Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби мийні та для чищення.)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-12-13-004385-b 99aa14cdc7d042e399f7902136d20a43
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Борисова Галина Сергіївна

380445760330 gallla1973@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5
Контактна особа: Борисова Галина Сергіївна
380445760330
gallla1973@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 грудня 2019 12:21
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
166 штуки
ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби мийні та для чищення.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення (Засоби мийні та для чищення.) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 16:28
оголошення білизна.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 10:09
Дата відповіді: 16 грудня 2019 17:36
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника. - Замовник дотримується всіх принципів закріплених статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Всі учасники повинні вказувати конкретну марку чи модель запропонованого товару, який має відповідати технічним характеристикам товару зазначених в тендерній документації Замовника. - До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці, подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами документації не передбачене.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 грудня 2019 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 9 462,60
UAH з ПДВ
9 462,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 9 972,00
UAH з ПДВ
9 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 14:03
пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 9 462,60
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 10:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 9 972,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 10:59

Документи

23 грудня 2019 10:58
128.pdf

Документи

23 грудня 2019 10:59
129.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
9 972,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2019 10:59
129.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
210.pdf укладений
27 грудня 2019 09:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 972,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 662,00 UAH)