Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт вул. Соборна, м. Сміла (окремими ділянками), Черкаська область (додаткові роботи)
Очікувана вартість
814 753,00 UAH
UA-2019-12-13-002071-c 42f409e611aa45f58153206e2f65d2bd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бечко Ярослав Євгенович

380633320060 dp_smad_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бечко Ярослав Євгенович
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У відповідності до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 12 Закону.
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
За результатами проведення публічної закупівлі за процедурою відкритих торгів по предмету закупівлі: Поточний середній ремонт вул. Соборна, м. Сміла (окремими ділянками), Черкаська область (Класифікатор ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) між Замовником та ТОВ "КОЛТЕХ-ТРАНС" було укладено договір про закупівлю № 534 від 23.09.2019 року та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу звіт про результати проведення процедури 24.09.2019 за № UA-2019-07-18-003162-b. З урахуванням п. 17 ч.1 ст.1 Закону та п. 2 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, по даній процедурі здійснювалась закупівля послуг. Строк дії договору про закупівлю – до 31.12.2019.
Під час надання послуг у вигляді виконання робіт по даному предмету закупівлі під час розбирання існуючого дорожнього одягу для влаштування нового було виявлено місця робочого шару земляного полотна з перезволоженим ґрунтом, що призвело до унеможливлення подальшого виконання робіт через рухливість ґрунту.
По цій причині виникла необхідність виконання додаткових робіт з заміни перезволоженого ґрунту з метою стабілізації земляного полотна для можливості влаштування нового дорожнього одягу. Виконання робіт по заміні перезволоженого ґрунту робочого шару призвело до збільшення об’ємів робіт по влаштування нижніх конструктивних шарів дорожнього одягу.
Все вищезазначене наведено в акті обстеження від 02.10.2019., на підставі якого складено дефектний акт, проведено засідання технічної ради замовника та виготовлено кошторисну документацію по поточному середньому ремонту вул. Соборна (окремими ділянками) м.Сміла (додаткові роботи), якою передбачено:
- роботи з ліквідації пучиноутворень;
- улаштування двохшарової щебеневої основи;
- улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші;
- розливання в’яжучих матеріалів.
Оскільки ТОВ «КОЛТЕХ-ТРАНС» надає послуги за основним договором і його техніка дислокована на об’єкті, а також беручи до уваги необхідність досягнення технологічної сумісності основних та додаткових послуг, доцільно доручити цьому учаснику надати вищезазначені послуги. Також, при здачі об’єкта в експлуатацію відповідальність за якісне виконання послуг буде нести один підрядник, що дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкту вцілому, після завершення ремонтних робіт.
З урахуванням вищевказаного встановлено, що додаткові послуги у вигляді додаткових робіт не були включені до кошторисної документації, однак в ході надання послуг по основному договору виникла необхідність у їх виконанні та здійсненні додаткової закупівлі з метою забезпечення сумісності з наявними послугами.
У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір у ході виконання якого виникла необхідність у додатковій закупівлі, вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може здійснити закупівлю таких послуг шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктом 5 ч. 2 ст. 35 Закону.
Враховуючи вищезазначені обставини, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.5 ч.2 ст. 35 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 5 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт вул. Соборна, м. Сміла (окремими ділянками), Черкаська область (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Соборна (окремими ділянками)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Вид предмета закупівлі - послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
Переможець 814 752,20
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 18:15

Документи

13 грудня 2019 18:15
sign.p7s
13 грудня 2019 18:13
протокол 1297.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 18:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛТЕХ-ТРАНС"
#38843459
814 752,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 18:15
sign.p7s
13 грудня 2019 18:13
протокол 1297.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 грудня 2019 15:17
Договір № 639.pdf укладений
26 грудня 2019 15:10
sign.p7s укладений
02 січня 2020 11:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 814 752,20
UAH (в тому числі ПДВ 135 792,03 UAH)
Причини розірвання договору: Відсутні. 10-1. Вид предмета закупівлі: Послуги. 16-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Згідно умов договору. 16-2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.

Актуальні тендери

До пошуку