Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Борошно, рис, пшоно, хлопя вівсяні, крупа ячнева, крупа гречана, крупа пшенична, крупа перлова, крупа манна
Очікувана вартість
232 742,00 UAH
UA-2019-12-12-001638-a 5bbe424aa8b94468bc94f61139634556
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатенко Валентина

+380525150038 osvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40901383
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, УЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 70
Контактна особа: Горбатенко Валентина
+380525150038
osvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 18:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:02
Очікувана вартість: 232 742,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 232,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


ДК 021:2015, код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (борошно, рис, пшоно, хлопя вівсяні, крупа ячнева, крупа гречана, крупа пшенична, крупа перлова, крупа манна)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кг
борошно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1209 кг
рис
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
589 кг
пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
755 кг
хлопя вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
952 кг
крупа ячнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1742 кг
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1450 кг
крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
215 кг
крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
521 кг
Крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету та власні кошти (спецрахунок). Очікувана вартість 232 742,00 грн Кошти місцевого бюджету 232 742,00 грн Порядок оплати – оплата здійснюється за поставлений товар (післяоплата). КЕКВ 2230 Умови здійснення розрахунків – Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 15:09
1.2. Перелік змін до ТД від 17.12.2019.doc
17 грудня 2019 15:00
1. ТД зміни (крупи 2020).doc
17 грудня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 15:09
1.2. Перелік змін до ТД від 17.12.2019.doc
17 грудня 2019 15:00
1.2. Перелік змін до ТД від 17.12.2019.doc
17 грудня 2019 15:00
1. ТД зміни (крупи 2020).doc
12 грудня 2019 18:34
1. ТД (крупи 2020).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 14 грудня 2019 11:41
Дата відповіді: 17 грудня 2019 14:59
Доброго дня. Прошу надати роз'яснення до додатку 3,щодо пакування продукції. Адже крупи є фасовані в мішки або менша фасовка(800-1000 г), яка для Вас є зручна?
Відповідь: З метою зручного використання товару, що складає предмет закупівлі рекомендуємо учасникам закупівлі формувати пропозицію щодо фасування муки в упаковці не більше 5 кг, а крупи в упаковці не більше 1 кг.
Доставка
Дата подання: 17 грудня 2019 16:05
Дата відповіді: 19 грудня 2019 14:36
Добрий день! Скажіть будь ласка чим зумовлена Ваша вимога щодо постачання даної продукції два рази на тиждень? Даний предмет закупівлі має достатньо великий термін зберігання, чим дає можливість зменшити частоту доставки, що призведе до суттєвого зменшення сумми закупівлі.
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу на той факт, що предмет закупівлі планується використовувати для приготування страв згідно затверджених меню в їдальнях шкіл та дитячих садків. Відповідне харчування надається дітям на щоденній основі з понеділка по п’ятницю. Освітні заклади не володіють достатніми складськими приміщеннями для зберігання товару на більший строк.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-12-001638-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВА ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:3566212723
Дата подання: 12 січня 2020 17:18
Неправомірність обрання переможцем ФОП Харченко Тетяну Володимирівну
Шановний Замовнику!
Вами, як Замовником, в тендерній документації п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, вимагалися наступні документи:
«Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»*:
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, завірена власним підписом та печаткою учасника
*Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання продуктів харчування. Відтак, в складі тендерної пропозиції учасником подається не менше одного повністю виконаного аналогічного договору з документами, що засвідчують факт його повного виконання.
Аналогічні договори мають бути надані від підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічним договором на підтвердження його повного виконання учасники зобов’язані надати акти приймання-передачі товару (видаткові накладні, тощо) із зазначенням посилання на договір, на підставі якого він виконаний. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. При цьому, аналогічний договір повинен містити інформацію про предмет закупівлі, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі та істотні умови, що є характерними згідно законодавства для такого роду договорів;»
Просимо Вас переглянути рішення щодо обрання переможцем ФОП ХАРЧЕНКО ТЕТЯНУ ВОЛОДИМИРІВНУ та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям, оскільки даний Учасник у складі пропозиції не надав документи, що підтверджують виконання аналогічного договору.
Залишаємо за собою право у разі не задовільного рішення звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України та Східного офісу Держаудитслужби.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 січня 2020 09:51
Ваша вимога врахована

Документи подані скаржником

12 січня 2020 17:18
вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УМАНЕЦЬ АЛЬОНА АНДРІЇВНА" 193 056,00
UAH з ПДВ
172 311,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВА ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 217 893,00
UAH з ПДВ
172 312,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА 229 542,00
UAH з ПДВ
229 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2019 16:24
Електронний підпис
31 грудня 2019 15:59
борошно.7z

Публічні документи

28 грудня 2019 10:03
Електронний підпис
27 грудня 2019 21:01
цінова крупи.pdf
27 грудня 2019 21:01
проект договору.pdf
27 грудня 2019 21:01
уповноважена особа.pdf
27 грудня 2019 21:01
ст.17.pdf
27 грудня 2019 21:01
скан паспорт.pdf
27 грудня 2019 21:01
скан код.pdf
27 грудня 2019 21:01
пояснення статут.pdf
27 грудня 2019 21:01
пояснення бенефіціар.pdf
27 грудня 2019 21:01
пояснення 1.pdf
27 грудня 2019 21:01
перелік закладів.pdf
27 грудня 2019 21:01
лист гарантія санкції.pdf
27 грудня 2019 21:01
захист довкілля.pdf
27 грудня 2019 21:01
гарантія ціни.pdf
27 грудня 2019 21:01
виписка єдр.pdf
27 грудня 2019 21:01
eдиний_податок.pdf

Публічні документи

30 грудня 2019 13:44
Електронний підпис
30 грудня 2019 13:43
7. Довідки з банків.pdf
30 грудня 2019 13:43
6. Витяг.pdf
30 грудня 2019 13:43
5. Договір 14.pdf
30 грудня 2019 13:43
4. Договір 13.pdf
30 грудня 2019 13:43
3. Виписка.pdf
30 грудня 2019 13:43
2. Установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УМАНЕЦЬ АЛЬОНА АНДРІЇВНА"

ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВА ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "УМАНЕЦЬ АЛЬОНА АНДРІЇВНА"
#3586805589
Відхилено 172 311,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 14:08
ФОП "ЄМЕЛЬЯНОВА ДІАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3566212723
Відхилено 172 312,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 14:08
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2675010767
Переможець 229 542,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЧЕНКО ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2675010767
229 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 січня 2020 09:51
Коментар щодо відміни: Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.».
Документи:
14 січня 2020 09:51
Протокол відміни крупи.pdf