Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Звенигородської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04060803 |
Місцезнаходження: | 20200, Україна , Черкаська обл., Звенигородка, просп. Шевченка, 63 |
Контактна особа: |
Бугаєнко Оксана Миколаївна +380474022060 zvenmiskrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 14:50 |
Очікувана вартість: | 260 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Терміни оплати: протягом 7 банківських днів з моменту підписання акта здачі-приймання робіт (надання послуг). | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 11:04 |
ПД.docx | |
12 грудня 2019 11:04 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-14-000041 ● 953ae1e115ce4094be3dd701ed4e13ef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2020 14:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.01.2020 №1
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 14.01.2020 №1
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
6 UA-2019-12-12-001311-b, 12.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-14 15:12:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з технічного обслуговування світлофорів (ДК 021:2015: 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-12-001311-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: чому згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 08.01.2020 № 3 ТОВ «ТРАФІК КОМПАНІ» визнане переможцем та прийняте рішення про намір укласти договір, якщо учасник не відповідав кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету від 12.12.2019?
Зокрема, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція повинна містити файл у форматі pdf або іншому форматі, відсканований з оригіналів підписаних уповноваженою особою учасника документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до ст. 16 Закону), згідно переліку документів зазначених у додатку № 1 даної тендерної документації; згідно з пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям пропозиції відповідно до статті 16 Закону, учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції документи згідно додатку № 1 даної тендерної документації; відповідно до п.1.2 додатку № 1 для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен подати, зокрема, копії документів, що підтверджують право володіння, оренди або розпорядження технікою та обладнанням.
Згідно з довідкою про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 16.12.2019 № 13, що міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТРАФІК КОМПАНІ», товариство має власне устаткування та обладнання, проте копії документів, що підтверджують право володіння, у складі тендерної пропозиції не надані.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-16 13:24:37
Пояснення з власної ініціативи
Врахували ваші зауваження.закупівлю відмінено.Протокол №4 від 16.01.2020.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
В звязку з виявленими порушеннями тендер скасовано .Рішення тендерного комітету № 4 від 16.01.2020.
2020-01-21 11:44:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Торги відмінені
2020-01-21 12:17:45
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ" #42983285 |
Переможець |
258 240,00
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 16:44
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 16 січня 2020 12:54 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно підпункту 2 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» . |