Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з оцінювання приміщень)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2019-12-13-001370-b ab712cc30cac46a4b2ec38d56f47472a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Махмудова Інна Андріївна

+380442781457 INNA.MAKHMUDOVA@KIZV.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ХРЕЩАТИК, будинок 32-А
Контактна особа: Махмудова Інна Андріївна
+380442781457
INNA.MAKHMUDOVA@KIZV.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Послуги з оцінювання нежитлових приміщень загальною площею 205,43 кв.м.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
205.43 м.кв.
ДК 021:2015: 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги з оцінювання приміщень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А (літ. А, В)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розмір авансу становить 100% від загальної вартості Послуг. Аванс має бути сплачений протягом 2-х робочих днів з моменту підписання цього Договору. Аванс 2 Робочі 100

Тендерна документація

13 грудня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чебаков О.І.
#2518802473
Переможець 3 000,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 11:39

Документи

13 грудня 2019 11:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 12:31
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:46
Договір_131219.pdf укладений
13 грудня 2019 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Під час внесення інформації по закупівлі була допущена технічна (механічна) помилка щодо суми договору в частині наявності ПДВ.