Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
14 311 000,00 UAH
UA-2019-12-13-000256-c f529ad361acd40c8a812dbee634bf89f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бичова Людмила

066 155 17 97 BUCHOVA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01993701
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, вул. Багговутівська, будинок 1
Контактна особа: Бичова Людмила
066 155 17 97
BUCHOVA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
У звязку з відсутністю конкуренції

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2019 11:22
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6225476 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська обл., Київ, Багговутівська ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

16 грудня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 грудня 2019 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-23-000078 ● 1010c8a4ed3445d8a89c60cfb7208eee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.04.2021 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2019-12-13-000256-c 13.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-28 16:37:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з електричної енергії очікуваною вартістю 14 311 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2019-12-13-000256-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Крім цього просимо пояснити яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-29 16:33:47

Відповідь

Директору Департаменту фінансового контролю
у сфері закупівель Сергію ЧЕРНЕГІ

Щодо пояснень на запит ДАСУ
№ 2021-04-28 16:37:35

КНП КОР «Київської обласної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, отримало запит від Державної аудиторської служби України в порядку здійснення моніторингу за номером UA-M-2021-04-23-000078 про надання пояснень щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
З метою виконання завдань покладених на КНП КОР «Київську обласну клінічну лікарню» було оголошено переговорну процедуру на закупівлю 09310000-5: Електрична енергія
1. Обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі: згідно ст.35 пункт. 2., п. п 2 (відсутність конкуренції ( у тому числі з технічних причин ) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи) ЗУ « Про публічні закупівлі «(стара редакція)
2. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2020 рік, річного плану на 2020 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-13-000256-c
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 14 311 000,00 грн ( чотирнадцять мільйонів триста одинадцять тисяч грн 00 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості, визначений відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Таким чином, очікувану вартість визначено на підставі потреби лікарні та фактичних показників минулих періодів. ( Копія фактичного споживання за 2019 рік надається).
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня»
Голова тендерного комітету А.М Турчин

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заходи щодо усунення виявлених порушень КНП КОР «Київської обласної клінічної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, згідно висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-12-13-000256-c на закупівлю 09310000-5: Електрична енергія щодо виявлених ознак порушення, а саме здійснення закупівлі за переговорною процедурою, пояснює наступне: Тендерним комітетом лікарні було оголошено переговорну процедуру закупівлю 09310000-5: Електрична енергія з наступних причин : Згідно абзацу 10 п.13 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України «Про ринок електричної енергії»:"Тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов’язки, передбачені Законом України "Про ринок електричної енергії" для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону". Враховуючи вищезазначене, при закупівлі електричної енергії (універсальні послуги), з урахуванням вартісних меж, визначених у ст. 2 Закону 2, необхідно застосовувати переговорну процедуру на підставі п. 2 ч. 2 ст. 35 цього Закону – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладений лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Оскільки в межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг, що закупівля електроенергії в ПУП має здійснюватись за переговорною процедурою закупівлі на підставі п. 2 част. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» Також, відповідно до листа ТОВ «Київські енергетичні послуги» від 11.12.2019 року №26/4/10/27395 універсальні послуги, надаються постачальником таких послуг бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності. Оскільки ТОВ « Київські енергетичні послуги» на території Києва є єдиним ліцензованим суб’єктом господарювання, який виконує функції постачальника універсальної послуги, тендерним комітетом лікарні було проведено переговорну процедуру на закупівлю електричної енергії.( скан- копію листа та скан-копію постанови НКРЕКП №429 від 14.06.2018 року додаємо). Тому вищевказана закупівля здійснена КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» через переговорну процедуру та виключно згідно Закону України «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось чітко описувати підстави,надавати посилання на експертні та нормативні документи які підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі та діяти виключно згідно Закону України «Про публічні закупівлі» . Дякуємо за контроль. З повагою, Голова тендерного комітету А.М Турчин

2021-05-24 15:40:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київські енергетичні послуги"
#41916045
Переможець 14 311 000,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 11:22

Документи

16 грудня 2019 11:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 11:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київські енергетичні послуги"
#41916045
14 311 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2019 11:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 10:34
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 15:19
Додат угода №2 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2020 15:18
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 15:08
Додат. угода №1 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2020 15:08
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:58
Додаткова угода електрична енергія.pdf укладений
02 січня 2020 11:58
Договір енергетичні послуги.pdf укладений
02 січня 2020 11:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна найменування споживача
Номер договору про закупівлю: 71001012ПУ-Т120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення суми договору
Номер договору про закупівлю: 71001012ПУ-Т120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 311 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 385 166,67 UAH)