Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 – 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) «Нове будівництво учбових приміщень в комунальному опорному закладі «Луківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей» по вул.Лящука,4 в смт Луків Турійського району Волинської області» (коригування)
Очікувана вартість
2 619 955,00 UAH
UA-2019-12-12-003380-b 9bd50831fd2447b38a0165f370c060bf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
1. Проектно-кошторисна документація з відповідними змінами затверджена наказом т.в.о. директора департаменту регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Волинської облдержадміністрації від 25.10.2019 № 133-од.
2. Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Нове будівництво учбових приміщень в комунальному опорному закладі «Луківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей» по вул.Лящука,4 в смт Луків Турійського району Волинської області» (коригування) від 16 жовтня 2019 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 15:20
Оскарження наміру укласти договір: 23 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 – 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) «Нове будівництво учбових приміщень в комунальному опорному закладі «Луківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-ліцей» по вул.Лящука,4 в смт Луків Турійського району Волинської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44810, Україна, Волинська область, Турійський район, смт Луків, вул. Лящука, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

12 грудня 2019 15:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬККОМУНБУД"
#38079098
Переможець 2 617 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:20

Документи

12 грудня 2019 15:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 15:20

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬККОМУНБУД"
#38079098
2 617 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2019 15:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:36
Дод.угода № 7 від 30.11.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 12:37
Дод.угода № 6 від 09.11.2020.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 15:21
Дод.угода № 5 від 29.09.2020.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
01 вересня 2020 09:23
Дод.угода №4 від 31.08.20.pdf зміни до договору
01 вересня 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 14:32
Дод.угода №3 від 27.07.2020.pdf зміни до договору
27 липня 2020 14:30
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 10:02
Дод.угода № 2 від 05.06.20.pdf зміни до договору
05 червня 2020 10:01
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 15:13
Дод.угода № 1 від 13.04.20.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:03
Договір № 74-19 від 24.12.19.pdf укладений
24 грудня 2019 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника,внесення змін в порядок здійснення оплати, прав та обов'язків сторін. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 2617500,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 74/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Доповнення банківських реквізитів замовника. Ціна договору після внесення змін - 261750,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 74/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування Договірної ціни без зміни ціни договору. Ціна договору після внесення змін - 2 617 500,00
Номер договору про закупівлю: 74/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт при тому, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Ціна договору після внесення змін - 2617500,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 74/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт при тому, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Ціна договору після внесення змін - 2617500,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 74/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни до договору. Ціна договору після внесення змін - 2617500,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 74/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо виконання робіт при тому, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Ціна договору після внесення змін - 2617500,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 74/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 615 236,71
UAH (в тому числі ПДВ 435 872,79 UAH)