Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (79710000-4): Охоронні послуги (послуги централізованого спостереження, реагування та обслуговування систем охоронної і тривожної сигналізації, встановлених на об`єктах Головного територіального управління юстиції у Сумській області та установ юстиції області)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-12-13-000373-a 4d2bcae78df64c70b8c76148b607dee9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козюля Ксенія Олександрівна

+380542650126 k.koziulia@sm.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 34933040
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 28
Контактна особа: Козюля Ксенія Олександрівна
+380542650126
k.koziulia@sm.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 17:00
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

13 грудня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 11:18
Проєкт.docx
13 грудня 2019 11:18
Тендерна документація 2020.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Охорона об’єктів у місті Суми
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 61 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 306,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 грудня 2019 15:24
Закінчення: 23 грудня 2019 15:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Охорона об’єктів у місті Суми: - Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Сумській області, м. Суми, вул. Петропавлівська, 75; - Сумський міський відділ ДРАЦС Головного територіального управління юстиції у Сумській області, м. Суми, вул. Петропавлівська,75; - Відділ примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Сумській області, м. Суми, вул. Петропавлівська, 75; - Відділ ДРАЦС Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Сумській області, м. Суми, вул. Троїцька, 17; - Ковпаківський відділ ДВС міста Суми Головного територіального управління юстиції у Сумській області, м. Суми, вул. Гамалія, 31-А; - Зарічний відділ ДВС міста Суми Головного територіального управління юстиції у Сумській області, м. Суми, вул. Гамалія, 31-А; - Сумська районна державна нотаріальна контора, м. Суми, пл. Незалежності, 8; - Сумський районний відділ ДРАЦС Головного територіального управління юстиції у Сумській області, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 146/1; - Сумський обласний державний нотаріальний архів, м. Суми, вул. Реміснича, 12/2; - Сумський обласний державний нотаріальний архів, м. Суми, вул. Реміснича, 12/2; - Сумська міська державна нотаріальна контора, м. Суми, вул. Шевченка, 3.
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, за місцем розташування структурних підрозділів
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг «Виконавця» за цим Договором здійснюється «Замовником» в національній валюті України, щомісячно, протягом 10 робочих днів, з дати підписання актів прийому-здачі виконаних робіт/послуг та надання рахунку-фактури «Виконавця» шляхом перерахування визначеної Дислокацією-розрахунком та рахунком-фактурою суми грошових коштів на поточний розрахунковий рахунок «Виконавця» Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СП "Защита-92" 35 640,00
UAH з ПДВ
9 999,99
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони в Сумській області 32 945,69
UAH з ПДВ
17 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 11:19
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:46
Електронний підпис
18 грудня 2019 17:01
Ліцензія копія.pdf
18 грудня 2019 16:04
Електронний підпис
18 грудня 2019 15:57
Виписка є ЄДРПОУ.pdf
18 грудня 2019 15:57
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2019 15:57
Ліцензія.pdf
18 грудня 2019 15:51
Електронний підпис
18 грудня 2019 15:48
Виписка є ЄДРПОУ.pdf
18 грудня 2019 15:48
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2019 15:48
Ліцензія.pdf

Публічні документи

19 грудня 2019 17:43
Електронний підпис
19 грудня 2019 17:41
Цінова пропозиція.PDF
19 грудня 2019 17:41
Технічні вимоги.PDF
19 грудня 2019 17:41
Ліцензія.PDF
19 грудня 2019 17:41
Витяг.PDF
19 грудня 2019 17:41
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СП "Защита-92"

Управління поліції охорони в Сумській області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СП "Защита-92"
#14008181
Переможець 9 999,99
UAH з ПДВ
24 грудня 2019 13:46

Документи

24 грудня 2019 13:45
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2019 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СП "Защита-92"
#14008181
9 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2019 13:45
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 13:51
Защита 92 додаткова.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 13:49
Договір укладений
02 січня 2020 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 92
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML