Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Steam and hot water; supply of steam and hot water (heat supply)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21902497 |
Вебсайт: | http://perinatalcenter-dnepr.com/ |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Наталія Юхимівна Жушман +380563778772,+380675676377 ek_dopc@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Olena Psaryova +380992597505 lena.psaryova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO "DNIPROPETROVSKYY OBLASNYY PERYNATALNYY TSENTR ZI STATSIONAROM" DNIPROPETROVSKOYI OBLASNOYI RADY" |
National ID: | 21902497 |
Contact point: |
Natalia Yukhimivna Zhushmanan +380563778772,+380675676377 ek_dopc@ukr.net |
Additional contacts: |
Olena Psaryova +380992597505 lena.psaryova@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 13:03 |
Очікувана вартість: | 5 884 356,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 843,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 13 грудня 2019 15:18 |
Enquiries until: | 03 січня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 09 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 січня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 5 884 357 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 58 844 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 15:18 |
ТД по теплу 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-21-000021 ● a33442f06c7e45f4a961aeb7fa3d65d6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2020 17:44 |
20.01.2020 № 19
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2019-12-13-003535-b 13.12.2019 Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний пренатальний центр зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 21902497) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація КП ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" надає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень під час моніторингу. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" оголошено 13.12.2019 року закупівлю: Пари та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (теплопостачання), кількість 2968 Гкал на суму 5 884 356,80 грн. з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-12-13-003535-b. Прийом пропозицій відбувався до 13.01.2020 року. Східний офіс Держаудитслужби 21.01.2020 розпочав моніторинг закупівлі з приводу порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель. Відповідно до опублікованого висновку, надаємо наступні обґрунтування: 1. Порушення: Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ", ТОВ «УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ» з зазначенням інформації про запропоновану початкову ціну закупівлі (відповідно у файлах «тенд пропо я.jpg» та «tenderna propax.jpg») було розкрито електронною системою автоматично вже на етапі прекваліфікації, що не відповідає вимогам частини 1 статті 27 Закону. Проте, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 22.01.2020 тендерні пропозиції вищевказаних учасників було допущено до аукціону. Обгрунтування: Відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» : «електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі», тобто перелік документів, що був доступний до розгляду формується електронною системою. Під час розгляду тендерних пропозицій, керуючись вимогами частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», фахівці тендерного комітету звертали увагу лише на відповідність учасників кваліфікаційним та технічним критеріям, зазначеним в тендерній документації. Крім того, частиною 2 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: … «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону». Тендерні пропозиції учасників ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ", ТОВ «УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ» з зазначенням інформації про запропоновану початкову ціну закупівлі (відповідно у файлах «тенд пропо я.jpg» та «tenderna propax.jpg») були з типом файлу «Цінова пропозиція». Виходячи з цього, на етапі прекваліфікації електронною системою виключена можливість розкриття тендерних пропозицій учасників. Розкриття початкових цін відбувається безпосередньо на аукціоні закупівлі. Тендерний комітет на етапі прекваліфікації не бачив тендерну пропозицію учасників та не відкривав вказані Вами документи, тому допустив до участі в аукціоні обох Учасників. Це підтверджує скріншот звернення переможця до майданчику про відкриття цінової пропозиції за вищевказаної закупівлею та скріншот, що файли тендерної пропозиції учасників були під типом файлу «Цінова пропозиція». В якому представник електронного майданчика надав відповідь, що ці файли були відкрито після аукціону. 