Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "15880000-0 Спеціальні продукти харчування , збагачені поживними речовинами"
Очікувана вартість
61 927,80 UAH
UA-2019-12-13-002213-b 9906dfa7609f44aead95524c13cd93d0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Лагно

+380978522517 kzcpmsd-rayon@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Світловодської районної ради Кіровоградської області"
Код ЄДРПОУ: 38869194
Місцезнаходження: 27519, Україна , Кіровоградська обл., село Павлівка, ВУЛИЦЯ ДРУЖБИ, будинок 21
Контактна особа: Наталія Лагно
+380978522517
kzcpmsd-rayon@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 упаковка
MD мил ФКУ -3, суміш у банці по 400г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27501, Україна, Кіровоградська область, Светловодск, Павлова, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата кожної поставленої партії товару здійснюється Покупцем з відстроченням платежу 35 календарних днів з дати поставки (обов"язок з оплати наступає на 35 календарний день з дати поставки). Під партією розуміється товар, що поставлений згідно однієї видаткової накладної. Оплата товару за даним Договором здійснюється в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

13 грудня 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛЬТА МЕДІКЕЛ"
#39448817
Переможець 61 927,80
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 13:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 13:23