Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук (ДК 021:2015-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
17 500,00 UAH
UA-2019-12-13-000126-c ● 78a9dfc9388e4b20893214ea96cfc3ca
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ внутрішнього аудиту Запорізької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38732555 |
Місцезнаходження: | 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, 69107, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, пр. Соборний, 164 |
Контактна особа: |
Волкова Світлана Анатоліївна +380612246473, +380612390692 audit@zoda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 грудня 2019 09:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2019 09:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 грудня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2019 15:49 |
Очікувана вартість: | 17 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 87,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Ноутбук (ДК 021:2015-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ноутбук (ДК 021:2015-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
—
28 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | перерахування за Товар грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 7 (сім) банківських днів з моменту поставки Товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 грудня 2019 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 грудня 2019 09:01 |
Додаток № 2 Технічні (якісні) вимоги до товару.doc | |
13 грудня 2019 09:01 |
Додаток № 3 Згода на використання персональних даних.docx | |
13 грудня 2019 09:01 |
Додаток №1 Пропозиція.doc | |
13 грудня 2019 09:01 |
Оголошення про проведення закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 грудня 2019 09:13
Дата відповіді: 16 грудня 2019 09:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: у п.20.4 Оголошення про проведення закупівлі чітко визначено, що у разі якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним (якісним) та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Додаток №2 до Оголошення) та іншим вимогам Замовника, зазначеним в Оголошенні та Додатках до Оголошення, або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, така пропозиція відхиляється.
До участі в закупівлі допускаються учасники - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі (включення/виключення податку на додану вартість ) не може бути більшої , ніж зазначена вартість в Оголошенні
До участі в закупівлі допускаються учасники - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі (включення/виключення податку на додану вартість ) не може бути більшої , ніж зазначена вартість в Оголошенні
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
16 794,00
UAH з ПДВ
|
16 794,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
17 448,00
UAH з ПДВ
|
17 448,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ХАРЧЕНКО АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
17 500,00
UAH з ПДВ
|
17 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Переможець |
16 794,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 16:01
|
Договір закупівлі.pdf | укладений |
23 грудня 2019 16:00
|