Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 31680000-6 - Електричне приладдя та супутні товари для електричного обладнання
Очікувана вартість
2 657 041,00 UAH
UA-2019-12-12-004128-b 3d342b0dbd5e4e0c93cffdb488a2b0d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Вовк

+380382674273
+380674929348
hkpeltrans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс""
Код ЄДРПОУ: 03328646
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Тернопільська, будинок 15/2
Контактна особа: Оксана Вовк
+380382674273,+380674929348
hkpeltrans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:37
Очікувана вартість: 2 657 041,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 285,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Вугільні вставки, електрощітки, приладдя та електрообладнання до контактної мережі (тролейбусних ліній).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 штука
Вугільні вставки (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29016, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Тернопільська, буд. 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 16:15
Проект договору.doc
12 грудня 2019 16:15
ТД.doc
12 грудня 2019 16:15
Специфікація.xls

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-18-000051 ● 50cd094f006d4f998578ee30915e8bf1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 лютого 2020 17:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.02.2020 №9

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
начальник відділу контролю органів
влади,оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 18.02.2020 № 9
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15. UA-2019-12-12-004128-b 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-21 10:05:04

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі електричного приладдя та супутніх товарів для електричного обладнання (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2019-12-12-004128-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Згідно абзацу першого частини третьої статті 17 Закону замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
При цьому, згідно частини першої статті 14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Крім того, згідно абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Вищевказані вимоги, згідно п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначені Замовником у Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації «переможець торгів на виконання вимоги статті 17 Закону повинен надати:
1. Документ який містить відомості про відсутність судимості, виданої Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення ГУ МВС, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі виданої не раніше ніж за 90 днів до дати подання про те, що службову (посадову) особу Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, або фізичну особу, яка є Учасником не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку.
2. Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа.
3. Заповнену форму, викладену у додатку 5 та додатку 6».
В ході моніторингу встановлено, що згідно протоколу засідання тендерного комітету від 16.01.2020 №7, Замовником визначено переможцем торгів ФОП Радованця Геннадія Володимировича та 16.01.2020 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Разом з тим встановлено, що ФОП Радованцем Геннадієм Володимировичем розміщено на веб-порталі уповноваженого органу документ, що підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону 22.01.2020, тобто у строк, що перевищує п’ять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, який визначений абзацом другим частини третьої статті 17 Закону та тендерною документацією Замовника.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме: чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Радованця Геннадія Володимировича відповідно до вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-25 10:04:00

Пояснення на звернення

Переможець ФОП Радованець Геннадій Володимирович розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в електронній системі ProZorro довідку Міністерства внутрішніх справ України про відсутність судимості станом на 22.01.2020р., дата видачі якої свідчить про перевищення терміну надання документу Замовнику.
Тендерним комітетом ХКП "Електротранс" прийняте рішення про розірвання договору про закупівлю №18 від 28.01.2020р. з ФОП Радованець Г.В шляхом укладання Угоди про розірвання договору, та, відповідно, скасування завершеної закупівлі, UA-2019-12-12-004128-b.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-02-24 16:23:18

