Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39541220-4 Стропи
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-12-12-002602-b ● afaa9e87a19540a0af0068e281899be8
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313 |
Контактна особа: |
Геннадій Павлов +380975692702 kpautopark@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 13:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Стропи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курсантська в районі буд. № 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39541220-4 — Стропи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2019 17:09 |
Вимоги до закупівлі_тр стропи 3 1911_3.docx |
12 грудня 2019 13:59 |
Додаток проект договору (1).docx |
17 грудня 2019 17:09 |
Вимоги до закупівлі_тр стропи 3 1911_3.docx
|
||
12 грудня 2019 13:59 |
Додаток проект договору (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виправлення умов тендерної документації
Дата подання: 12 грудня 2019 14:17
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:11
Доброго дня! Згідно тендерної документації у Додатку 2- Вимога щодо надання Довідки про сервісний центр у м. Дніпро (повна інформація та контактний номер телефону сервісного центру) яка вимагається згідно пункту 2-11) розділу "Оцінка пропозиції. Інша інформація" може виглядати як засіб звуження кола виробників-учасників і по результатам аукціону може призвести до подачі скарги в АМКУ, що в свою чергу призведе до відміни рішення, а може і скасування всього тендеру. У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо від Вас: - видалити пункт, щодо сервісного центру в м.Дніпро з тендерної документації. Просимо надати відповідь на ресурсі в найближчій час.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за Вашу участь у закупівлі. Ваші зауваження буде ретельно розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету із залучанням спеціалістів,щодо консультацій з данногго питанння. У разі виявлення необхідності внесення змін до умов закупівлі їх буде внесено у термін достатній для обговорення за Вашою участю.
Тендер написан под одну компанию или можно всем участвовать?
Дата подання: 12 грудня 2019 15:22
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:11
Добрый день!
Вопрос №1: Это совпадение, что паспорт в тендерной документации принадлежит компании "КМК", офис которой располагается в 300 метрах от заявленной в тендерных требования улицы Курсантской?
Вопрос №2: Из вышесказанного можно предположить, что тендер "написан" под конкретную компанию?
И в завершении, уважаемое руководство Комунальне підприємство «Міськавтопарк» Дніпровської міської ради, просим обратить внимание на то как Ваш тендерный комитет формирует документацию или Вы тоже "в доле"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за Вашу участь у закупівлі. Ваші зауваження буде ретельно розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету із залучанням спеціалістів,щодо консультацій з данногго питанння. У разі виявлення необхідності внесення змін до умов закупівлі їх буде внесено у термін достатній для обговорення за Вашою участю.
Вопрос по условиям данной тендерной закупки Додаток 1 !!!???
Дата подання: 13 грудня 2019 12:36
Дата відповіді: 16 грудня 2019 21:29
Для открытости и прозрачности данной тендерной закупки просим Заказчика уточнить и внести в тендерную документацию весь перечень необходимых документов для подачи предложения для всех участников данной тендерной закупки или конкретизировать что имеется ввиду в Додатку 1 :
"Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника. Зазначені документи повинні бути надані протягом 1 робочого дня після направлення до Учасника запиту"
Этим пунктом Заказчик оставляет за собой право манипуляций что исключает равенство условий для всех участников!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за Вашу участь у закупівлі. Ваші зауваження буде ретельно розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету із залучанням спеціалістів,щодо консультацій з данногго питанння. У разі виявлення необхідності внесення змін до умов закупівлі їх буде внесено у термін достатній для обговорення за Вашою участю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-12-002602-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТКС", Код ЄДРПОУ:41217716
Дата подання: 13 грудня 2019 12:35
Вопрос по условиям данной тендерной закупки!
Просим исключить возможность манипуляций
Для открытости и прозрачности данной тендерной закупки просим Заказчика уточнить и внести в тендерную документацию весь перечень необходимых документов для подачи предложения для всех участников данной тендерной закупки или конкретизировать что имеется ввиду в Додатку 1 :
"Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника. Зазначені документи повинні бути надані протягом 1 робочого дня після направлення до Учасника запиту"
Этим пунктом Заказчик оставляет за собой право манипуляций что исключает равенство условий для всех участников!
Розгорнути
Згорнути
"Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника. Зазначені документи повинні бути надані протягом 1 робочого дня після направлення до Учасника запиту"
Этим пунктом Заказчик оставляет за собой право манипуляций что исключает равенство условий для всех участников!
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2019 21:29
Доброго дня. Дякуємо Вам за Вашу участь у закупівлі. Ваші зауваження буде ретельно розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету із залучанням спеціалістів,щодо консультацій з данногго питанння. У разі виявлення необхідності внесення змін до умов закупівлі їх буде внесено у термін достатній для обговорення за Вашою участю.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТПК УКРПРОМТОРГ" #42275260 |
Очікує рішення |
29 520,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 00:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 грудня 2019 12:17 |
Коментар щодо відміни: | Фінансові труднощі |