Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне приладдя (канцелярські товари)
Очікувана вартість
2 220 000,00 UAH
UA-2019-12-13-002019-b ● 2c6bbd9629114ee9a45529764cb80ec4
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" |
Код ЄДРПОУ: | 23697280 |
Вебсайт: | http://ukrgasbank.com |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1 |
Контактна особа: |
Мирослава Осадча +380445941157 mosadcha@ukrgasbank.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 12:45 |
Очікувана вартість: | 2 220 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,97% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 найменувань
Офісне приладдя (канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 12:49 |
ОГОЛОШЕННЯ 434.pdf |
13 грудня 2019 12:49 |
ТД 434.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 09:48
Дата відповіді: 16 грудня 2019 09:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п.1.1. Розділу 3 Учасники повинні надати пропозицію щодо ціни (розміщується у вигляді електронного документу (скан - копії), яка формується шляхом заповнення електронних(ної) форм(и) з окремими полями, де зазначається інформація про ціну за формою наведеною в Додатку №1 до Документації. В Додатку №1 до Документації зазначено - у разі, якщо Учасником запропоновано аналог Товару, Учасник повинен зазначити його найменування. Також, слід зазначити, що Учасниками процедури закупівлі може бути фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-13-002019-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 18 грудня 2019 17:50
вимога
Шановний Замовнику!
Просимо Вас розглянути нашу вимогу щодо невідповідності технічних вимог до вказаного товару (у вложенні) та врахувати її.
Дякуємо
Сподіваємось на Ваше розуміння
Просимо Вас розглянути нашу вимогу щодо невідповідності технічних вимог до вказаного товару (у вложенні) та врахувати її.
Дякуємо
Сподіваємось на Ваше розуміння
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 грудня 2019 13:02 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з прийняттям Замовником рішення про відміну торгів |
Документи:
20 грудня 2019 13:02
|
Повідомл про відміну 434.pdf |