Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ДК 021:2015 30120000-6 (Придбання картриджів)
Очікувана вартість
7 300,00 UAH
UA-2019-12-13-001575-b 353b29bd5dce43f596b114c23546fdb8
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Дробенко

+380443514310 ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами
Код ЄДРПОУ: 38258553
Вебсайт: http://nbaai.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м. Київ, прос. Перемоги, 14
Контактна особа: Руслан Дробенко
+380443514310
ruslan.drobenko@nbaai.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 7 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ДК 021:2015 30120000-6 (Придбання картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Проспект Перемоги, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 грудня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 11:50
Документація закупівлі картриджи Parton 12 шт_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 09:27
Дата відповіді: 16 грудня 2019 10:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1) Згідно Технічних вимог (Додаток 3) до Документації на публічну допорогову закупівлю щодо закупівлі фотокопіювального та поліграфічного обладнання для офсетного друку ДК 021:2015 30120000-6 (Придбання картриджів) визначено: «Картриджі повинні бути новими та виготовленими тільки офіційним виробником техніки, тільки оригінал. (Аналогів і копій не пропонувати).». 2) Фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, допускаємо на загальних (однакових) умовах для всіх учасників. Розглядаємо його цінову пропозицію як остаточну. Мінімальна ціна надається електронною системою закупівель після аукціону, головне щоб пропозиції учасників відповідали Технічним вимогам (Додаток 3) та подано документацію згідно переліку в пункті 6.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" 7 200,00
UAH з ПДВ
7 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2019 11:34
Certificate_Patron.pdf
17 грудня 2019 11:34
Certificate_Patron_sanhyg.pdf
17 грудня 2019 11:34
МП_Наказ_1.pdf
17 грудня 2019 11:34
МП Витяг.pdf
17 грудня 2019 11:34
МП Витяг ПДВ.pdf
17 грудня 2019 11:34
МП Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
Переможець 7 200,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 12:02

Документи

18 грудня 2019 12:02
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:49
Рішення від 18.12.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ"
#40989803
7 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 12:02
Електронний підпис
18 грудня 2019 11:49
Рішення від 18.12.2019.pdf