Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

14622000-7- Сталь
Очікувана вартість
222 600,00 UAH
UA-2019-12-13-004960-b 1d7f141b459a4deb9adb03cdfd2051ef
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваль Виталий Иванович

+38 (050) 700 71 18 malyshev.tender@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД ІМЕНІ В.О.МАЛИШЕВА"
Код ЄДРПОУ: 14315629
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ХАРКІВ, ул. Плеханівська, 126
Контактна особа: Коваль Виталий Иванович
+38 (050) 700 71 18
malyshev.tender@ukroboronprom.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 222 600,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 113,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2226 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4452 кг
Лист 6,5мм 1100х2200 ст. 30ХГСА-3-А ГОСТ 11269-76, ГОСТ 19903-74.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Граничний термін постачання: Не пізніше 90 календарних днів з дати отримання передплати Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

изменение размеров
Дата подання: 17 грудня 2019 09:46
Дата відповіді: 17 грудня 2019 15:11
Добрый день. Возможно ли изменение размеров листов на 6*1250*2500мм
Відповідь: Доброго дня.
Заміна на вказаний розмір неможлива оскільки за технологічними показниками у виробництві використовується лист виклюсно 6,5мм. А зміна розміру листа призведе до збільшення відходів у виробництві.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій