Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт тротуару по вул. Володимира Вернадського, у районі будинків № 2 та № 6 (згідно розпорядження міського голови від 04.12.2019 № 1909-р-р, на доручення депутата Пилипенко А. А.)
Очікувана вартість
198 568,00 UAH
UA-2019-12-13-004114-b 340c2150ac6b46d28e04467719ad899d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирослава Яворська

+380567441126 departamentblag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт тротуару по вул. Володимира Вернадського, у районі будинків № 2 та № 6 (згідно розпорядження міського голови від 04.12.2019 № 1909-р-р, на доручення депутата Пилипенко А. А.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, по вул. Володимира Вернадського, у районі будинків № 2 та № 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

13 грудня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РЗАЄВ ВУГАР РЗА ОГЛИ
#2673907217
Переможець 198 568,00
UAH
13 грудня 2019 16:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 16:06
1112.1.pdf укладений
13 грудня 2019 16:05