Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-12-13-001704-a 1665e13ec7d445089714bd33a7685238
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрельчук Людмила Іванівна

+380373421296 02147300@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Глибоцької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147300
Вебсайт: http://glibosvit.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 60400, Україна , Чернівецька обл., Глибока, вулиця Шевченка, 1
Контактна особа: Стрельчук Людмила Іванівна
+380373421296
02147300@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
cт. 35, п 4. Двократна відміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації Обгрунтування Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: -Протокол переговорів з учасником від 13.12.2019р. Замовником було двічі проведено процедуру закупівлі «Відкриті торги» по закупівлі Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки. За результатом проведення відкритих торгів від 16.11.2019р (UA-2019-10-30-001979-b) та від 7.12.2019р. (UA-2019-11-19-001228-a) дані торги було відмінено в зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій. Замовником було двічі відмінено процедури закупівлі відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників. На підставі вищезазначеного необхідно укласти договір із ТОВ «І.НЕТ» на закупівлю Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2019 10:44
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Послуги з доступу до Інтернету з мережевим обладнанням для підключення до Інтернету наявної комп’ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється у наступному порядку: протягом 5 (п’ять) банківських днів з моменту підписання обома Сторонами Акту виконаних робіт(послуг). Оплата проводиться Замовником після пред’явлення Виконавцем рахунка на оплату (далі-рахунок) Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

13 грудня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 16:40
Протокол 57.pdf
13 грудня 2019 16:40
Запрошення ІНЕТ.pdf
13 грудня 2019 16:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ІНЕТ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-09-000024 ● ca7dc192bfef451eb5171b3d341d99fe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 січня 2020 14:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

09.01.2020 № 1

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 09.01.2020 року № 1
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2019-12-13-001704-a від 13.12.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР 

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

договір за результатами переговорної процедури не виконаний, і виконанню не підлягає в звязку з порушенням законодавства у ч.4 неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі.

2020-01-16 14:10:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

-

2020-02-06 17:33:04

Ризики, що спрацювали

RISK1-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "І.НЕТ"
#42915686
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 10:44

Документи

17 грудня 2019 10:44
Електронний підпис
17 грудня 2019 10:41
Протокол 57.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 10:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "І.НЕТ"
#42915686
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2019 10:44
Електронний підпис
17 грудня 2019 10:41
Протокол 57.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:22
Договір 420.pdf укладений
28 грудня 2019 10:16