Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пристрої охоронної та пожежної сигналізації марок «Лунь», «Лінд» (або еквівалент), запасні частини та приладдя
Очікувана вартість
3 480 000,00 UAH
UA-2019-12-13-002422-b b5ba50daa6cf42fbbea8534728c2eb53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталья Губина

+380577680817 tenderupo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 40108955
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20
Контактна особа: Наталья Губина
+380577680817
tenderupo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 січня 2020 11:43
Очікувана вартість: 3 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1839 штука
Пристрої охоронної та пожежної сигналізації марок «Лунь», «Лінд» (або еквівалент), запасні частини та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 09:51
Дата відповіді: 19 грудня 2019 14:09
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Додатками № 1 та № 2 до тендерної документації визначені технічні, якісні та кількісні вимоги, які висуваються до Товару, крім того, вини містять посилання на конкретні торговельні марки. При цьому у відповідності до вимог п. 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», специфікація товару, зазначена в Додатку № 1 до тендерної документації, містить вираз «або еквівалент».
В свою чергу, п. 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено: «Якщо учасник подає тендерну пропозицію на еквівалентний товар, то повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару, який зазначено в ТД та запропонованого учасником еквіваленту. До кожного найменування запропонованого еквівалентного товару додається копія паспорту якості або іншого документу, що містить технічні характеристики цього товару.»
В зв’язку з цим, внесення в тендерну документацію будь-яких додаткових вимог щодо торгових марок чи моделей Товару Замовник вважає недоцільним.

2. Відповідно до вимог статті 5 Закону учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, в тому числі незалежно від форми оподаткування згідно із чинним законодавством України. Крім того, оцінка тендерних пропозицій проводиться не Замовником, а відповідно до частини першої статті 28 Закону, автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. При цьому, відповідно до вимог частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону. Відповідно жодних перерахувань ціни поданої учасником тендерної пропозиції Замовник здійснювати не має права.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 січня 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА І БЕЗПЕКА" 3 246 915,00
UAH з ПДВ
3 246 915,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КІБСТОР 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 15:47
Справка МВС.pdf
27 грудня 2019 14:32
учр.Чернышов С.Н.ид.код.doc
27 грудня 2019 14:32
трудовые.pdf
27 грудня 2019 14:32
проект договору.pdf
27 грудня 2019 14:32
дипломи.pdf
27 грудня 2019 14:32
18 довкілля.pdf
27 грудня 2019 14:32
17 бенефіціар.pdf
27 грудня 2019 14:32
15 не банкрут.pdf
27 грудня 2019 14:32
14 не судимість.pdf
27 грудня 2019 14:32
11 не корупція .pdf
27 грудня 2019 14:32
10 Витяг.pdf
27 грудня 2019 14:32
9 Статут (ООО).pdf
27 грудня 2019 14:32
8 працівники.pdf
27 грудня 2019 14:32
2 технічні.pdf
27 грудня 2019 14:32
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 10:03
22.Антикор.программа.pdf
28 грудня 2019 10:03
21.Не пов_язаність осіб.pdf
28 грудня 2019 10:03
18.Довкілля.pdf
28 грудня 2019 10:03
17.Інформація у ЄДР.pdf
28 грудня 2019 10:03
16.Обов_язкові платежі.pdf
28 грудня 2019 10:03
15.Банкрутство.pdf
28 грудня 2019 10:03
14.Незасудженість.pdf
28 грудня 2019 10:03
10.Витяг НДС.pdf
28 грудня 2019 10:03
9.Статут Кібстор.pdf
28 грудня 2019 10:03
5. Проект договору.pdf
28 грудня 2019 10:03
4.Обробка перс даних.pdf
28 грудня 2019 10:03
3.4 Паспорт.pdf
28 грудня 2019 10:03
3.2.Статут.pdf
28 грудня 2019 10:03
3. Повноваж.пос.особи.pdf
28 грудня 2019 10:03
2.Мат-тех база.pdf
28 грудня 2019 10:03
1.Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОНА І БЕЗПЕКА"

ТОВ КІБСТОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОНА І БЕЗПЕКА"
#36819335
Переможець 3 246 915,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2020 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА І БЕЗПЕКА"
#36819335
3 246 915,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 15:02
Повідомлення про внесення змін до Договору №15.PDF зміни до договору
18 грудня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
28 січня 2020 11:06
Договір №15 Охорона і безпека.PDF укладений
28 січня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": ч. 5 статті 36 Закону – продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження дії договору з 01.01.2021 до 31.03.2021 включно; Вартість товарів, які Покупець отримує у Постачальника за Додатковою угодою, не може перевищувати 20 % суми, визначеної у Договорі, а саме – 649 383,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 720 845,00
UAH (в тому числі ПДВ 286 807,50 UAH)