями) та ст.23 Бюджетного кодексу України. Фінансуванння на 2019 рік у сумі 390 472,80 грн, з них 10% співфінансування у сумі 39 047,20 грн, та 90% - фінансування за рахунок залишків освітньої субвенції у сумі 351 425,60 грн. 2. Внести зміни до п 1.1. розділу І «Предмет договору» та викласти в новій редакції: «Капітальний ремонт санвузлів "Шабівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Шабівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області" за адресою: Білгород-Дністровський район, с.Шабо, вул.Центральна, 15» 3. Внести зміни в п.12.1. розділу XІІ «Додатки до договору», та викласти план фінансування робіт в редакції, відповідно Додатку №2 цієї додаткової угоди. 4. Усі інші умови договору № 28 від 13 грудня 2019 року, відповідно п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», залишаються без змін. 5. Додаткова угода складена у двох примірниках та набирає чинності з моменту підписання сторонами. Додатки до даної Додаткової угоди: 1) Додаток №1 – «Календарний графік виконання робіт»; 2) Додаток №2 – «План фінансування робіт».
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 390 472,80
UAH (в тому числі ПДВ 65 078,00 UAH)