Пояснення

З метою усунення виявлених порушень, а саме перевищення терміну надання переможцем документу Замовнику, рішенням тендерного комітету (протокол №21 від 24.02.2020р.) розірвали договір про закупівлю з ФОП Радованцем Г.В. шляхом укладення Угоди про розірвання договору про закупівлю №18 від 28.01.2020р. та, як наслідок, скасування закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Маркелова Інна Вікторівна 2 403 286,00
UAH
1 500 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКО-ДАР" 2 299 800,32
UAH
1 798 999,99
UAH
Документи
ФОП Радованець Геннадій Володимирович 2 648 039,50
UAH
1 799 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Бенефіт Профі" 2 498 456,00
UAH
1 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 13:59
Електронний підпис
27 грудня 2019 13:56
Договір.PDF
27 грудня 2019 13:56
цінова.PDF
26 грудня 2019 20:53
Дані учасника.PDF
26 грудня 2019 20:53
Витяг.PDF
26 грудня 2019 20:53
Вимоги техн..PDF
26 грудня 2019 20:53
відс. підстав.pdf
26 грудня 2019 20:53
Ліквідац.pdf
26 грудня 2019 20:53
Довідка повноваження.pdf
26 грудня 2019 20:53
Паспорт.pdf
26 грудня 2019 20:53
Персональні дані.pdf
26 грудня 2019 20:53
тех. можл. прав.PDF
26 грудня 2019 20:53
гарант. договір.PDF
26 грудня 2019 20:53
довкілля0001.PDF
26 грудня 2019 20:53
якість0001.PDF
26 грудня 2019 20:53
Гарнтія.PDF
26 грудня 2019 20:53
Прац.PDF
26 грудня 2019 20:53
Довідка про податок.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 12:59
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:56
Паспорт на щетки.pdf
17 грудня 2019 12:56
Сертификат изолятор.pdf
17 грудня 2019 12:56
Сертификат изолятор.pdf
17 грудня 2019 12:56
Сертификат секцион 8ДК.pdf
17 грудня 2019 12:56
Сертификат секцион 6ДК.pdf
17 грудня 2019 12:56
Додаток 6.pdf
17 грудня 2019 12:56
Лист сертификация.pdf
17 грудня 2019 12:56
Додаток 5.docx
17 грудня 2019 12:56
Проект договору.pdf
17 грудня 2019 12:56
Додаток 3.pdf
17 грудня 2019 12:56
Довидка про цину.pdf
17 грудня 2019 12:56
Довидка про довкилля.pdf
17 грудня 2019 12:56
Довидка про Учасника.pdf
17 грудня 2019 12:56
Наказ на призначення.pdf
17 грудня 2019 12:56
Цинови пропозиции.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 13:11
довідка МВС
20 січня 2020 11:41
Електронний підпис
19 січня 2020 20:49
цінова нова
27 грудня 2019 14:05
Електронний підпис
25 грудня 2019 16:38
Цінова пропозиція.pdf
25 грудня 2019 16:38
Довідка договір.PDF
25 грудня 2019 16:38
Довкілля.PDF
25 грудня 2019 16:38
пдв.PDF
25 грудня 2019 16:38
Договір.PDF
25 грудня 2019 16:38
Інформація.PDF
25 грудня 2019 16:38
підстави.PDF
25 грудня 2019 16:38
повноваження.PDF
25 грудня 2019 16:38
Працівник.PDF
25 грудня 2019 16:38
Технічні вимоги.PDF
25 грудня 2019 16:38
технічні можливості.PDF
25 грудня 2019 16:38
Якість.PDF
25 грудня 2019 16:38
єдиний.pdf
25 грудня 2019 16:38
Гарантія.PDF

Публічні документи

24 грудня 2019 10:41
Електронний підпис
24 грудня 2019 10:21
Паспорта_на_тримачі.pdf
24 грудня 2019 10:21
Паспорта_на_стрілки.pdf
24 грудня 2019 10:21
Паспорта_на_ізолятори.pdf
24 грудня 2019 10:21
Паспорта_на_затискачі.pdf
24 грудня 2019 10:21
Лист_виробника_2.pdf
24 грудня 2019 10:21
Лист_виробника.pdf
24 грудня 2019 10:21
Пропозиція.pdf
24 грудня 2019 10:21
Право_підпису.pdf
24 грудня 2019 10:21
Лист_про_ціни.pdf
24 грудня 2019 10:21
Додаток_7.pdf
24 грудня 2019 10:21
Додаток_6.pdf
24 грудня 2019 10:21
Додаток_5.pdf
24 грудня 2019 10:21
Додаток_3.pdf
24 грудня 2019 10:21
Довідка_працівники.pdf
24 грудня 2019 10:21
Довідка_обладнання.pdf
24 грудня 2019 10:21
Довідка_довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Маркелова Інна Вікторівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКО-ДАР"

ФОП Радованець Геннадій Володимирович

ТОВ "Бенефіт Профі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Маркелова Інна Вікторівна
#3205208686
Рішення скасоване 1 500 000,00
UAH
10 січня 2020 15:51
ФОП Маркелова Інна Вікторівна
#3205208686
Відхилено 1 500 000,00
UAH
10 січня 2020 15:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКО-ДАР"
#42006759
Рішення скасоване 1 798 999,99
UAH
16 січня 2020 11:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НІКО-ДАР"
#42006759
Відхилено 1 798 999,99
UAH
16 січня 2020 11:45
ФОП Радованець Геннадій Володимирович
#2240012352
Переможець 1 799 000,00
UAH
16 січня 2020 11:46

Документи

10 січня 2020 15:54
Електронний підпис

Документи

16 січня 2020 11:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Радованець Геннадій Володимирович
#2240012352
1 799 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 16:12
Протокол_скасування проц.pdf укладений
24 лютого 2020 16:10
Угода про розірвання.pdf укладений
24 лютого 2020 16:10
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 10:15
Договір_електрощітки.pdf укладений
29 січня 2020 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: ФОП Радованець Геннадій Володимирович розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в електронній системі ProZorro довідку Міністерства внутрішніх справ України про відсутність судимості станом на 22.01.2020р., дата видачі якої свідчить про перевищення терміну надання документу Замовнику.