Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з покриття декоративним полімерним шаром мозаїчних підлог в окремих приміщеннях їдальні адміністративно - побутового корпусу державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2019-12-12-002577-b 38c1dedd38a342bd87b9913f859d2989
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 13 січня 2020 11:45
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: поточний ремонт з покриття декоративним полімерним шаром мозаїчних підлог в окремих приміщеннях їдальні адміністративно - побутового корпусу державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. Перелік та обсяги надання послуг відображені в Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: адміністративно-побутовий корпус замовника, розташований за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: впродовж 9 (дев’яти) календарних днів з дати отримання письмової заявки замовника (згідно з умовами договору).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з покриття декоративним полімерним шаром мозаїчних підлог в окремих приміщеннях їдальні адміністративно - побутового корпусу державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата вартості послуг за договором здійснюється замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника в такому порядку: - попередня оплата (аванс) у розмірі 20% загальної вартості послуг за договором, сплачується замовником впродовж 5 (п‘яти) робочих днів від дати підписання сторонами договору; - остаточна вартість наданих послуг за договором сплачується замовником частинами протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання сторонами акта приймання виконаних будівельних робіт і довідки про вартість виконаних будівельних робіт (типові форми № КБ-2в, № КБ-3) за звітний календарний місяць за договором. Аванс 5 Робочі 20
Iнша подія Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата вартості послуг за договором здійснюється замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника в такому порядку: - попередня оплата (аванс) у розмірі 20% загальної вартості послуг за договором, сплачується замовником впродовж 5 (п‘яти) робочих днів від дати підписання сторонами договору; - остаточна вартість наданих послуг за договором сплачується замовником частинами протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання сторонами акта приймання виконаних будівельних робіт і довідки про вартість виконаних будівельних робіт (типові форми № КБ-2в, № КБ-3) за звітний календарний місяць за договором. Пiсляоплата 10 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОПОЛ" 289 996,72
UAH з ПДВ
289 996,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дайвер лтд 302 432,40
UAH з ПДВ
302 432,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 317 997,30
UAH з ПДВ
317 997,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВМ-ХІМ" 320 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 09:48
Статут Ізопол (1).pdf
10 січня 2020 09:48
сертификация.pdf
10 січня 2020 09:48
Лист відгук .pdf
10 січня 2020 09:48
Зміна ТУ2.pdf
10 січня 2020 09:48
гигиена ту.pdf
10 січня 2020 09:48
Витяг ПДВ (2).pdf
10 січня 2020 09:48
Висновок СЕС.pdf
10 січня 2020 09:48
п3 ч.1.pdf
10 січня 2020 09:48
п.4 ч.1.pdf
10 січня 2020 09:48
листи якості.pdf
10 січня 2020 09:48
Довідка п.2 ч.1 ст. 17 .pdf
10 січня 2020 09:48
Тендерна пропозиція.pdf
10 січня 2020 09:48
Договірна ціна.pdf
10 січня 2020 09:48
Відомість № 2-1-1.pdf
10 січня 2020 09:48
300 (1).bdcu

Публічні документи

20 січня 2020 17:27
Довідка
20 січня 2020 17:26
Довідки
20 січня 2020 12:37
Довідки
09 січня 2020 11:59
Технічне завдання.pdf
09 січня 2020 11:59
Тендерна пропозиція.pdf
09 січня 2020 11:59
Статут.pdf
09 січня 2020 11:59
Проект договору.pdf
09 січня 2020 11:59
Довідки.pdf
09 січня 2020 11:59
26.rar

Публічні документи

10 січня 2020 10:28
8_ЦПУ накази +.pdf
10 січня 2020 10:28
Сертифікати.pdf
10 січня 2020 10:28
2_Кошторис.pdf
10 січня 2020 10:28
8_Протоколи +.pdf
10 січня 2020 10:28
8_Посвідчення +.pdf
10 січня 2020 10:28
11_Тех завдання.pdf
10 січня 2020 10:28
1_Пропозиція.pdf
10 січня 2020 10:28
12_Довідка МТБ.pdf
10 січня 2020 10:28
4_Довідка Ст 17.pdf
10 січня 2020 10:28
8_Довідка працівники.pdf
10 січня 2020 10:28
7_Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 січня 2020 10:28
9_Довідка досвід.pdf
10 січня 2020 10:28
9_Відгук.PDF
10 січня 2020 10:28
10_довідка санкції.pdf
10 січня 2020 10:28
164.rar

Публічні документи

09 січня 2020 16:22
цінова.pdf
09 січня 2020 16:22
характеристики.pdf
09 січня 2020 16:22
Статут.pdf
09 січня 2020 16:22
довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОПОЛ"

ТОВ Дайвер лтд

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВ "ВМ-ХІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗОПОЛ"
#39852134
Відхилено 289 996,72
UAH з ПДВ
17 січня 2020 11:42
ТОВ Дайвер лтд
#31608875
Переможець 302 432,40
UAH з ПДВ
17 січня 2020 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 січня 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дайвер лтд
#31608875
302 432,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 11:44
Договір 47 від 31.01.2020.pdf укладений
31 січня 2020 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 302 432,40
UAH (в тому числі ПДВ 50 405,40 UAH)