Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-35 /Р-02/ - станція Вільча - контрольно-пропускний пункт "Вільча-Олександрівка" км 0+000 - км 17+893).
Очікувана вартість
3 463 677,00 UAH
UA-2019-12-13-001525-a 272eebdb071f49f09a580196132e14de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:41
Очікувана вартість: 3 463 677,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 319,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17319 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17.9 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-35 /Р-02/ - станція Вільча - контрольно-пропускний пункт "Вільча-Олександрівка" км 0+000 - км 17+893).
Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет України.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Індекс автомобільних доріг: T-10-35 — /Р-02/ - станція Вільча - контрольно-пропускний пункт “Вільча - Олександрівка”

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 2 770 900,00
UAH з ПДВ
2 770 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 3 080 000,00
UAH з ПДВ
3 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 14:05
Електронний підпис
31 січня 2020 11:20
Електронний підпис
31 січня 2020 10:39
Електронний підпис
28 січня 2020 14:56
Електронний підпис
16 січня 2020 17:11
Електронний підпис
16 січня 2020 17:09
Довідка ДПС
16 січня 2020 08:31
Електронний підпис
16 січня 2020 08:29
Довідка МВС
28 грудня 2019 12:40
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:39
Договори оренди.rar
28 грудня 2019 12:39
Аналогічний договір.rar
28 грудня 2019 12:39
14-наказ Директор.pdf
28 грудня 2019 12:39
8-Лист санкції.pdf
28 грудня 2019 12:39
7-Довідка ст17.pdf
28 грудня 2019 12:39
4-Довідка працівники.pdf
28 грудня 2019 12:39
1-ПВ листопад.pdf
28 грудня 2019 12:39
1-Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

28 грудня 2019 10:25
Електронний підпис
28 грудня 2019 10:00
Банківська Гарантія.rar
28 грудня 2019 10:00
27_Таблиця 1 Т-10-35.pdf
28 грудня 2019 10:00
26_Технологічна схема.pdf
28 грудня 2019 10:00
23_Проект договору Т-10-35.pdf
28 грудня 2019 10:00
22_Гарантiйний_лист.pdf
28 грудня 2019 10:00
16_Копія ліцензії.pdf
28 грудня 2019 10:00
13_Довіреності.pdf
28 грудня 2019 10:00
11_Довiдка_ст.17.pdf
28 грудня 2019 10:00
10_Звіт з праці.pdf
28 грудня 2019 10:00
6_Лист відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#03445665
Переможець 2 770 900,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 14:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#03445665
2 770 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 16:44
ДУ 11 до Договору 53Т-20 від 31.01.20.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 16:05
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 08:38
ДУ № 9 від 19.01.2021 р. до договору від 31.01.2020 р. № 53Т-20.pdf зміни до договору
20 січня 2021 08:36
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 15:39
ДУ № 7 до договору від 31.01.2020 р. № 53Т-20.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 15:38
ДУ № 7 до договору від 31.01.2020 р. № 53Т-20.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 14:45
Договір № 53Т-20 від 31.01.2020р. (ч.ІІ).pdf укладений
31 січня 2020 14:43
Договір № 53Т-20 від 31.01.2020р. (ч.І).pdf укладений
31 січня 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 53Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 554 100,00 грн (п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі сто гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 92 350,00 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 3 325 000,00 грн (три мільйони триста двадцять п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 554 166,67 грн».
Номер договору про закупівлю: 53Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 1 084 257,69 грн (один мільйон вісімдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят сім гривень 69 копійок), в тому числі ПДВ: 180 709,62 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 2 240 742,31 грн (два мільйона двісті сорок тисяч сімсот сорок дві гривні 31 копійка), у тому числі ПДВ: 373 457,05 грн».
Номер договору про закупівлю: 53Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 240 742,31
UAH (в тому числі ПДВ 373 457,05 UAH)