Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 (горошок зелений консервований, кукурудза цукрова консервована, сухофрукти, ікра кабачкова,огірки солені, повидло яблучне, томатна паста, родзинки)
Очікувана вартість
369 500,00 UAH
UA-2019-12-12-001768-c 128b39d801194268a775b94d137850ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 21:07
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:14
Очікувана вартість: 369 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 847,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 (горошок зелений консервований, кукурудза цукрова консервована, сухофрукти, ікра кабачкова,огірки солені, повидло яблучне, томатна паста, родзинки) для забезпечення харчування дітей в закладах дошкільної освіти Овруцької міської ради згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 штуки
Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 (горошок зелений консервований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1800 штуки
Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 ( кукурудза цукрова консервована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1500 кілограми
Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 ( сухофрукти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
300 штуки
Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 (ікра кабачкова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1300 кілограми
Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 (огірки солені)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
350 кілограми
Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 ( повидло яблучне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 штуки
Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 ( томатна паста)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кілограми
Оброблені фрукти та овочі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15330000-0 ( родзинки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 21:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 21:10
ТД оброблені овочі фрукти.doc
12 грудня 2019 21:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 21:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 21:10
ТД оброблені овочі фрукти.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА" 239 300,00
UAH з ПДВ
235 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПІЛЬЩИКОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" 307 550,00
UAH з ПДВ
239 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 16:12
Електронний підпис
08 січня 2020 16:09
Ст.17.pdf
02 січня 2020 19:40
Електронний підпис
21 грудня 2019 15:00
Електронний підпис

Публічні документи

27 грудня 2019 22:54
Електронний підпис
27 грудня 2019 22:54
Додаток 6 .pdf
27 грудня 2019 22:54
Додаток 5.pdf
27 грудня 2019 22:54
Додаток 4.pdf
27 грудня 2019 22:54
Додаток 3.pdf
27 грудня 2019 22:54
Додаток 1 частина 2.pdf
27 грудня 2019 22:54
Додаток 1 частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "ПІЛЬЩИКОВ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"
#2625109426
Переможець 235 600,00
UAH з ПДВ
03 січня 2020 17:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"
#2625109426
235 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 17:08
Дод угода 5 оброблені.PDF зміни до договору
10 березня 2021 17:07
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 12:35
Дод угода 4 оброблені.PDF зміни до договору
19 січня 2021 12:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:33
Дод угода 3 оброблені.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 15:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:02
Дод угода 2 оброблені.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 14:24
Дод угода 1 оброблені.PDF зміни до договору
22 січня 2020 14:23
Дод угода 1 оброблені.PDF зміни до договору
22 січня 2020 14:21
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 18:24
Договір 15 оброблені.PDF укладений
14 січня 2020 18:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 150 000 грн.00 коп. , сторони уклали додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору № 15 від 14 січня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору № 15 від 14 січня 2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Вартість Товару без ПДВ 235600 грн 00 коп (двісті тридцять п’ять тисяч шістсот грн 00 коп). з них січень – серпень 2020 року - 150 000 грн.00 коп.(сто п’ятдесят тисяч грн.00 коп.) без ПДВ – наявні кошторисні призначення, вересень – грудень 2020 року – 85 600 грн.00 коп. (вісімдесят п’ять тисяч шістсот грн.00 коп.) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 100456,20 грн., (в тому числі наявних кошторисних призначень - на 14 856,20 грн.).відповідно ст.36 ч.4 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року) п.1.3, п.6.2.3, п.11.1 пп.1 даного договору , сторони уклали додаткову угоду №2 (далі - додаткова угода) до договору № 15 від 14 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.8 п.11 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015р. зі змінами (в редакції до 19.04.2020 року), сторони уклали додаткову угоду № 3 (далі - додаткова угода) до договору № 15 від 14 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно ст.36 ч.4 п.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року), п.11.1 пп.8 даного договору , у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та наявністю наявних кошторисних призначень в сумі 26926 грн.40 коп , сторони уклали додаткову угоду №4 до договору № 15 від 14 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно ст.36 ч.4 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року), п.11.1 пп.1 договору №15 14.01.2020р. , у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 4671 грн.80 коп , сторони уклали додаткову угоду №5 (далі - додаткова угода) до договору № 15 від 14 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 157 398,40
UAH