Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" |
Код ЄДРПОУ: | 03328646 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2 |
Контактна особа: |
Оксана Вовк +380382674273,+380674929348 hkpeltrans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 2 657 041,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 285,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 16:15 |
Проект договору.doc | |
12 грудня 2019 16:15 |
ТД.doc | |
12 грудня 2019 16:15 |
Специфікація.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-18-000051 ● 50cd094f006d4f998578ee30915e8bf1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 лютого 2020 17:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2020 №9
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 18.02.2020 № 9
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15. UA-2019-12-12-004128-b 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-21 10:05:04
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі електричного приладдя та супутніх товарів для електричного обладнання (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2019-12-12-004128-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно абзацу першого частини третьої статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
При цьому, згідно частини першої статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Крім того, згідно абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Вищевказані вимоги, згідно п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати:
1. Документ який містить відомості про відсутність судимості, виданої Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення ГУ МВС, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі виданої не раніше ніж за 90 днів до дати подання про те, що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, або фізичну особу, яка є Учасником не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку.
2. Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
3. Заповнену форму, викладену у додатку 5 та додатку 6».
В ході моніторингу встановлено, що згідно протоколу засідання тендерного комітету від 16.01.2020 №7, Замовником визначено переможцем торгів ФОП Радованця Геннадія Володимировича та 16.01.2020 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Разом з тим встановлено, що ФОП Радованцем Геннадієм Володимировичем розміщено на веб-порталі уповноваженого органу документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону 22.01.2020, тобто у строк, що перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, який визначений абзацом другим частини третьої статті 17 Закону та тендерною документацією Замовника.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Радованця Геннадія Володимировича відповідно до вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-25 10:04:00
Пояснення на звернення
Переможець ФОП Радованець Геннадій Володимирович розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в електронній системі ProZorro довідку Міністерства внутрішніх справ України про відсутність судимості станом на 22.01.2020р., дата видачі якої свідчить про перевищення терміну надання документу Замовнику.
Тендерним комітетом ХКП "Електротранс" прийняте рішення про розірвання договору про закупівлю №18 від 28.01.2020р. з ФОП Радованець Г.В шляхом укладання Угоди про розірвання договору, та, відповідно, скасування завершеної закупівлі, UA-2019-12-12-004128-b.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-24 16:23:18
Пояснення
З метою усунення виявлених порушень, а саме перевищення терміну надання переможцем документу Замовнику, рішенням тендерного комітету (протокол №21 від 24.02.2020р.) розірвали договір про закупівлю з ФОП Радованцем Г.В. шляхом укладення Угоди про розірвання договору про закупівлю №18 від 28.01.2020р. та, як наслідок, скасування закупівлі.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Маркелова Інна Вікторівна |
2 403 286,00
UAH
|
1 500 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКО-ДАР" |
2 299 800,32
UAH
|
1 798 999,99
UAH
|
Документи |
ФОП Радованець Геннадій Володимирович |
2 648 039,50
UAH
|
1 799 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Бенефіт Профі" |
2 498 456,00
UAH
|
1 800 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Маркелова Інна Вікторівна #3205208686 |
Рішення скасоване |
1 500 000,00
UAH
|
10 січня 2020 15:51
|
ФОП Маркелова Інна Вікторівна #3205208686 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH
|
10 січня 2020 15:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКО-ДАР" #42006759 |
Рішення скасоване |
1 798 999,99
UAH
|
16 січня 2020 11:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКО-ДАР" #42006759 |
Відхилено |
1 798 999,99
UAH
|
16 січня 2020 11:45
|
ФОП Радованець Геннадій Володимирович #2240012352 |
Переможець |
1 799 000,00
UAH
|
16 січня 2020 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 16:12
|
Протокол_скасування проц.pdf | укладений |
24 лютого 2020 16:10
|
Угода про розірвання.pdf | укладений |
24 лютого 2020 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2020 10:15
|
Договір_електрощітки.pdf | укладений |
29 січня 2020 10:14
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | ФОП Радованець Геннадій Володимирович розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в електронній системі ProZorro довідку Міністерства внутрішніх справ України про відсутність судимості станом на 22.01.2020р., дата видачі якої свідчить про перевищення терміну надання документу Замовнику. |