Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
414 680,80 UAH
UA-2019-12-12-001590-c f91de797c48c4b77869d5930633eb860
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
При здійсненні робіт з Капітального ремонту приміщень відділення анестезіології з ліжками інтенсивної терапії хірургічного та палат інтенсивної терапії лабораторно-клінічного корпусів Київської міської клінічної лікарні № 18 за адресою бульвар Тараса Шевченка, 17 встановлено, що необхідно виконати наступні додаткові роботи, які технічно і економічно пов»язані первинним договором , а саме: Додаткові сантехнічні, електромонтажні роботи та монтаж пожежної сигналізації на суму 414680,80 грн. з ПДВ , що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Таким чином, зазначена процедура підпадає під переговорну процедуру закупівель відповідно до п.п.6 п. 2 Ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору;»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 19:05
Оскарження наміру укласти договір: 23 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт приміщень відділення анестезіології з ліжками інтенсивної терапії хірургічного та палат інтенсивної терапії лабораторно-клінічного корпусів Київської міської клінічної лікарні № 18 за адресою бульвар Тараса Шевченка, 17 (Додаткові будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень відділення анестезіології з ліжками інтенсивної терапії хірургічного та палат інтенсивної терапії лабораторно-клінічного корпусів Київської міської клінічної лікарні № 18 за адресою бульвар Тараса Шевченка, 17 (Додаткові будівельні роботи).Джерело фінансування закупівлі: Інші кошти спеціального фонду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником робіт, після їх отримання та згідно акту виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 1 Банківські 100

Тендерна документація

12 грудня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будремгарант"
#36375888
Переможець 414 680,80
UAH
12 грудня 2019 19:05

Документи

12 грудня 2019 18:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 19:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будремгарант"
#36375888
414 680,80
UAH
Документи

Документи

12 грудня 2019 18:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 09:24
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:51
Зведений кошторис до договору 23-12-01.PDF укладений
23 грудня 2019 12:49
Договірна ціна до договору 23-12-01.PDF укладений
23 грудня 2019 12:48
Дефектний акт до договору 23-12-01.PDF укладений
23 грудня 2019 12:47
Графік до договору 23-12-01.PDF укладений
23 грудня 2019 12:47
23-12-01 від 23.12.2019.PDF укладений
23 грудня 2019 12:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 414 680,80
UAH (в тому числі ПДВ 69 113,47 UAH)