Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 (борошно пшеничне, крупи,сухарі панірувальні)
Очікувана вартість
219 220,00 UAH
UA-2019-12-12-001628-c 0fd18a54ab08476b82b9b6f15947fbf6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортник Марія

380414842772 ovruch.otg.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41818470
Місцезнаходження: 11101, Україна , Житомирська обл., Овруч, ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 43
Контактна особа: Бортник Марія
380414842772
ovruch.otg.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 15:01
Очікувана вартість: 219 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 096,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 (борошно пшеничне, крупи,сухарі панірувальні) для забезпечення харчування дітей в закладах дошкільної освіти згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3900 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 (борошно пшеничне в/Г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 (вівсяні пластівці в/г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2200 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 (рис довгозернистий в/г )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
320 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 ( крупа ячмінна в\Г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
250 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 ( крупа перлова в/г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2500 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 ( крупа гречана в/г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 (крупа пшенична в/г)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1100 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 ( крупа пшоняна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кілограми
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за кодом CPV за ДК 021:2015 – 15610000-7 (сухарі панірувальні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, за адресою закладів дошкільної освіти Овруцької міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Замовником здійснюється протягом 10( десяти )банківських днів від дня поставки товарів з урахуванням вимог договору за умови наявності бюджетного фінансування.. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 18:46
ТД борошно крупи рис сухарі панір.doc
12 грудня 2019 18:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 18:46
ТД борошно крупи рис сухарі панір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Продцентр-плюс" 192 330,00
UAH з ПДВ
189 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА" 198 720,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2020 09:44
Електронний підпис
09 січня 2020 09:39
довідка податкова.pdf
08 січня 2020 20:44
Електронний підпис
08 січня 2020 20:33
довідка податкова.pdf
08 січня 2020 20:32
довідка МВС.pdf
08 січня 2020 20:32
довідка з банка.pdf
02 січня 2020 17:23
Електронний підпис
02 січня 2020 16:19
оновлена пропозиція.pdf
26 грудня 2019 15:19
Електронний підпис
25 грудня 2019 00:02
ХАССП.pdf
25 грудня 2019 00:02
трудова Лінькова.pdf
25 грудня 2019 00:02
статут.pdf
25 грудня 2019 00:02
статистика.PDF
25 грудня 2019 00:02
свідоцтво лінькова.pdf
25 грудня 2019 00:02
рішення 11 директор.PDF
25 грудня 2019 00:02
рішення 5 директор.pdf
25 грудня 2019 00:02
потужності.PDF
25 грудня 2019 00:02
наказ на директора.pdf
25 грудня 2019 00:02
експлуат. дозвіл.pdf
25 грудня 2019 00:02
договір СЕС.pdf
25 грудня 2019 00:02
Витяг з ЄДР.pdf
25 грудня 2019 00:02
виписка зЄДР.pdf
25 грудня 2019 00:02
Акти СЕС.pdf
25 грудня 2019 00:02
технічні якісні ха-ки.pdf
25 грудня 2019 00:02
тендерна пропозиція.pdf
25 грудня 2019 00:02
лист довкілля.pdf
25 грудня 2019 00:02
довідка.pdf
25 грудня 2019 00:02
довідка щодо товару.pdf
25 грудня 2019 00:02
довідка щодо ГМО.pdf
25 грудня 2019 00:02
довідка санкції.pdf
25 грудня 2019 00:02
довідка працівників.pdf
25 грудня 2019 00:02
довідка потужності.pdf
25 грудня 2019 00:02
довідка підпису.pdf
25 грудня 2019 00:02
довідка МТБ.pdf
25 грудня 2019 00:02
довідка гарант ст. 17.pdf
25 грудня 2019 00:02
дов щодо ціни.pdf
25 грудня 2019 00:02
1 аналогічний договір.pdf

Публічні документи

13 січня 2020 07:28
Електронний підпис
13 січня 2020 07:26
ст.17 крупи.pdf
10 січня 2020 18:14
Електронний підпис
10 січня 2020 17:53
ст. 17 крупи.pdf
21 грудня 2019 17:34
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Продцентр-плюс"

ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Рішення скасоване 189 924,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 17:38
ПП "Продцентр-плюс"
#37677991
Відхилено 189 924,00
UAH з ПДВ
10 січня 2020 17:44
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"
#2625109426
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
11 січня 2020 16:40

Документи

10 січня 2020 17:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 січня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА"
#2625109426
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 14:52
Дод угода 5 крупи.PDF зміни до договору
18 березня 2021 14:42
пропозиція.PDF зміни до договору
18 березня 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 15:57
Дод угода 4 крупи.PDF зміни до договору
19 січня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:40
Дод угода 3 крупи.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:50
Дод угода 2 крупи.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2020 13:00
Дод угода 1 крупи.PDF зміни до договору
22 січня 2020 12:58
Електронний підпис укладений
22 січня 2020 12:44
Договір 38.PDF укладений
22 січня 2020 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з наявними кошторисними призначеннями в сумі 120 000 грн.00 коп. , сторони уклали цю додаткову угоду №1 (далі - додаткова угода) до договору №38 від 22 січня 2020 року (далі - договір) про наступне: 1. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1. розділу «Ціна договору» договору №38 від 22 січня 2020 року та викласти його у наступній редакції: «П.3.1. Ціна цього Договору становить: Вартість Товару без ПДВ - 190000 грн.00 коп.(сто дев’яносто тисяч грн.00 коп.), з них січень – серпень 2020 року - 120 000 грн.00 коп.(сто двадцять тисяч грн.00 коп.) без ПДВ – наявні кошторисні призначення, вересень – грудень 2020 року – 70 000 грн.00 коп. (сімдесят тисяч грн.00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 117832 грн.12 коп., (в тому числі наявних кошторисних призначень - на 47832 грн.12 коп.), відповідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року), п.1.3, п.6.2.3, пп.1 п.11.1 даного договору , сторони уклали додаткову угоду №2 (далі - додаткова угода) до договору № 38 від 22 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.8 п.11,1 договору та п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року), сторони уклали додаткову угоду № 3 (далі - додаткова угода) до договору № 38 від 22 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року), пп.8 п.11.1 даного договору, у зв’язку з продовженням дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку та наявністю наявних кошторисних призначень в сумі 14 393 грн.66 коп , сторони уклали додаткову угоду №4 до договору № 38 від 22 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020 року), пп.1 п.11.1 даного договору, у зв’язку з зменшенням обсягів закупівлі на суму 263грн.00 коп ,сторони уклали додаткову угоду №5 (далі - додаткова угода) до договору № 38 від 22 січня 2020 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 86 298,54
UAH