Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцтовари
Очікувана вартість
3 599,40 UAH
UA-2019-12-13-004749-b c5e7e89619a6446c8cbde65754d9dbee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольшанський Олександр Вікторович

380645242531 bux_fkm@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фонд комунального майна Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25372814
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32
Контактна особа: Ольшанський Олександр Вікторович
380645242531
bux_fkm@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
257 штуки
паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
272 штуки
офісне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата проводиться після отримання товару згідно накладних з відповідного рахунку Державної казначейської служби за рахунок бюджетних коштів не пізніше 20 днів з дня отримання товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

13 грудня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Гіновська Наталія Леонідівна
#1880416047
Переможець 3 599,40
UAH
13 грудня 2019 17:10

Документи

13 грудня 2019 17:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 17:15
ю-Гіновська.PDF укладений
13 грудня 2019 17:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби 257 штуки 11,37
UAH
офісне приладдя 272 штуки 2,49
UAH