Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити із мінеральної вати
Очікувана вартість
3 016 200,00 UAH
UA-2019-12-12-001823-b ba6655d2af2d4092a969771e4de1a6d9
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ротар Яна

+380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Ротар Яна
+380444652195
ROTAR@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 22:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:46
Очікувана вартість: 3 016 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 162,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 м.кв.
Плита теплоізоляційна з мінеральної вати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної/розрахунку коригування з операцій по виконанню робіт, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 11:53
ТД 2221-М плити з мінвати.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін дії Договору
Дата подання: 16 грудня 2019 09:42
Добрий день! Вказаний термін дії Договору: до 31.12.2019 року Чи не є це помилкою?
Відповідь відсутня
Мінімальна кількість постачання
Дата подання: 16 грудня 2019 10:28
Яка мінімальна кількість кожної партії планується до замовлення? Чи влаштує постачання автонормами (мінімум 75 куб.м.)?
Відповідь відсутня
Термін укладання договору
Дата подання: 16 грудня 2019 16:04
Даним висловлюємо свою повагу, та просимо відповісти на запитання! Відповідно до вимог тендерної документації: Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 27.12.2019 року. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" розгляд тендерних пропозицій від 5 до 20 робочих днів. Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі": Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до вимог тендерної документації: період поставки до 31 груд. 2019. А, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) з дати укладання Договору про закупівлю та протягом 2019 року. Зважаючи на зазначене вище, просимо Вас пояснити яким чином Замовник планує виконати процедури: визначення переможця, укладення договору та поставку товару у 2019 році дотримуючись всіх вимог по строкам, що встановлені ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 січня 2020 14:59
Коментар щодо відміни: У зв'язку з відсутністю фінансування на 2020 рік Замовник відміняє торги відповідно до ч.1 ст.31 Закону України “Про публічні закупівлі” відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.