2. Порушення : порушення вимог п.7 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації, щодо надання учасником оригіналу довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківських установах виданої не більш ніж 10-денної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій. Обгрунтування: переможцем ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" надано довідки з банківських установ станом на 08.01.2020 та 09.01.2020 р. Термін цієї довідки не обумовлений. Завантаження учасником документів після кінцевого строку подання тендерної пропозиції системою не приймається. Надана довідка лише є підтвердженням правомочності учасника, дане порушення не може бути оцінена як невідповідна тендерна пропозиція оскільки учасником подана до кінцевого строку та наявність відкритих рахунків може підтверджена у будь який час. У розділі V Тендерної документації вказано, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 3. Порушення довідка не містить підтверджуючої інформації щодо власності або оренди наявного обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в ній. Обгрунтування: переможцем ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власних або орендованих) – довідка в довільній формі. Надана довідка вказує, що у переможець має обладнання та відбувається виробництво на твердопаливній котельні за адресою м. Дніпро, вул. Космічна, 17Б, на базі чотирьох твердопаливних котлів ТМ 1500 Ardenz, та насосу Wilo-CronoNorm-NL/NLG, а для транспортування споруджено теплові мережі між котельнею та тепловим пунктом Замовника. З цього з’ясовано, що обладнання та матеріально-технічної база належить ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" та не потребує будь-яких пояснень. Однією із технічних вимог було погодження Учасника з проектом договору, істотними умовами договору. Відповідно ст. 180 Господарського кодексу України визначені істотні умови договору, а саме, істотними умовами договору є - предмет договору, ЦІНА та строк дії договору. Без узгодження зазначених істотних умов пропозиції укласти договір не можуть розглядатись як оферта. Крім того, звертаємо увагу на специфіку діяльності в сфері теплоенергетики, а саме той факт, що здійснювати постачання теплової енергії можливо лише по тарифам/цінам, встановленим (в нашому випадку) рішеннями органів місцевого самоврядування, зазначені рішення містяться на сайтах органів місцевого самоврядування і є загальнодоступними. Керуючись вимогами статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. В статті 30 Закону чітко не визначена підстава відхилити Учасників за вказані помилки у їх документах, які розкриває автоматично електронна система. Тобто обидва учасника технічно не можуть бути відхилені відповідно до статті 30 Закону. Також Законом не визначено механізму відхилення пропозицій учасників на етапі «прекваліфікації» із зазначенням заходів та дій, які має вчинити Замовник під час виникнення такого роду помилок. Слід зазначити, що відхилення учасника та відміна торгів призведе до затягування процесу закупівлі теплової енергії, ще щонайменше на 60 днів, а це негативно вплине на надання Підприємством ефективної спеціалізованої медичної допомоги населенню Дніпропетровської області, а саме новонародженим дітям, вагітним жінкам, та жінкам, що потребують негайної допомоги. Враховуючи, що очікувальна вартість вищезазначеною закупівлі обрахована ще, до періоду оголошення торгів, на підставі чітко затвердженими тарифами встановленими органами місцевого самоврядування то зазначене порушення у висновку не матиме негативного впливу для бюджету. Підсумовуючи зазначене можна дійти висновку, що закупівля UA-2019-12-13-003535-b проведена без істотних порушень. Відповідно підстав згідно ст. 30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вияв та не відміняє закупівлю, оскільки виявлені порушення не вважаються такими, що призводить до відхилення тендерних пропозицій та відміни торгів замовником.
2020-02-13 10:53:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР ЗІ СТАЦІОНАРОМ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21902497 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Космічна, буд. 17 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" |
5 884 356,80
UAH з ПДВ
|
5 884 356,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕКОЕНЕРГОІНВЕСТ" |
5 884 356,80
UAH з ПДВ
|
5 884 356,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ЕНЕРГОРЕСУРСИ" #33857713 |
Переможець |
5 884 356,80
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 13:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 12:11
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 7 від 09.12.2021.-объединены.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2021 10:20
|
ДУ №6 АЕР-0166-Д.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 08:33
|
ДУ №5 АЕР-0166-Д.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 08:29
|
ДУ №5 АЕР-0166-Д.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:22
|
ДУ №4 АЕР-0166-Д.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 15:11
|
ДУ №3 АЕР-0166-Д.pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2020 23:26
|
ДУ №2 АЕР-0166-Д.pdf | зміни до договору |
24 березня 2020 11:51
|
ДУ №2 АЕР-0166-Д.pdf | зміни до договору |
19 березня 2020 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2020 13:44
|
ДУ №1 АЕР-0166-Д.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 11:43
|
Договір №АЕР-0166-Д.pdf | укладений |
20 лютого 2020 11:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту договору та специфікації у наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | АЕР-0166-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | АЕР-0166-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | АЕР-0166-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | АЕР-0166-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | АЕР-0166-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | АЕР-0166-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | АЕР-0166-Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |