Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39541220-4 Стропи
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-12-12-002602-b afaa9e87a19540a0af0068e281899be8
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Геннадій Павлов

+380975692702 kpautopark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Міськавтопарк" Дніпропетровської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 23357437
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., М. ДНІПРОПЕТРОВСЬК, ПЛОЩА ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, БУД.1. ОФІС 313
Контактна особа: Геннадій Павлов
+380975692702
kpautopark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39540000-9: Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штука
Стропи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Курсантська в районі буд. № 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39541220-4 — Стропи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виправлення умов тендерної документації
Дата подання: 12 грудня 2019 14:17
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:11
Доброго дня! Згідно тендерної документації у Додатку 2- Вимога щодо надання Довідки про сервісний центр у м. Дніпро (повна інформація та контактний номер телефону сервісного центру) яка вимагається згідно пункту 2-11) розділу "Оцінка пропозиції. Інша інформація" може виглядати як засіб звуження кола виробників-учасників і по результатам аукціону може призвести до подачі скарги в АМКУ, що в свою чергу призведе до відміни рішення, а може і скасування всього тендеру. У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо від Вас: - видалити пункт, щодо сервісного центру в м.Дніпро з тендерної документації. Просимо надати відповідь на ресурсі в найближчій час.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за Вашу участь у закупівлі. Ваші зауваження буде ретельно розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету із залучанням спеціалістів,щодо консультацій з данногго питанння. У разі виявлення необхідності внесення змін до умов закупівлі їх буде внесено у термін достатній для обговорення за Вашою участю.
Тендер написан под одну компанию или можно всем участвовать?
Дата подання: 12 грудня 2019 15:22
Дата відповіді: 13 грудня 2019 11:11
Добрый день! Вопрос №1: Это совпадение, что паспорт в тендерной документации принадлежит компании "КМК", офис которой располагается в 300 метрах от заявленной в тендерных требования улицы Курсантской? Вопрос №2: Из вышесказанного можно предположить, что тендер "написан" под конкретную компанию? И в завершении, уважаемое руководство Комунальне підприємство «Міськавтопарк» Дніпровської міської ради, просим обратить внимание на то как Ваш тендерный комитет формирует документацию или Вы тоже "в доле"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за Вашу участь у закупівлі. Ваші зауваження буде ретельно розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету із залучанням спеціалістів,щодо консультацій з данногго питанння. У разі виявлення необхідності внесення змін до умов закупівлі їх буде внесено у термін достатній для обговорення за Вашою участю.
Вопрос по условиям данной тендерной закупки Додаток 1 !!!???
Дата подання: 13 грудня 2019 12:36
Дата відповіді: 16 грудня 2019 21:29
Для открытости и прозрачности данной тендерной закупки просим Заказчика уточнить и внести в тендерную документацию весь перечень необходимых документов для подачи предложения для всех участников данной тендерной закупки или конкретизировать что имеется ввиду в Додатку 1 : "Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника. Зазначені документи повинні бути надані протягом 1 робочого дня після направлення до Учасника запиту" Этим пунктом Заказчик оставляет за собой право манипуляций что исключает равенство условий для всех участников!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо Вам за Вашу участь у закупівлі. Ваші зауваження буде ретельно розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету із залучанням спеціалістів,щодо консультацій з данногго питанння. У разі виявлення необхідності внесення змін до умов закупівлі їх буде внесено у термін достатній для обговорення за Вашою участю.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-002602-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТКС", Код ЄДРПОУ:41217716
Дата подання: 13 грудня 2019 12:35
Вопрос по условиям данной тендерной закупки! Просим исключить возможность манипуляций
Для открытости и прозрачности данной тендерной закупки просим Заказчика уточнить и внести в тендерную документацию весь перечень необходимых документов для подачи предложения для всех участников данной тендерной закупки или конкретизировать что имеется ввиду в Додатку 1 :
"Замовник залишає за собою право запросити від Учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника. Зазначені документи повинні бути надані протягом 1 робочого дня після направлення до Учасника запиту"
Этим пунктом Заказчик оставляет за собой право манипуляций что исключает равенство условий для всех участников!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 грудня 2019 21:29
Доброго дня. Дякуємо Вам за Вашу участь у закупівлі. Ваші зауваження буде ретельно розглянуто на черговому засіданні тендерного комітету із залучанням спеціалістів,щодо консультацій з данногго питанння. У разі виявлення необхідності внесення змін до умов закупівлі їх буде внесено у термін достатній для обговорення за Вашою участю.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТПК УКРПРОМТОРГ" 29 520,00
UAH з ПДВ
29 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 18:19
спец 004.jpg
19 грудня 2019 18:19
спец 003.jpg
19 грудня 2019 18:19
спец 001.jpg
19 грудня 2019 18:15
Додаток 2.pdf
19 грудня 2019 18:15
Сервісний центр.pdf
19 грудня 2019 18:15
Пропозиція.pdf
19 грудня 2019 18:15
Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2019 18:15
Статут.pdf
19 грудня 2019 18:15
Статистика.pdf
19 грудня 2019 18:15
Реквізити.pdf
19 грудня 2019 18:15
НДС.pdf
19 грудня 2019 18:15
Декларація.pdf
19 грудня 2019 18:15
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТПК УКРПРОМТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТПК УКРПРОМТОРГ"
#42275260
Очікує рішення 29 520,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 00:00

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 грудня 2019 12:17
Коментар щодо відміни: Фінансові труднощі