Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (АРМ)
Очікувана вартість
46 000,00 UAH
UA-2019-12-12-003658-b ● a570a5193c8b4265aeb60ee6722c7db8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Чернівецький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 39761194 |
Місцезнаходження: | 58002, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Університетська, 1 |
Контактна особа: |
Марина Петрюк +380951270286 chernivtsi1.chernivtsi@legalaid.cv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2019 15:50 |
Очікувана вартість: | 46 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 230,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Неттопи та монітори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Комп’ютерне обладнання (АРМ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58002, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
—
21 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 15:40 |
Додаток 1 АРМ.docx | |
12 грудня 2019 15:40 |
Додаток 2_Проект договору.docx | |
12 грудня 2019 15:40 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 13 грудня 2019 09:09
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1.Допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних нами в тендерній документації. Однак товари повинні відповідати мінімальним вимогам до технічних характеристик,тобто бути не гіршими за характеристики вказані в Додатку №1. Якщо пропонується еквівалент, Учасник повинен надати окремим листом таблицю порівняння технічних характеристик запропонованого товару з товаром вказаним в документації.
2.Згідно з Документацією учасник для підтвердження кваліфікаційних та інших вимог подає цінову пропозицію за формою, наведеною у пункті 8 документації, з обов’язковим зазначенням конкретних торгових марок та моделей запропонованого товару та ціни в гривнях з урахуванням ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) у відповідності до вартості предмету закупівлі, підписану уповноваженою особою учасника та скріплену печаткою (у разі наявності).
2.Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.Розглядатимемо його ціну як остаточну.
2.Згідно з Документацією учасник для підтвердження кваліфікаційних та інших вимог подає цінову пропозицію за формою, наведеною у пункті 8 документації, з обов’язковим зазначенням конкретних торгових марок та моделей запропонованого товару та ціни в гривнях з урахуванням ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) у відповідності до вартості предмету закупівлі, підписану уповноваженою особою учасника та скріплену печаткою (у разі наявності).
2.Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.Розглядатимемо його ціну як остаточну.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
39 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 16:40
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НЕВАДА" #23740691 |
Переможець |
41 355,36
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 16:11
|
SCAN_20191226_155811339.pdf | укладений |
26 грудня 2019 16:09
|