Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі, шафи, комп’ютерні меблі
Очікувана вартість
116 610,00 UAH
UA-2019-12-13-001672-c ● 46d43135937e4f79ab4e70d509768768
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту населення Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14373165 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 180 А |
Контактна особа: |
Катерина Кутузова +380661100026 www.mns@express.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 15:34 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 15:36 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2019 13:48 |
Очікувана вартість: | 116 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 583,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Офісні меблі, шафи, комп’ютерні меблі, у кількості 54 штуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
Офісні меблі, шафи, комп’ютерні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
—
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично отриманий Товар здійснюються на підставі пред’явлених Постачальником накладних та рахунків на оплату Товару, на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 15:37 |
Оголошення ч.2 офісні меблі Департамент (1).doc | |
13 грудня 2019 15:37 |
Оголошення ч.1.pdf | |
13 грудня 2019 15:37 |
Протокол 118 повт.оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертификат
Дата подання: 14 грудня 2019 09:50
Дата відповіді: 16 грудня 2019 09:37
Доброе утро. Подскажите пожалуйста, является ли выполнение данного пункта обязательным: 1. Оригінал або завірену належним чином копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату подання тендерної пропозиції.
Я являюсь ФОП и поставляю всегда качественные товары, но взять такую сертификацию лично для меня достаточно дорого, и по закону Украины, насколько мне известно, необязательно. То есть наличие данного требования, сразу лишает меня возможности поучаствовать в тендере.
P.s. надеюсь данное условие не составленно с конкретной целью отсеить ненужных участников, для проталкивания конкретного поставщика или производителя.
Заранее благодарю за ответ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Даним розділом передбачено надання будь-якого документу(з перелічених), який підтверджує якість Вашого товару. Натомість, Ви подаєте тендерну пропозицію з урахуванням вимог Замовника.
Також, просимо врахувати той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» (зі змінами) був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Отже, Ваша пропозиція буде розглянута неупереджено та відповідно до вимог чинного законодавства про закупівлю.
З повагою,
Тендерний комітет!
Даним розділом передбачено надання будь-якого документу(з перелічених), який підтверджує якість Вашого товару. Натомість, Ви подаєте тендерну пропозицію з урахуванням вимог Замовника.
Також, просимо врахувати той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» (зі змінами) був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги.
Отже, Ваша пропозиція буде розглянута неупереджено та відповідно до вимог чинного законодавства про закупівлю.
З повагою,
Тендерний комітет!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА" |
99 062,00
UAH з ПДВ
|
94 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АУРУМ-Д" |
114 000,00
UAH з ПДВ
|
95 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІС ЛТД" |
113 652,00
UAH з ПДВ
|
113 652,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Венцова Ольга Владимировна" |
116 600,00
UAH з ПДВ
|
116 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІРЮЗА" #22148861 |
Переможець |
94 995,00
UAH з ПДВ
|
23 грудня 2019 16:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 грудня 2019 12:17 |
Коментар щодо відміни: | Скасування закупівлі у зв`язку зі скороченням видатків замовника на закупівлю товарів, робіт та послуг |
Документи:
26 грудня 2019 12:17
|
Протокол 126 скасування торгів.pdf |