Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЛЕГКОВІ АВТОМОБІЛІ (RENAULT DUSTER) (АБО ЕКВІВАЛЕНТ)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000326-a 91e7dda2b7ab40c1ba4e60b699058fb0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гавриляк Наталя Василівна

+380986655465 ver.cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП"верховинський центр ПМСД"
Код ЄДРПОУ: 38609428
Місцезнаходження: 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, вул.Жаб’євська 10
Контактна особа: Гавриляк Наталя Василівна
+380986655465
ver.cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 02 січня 2020 11:10
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ЛЕГКОВІ АВТОМОБІЛІ (RENAULT DUSTER) (АБО ЕКВІВАЛЕНТ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78701, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, селище міського типу Верховина, ВУЛИЦЯ ЖАБ'ЄВСЬКА буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2019 11:54
Тендерна документація 2019 Зміни.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-10-000026 ● c98e20d51b5b492ea428e2fdee99e2c6
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 січня 2020 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

10.01.2020 №2

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.01.2020 №2


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-12-000326-a 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-01-13 15:29:45

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Легкові автомобілі RENAULT DUSTER (АБО ЕКВІВАЛЕНТ) (ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-12-000326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Чому Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Додаток 4 до тендерної документації, на який він посилається у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
2. Які саме документи та в якій формі повинні надати учасники та переможець торгів на підвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-16 11:49:25

Пояснення

Замовником (КНП "Верховинський центр ПМСД") 12.12.2019 року оголошено закупівлю по предмету ЛЕГКОВІ АВТОМОБІЛІ (RENAULT DUSTER) (АБО ЕКВІВАЛЕНТ) ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34110000-1»-Легкові автомобілі» шляхом проведення процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 було затверджено тендерну документацію на закупівлю легкового автомобіля згідно предмету ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34110000-1»-Легкові автомобілі».
Щодо запитуваної інформації, а саме не оприлюднення Додатку № 4 тендерної документації Замовника повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (додаток № 4).
Проте Замовником не оприлюднено додаток № 4 до тендерної документації, оскільки посилання на додаток № 4 у тендерній документації є технічною помилкою (опискою), яка не впливає на загальний зміст тендерної документації. Адже відсутність у тендерній документації переліку відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним з метою перевірки інформації 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не могло вплинути на подачу тендерних пропозицій Учасників. Тим більше, що відповідно до ч.1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Звернення стосовно роз’яснення тендерної, а саме відсутності додатку № 4 у складі тендерної документації до Замовника з боку Учасників не подались, що дозволяє зробити висновок про відсутність питань щодо відсутності додатку № 4 у тендерній документації.
Стосовно документів та їх форми, які повинні надати учасники та переможець торгів на підтвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Відповідно до тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції надають інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в довільній формі. Переможець торгів згідно з вимогами тендерної документації надає документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, учасники та переможець торгів в складі тендерної пропозиції надають інформацію на підтвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» та із переліком інформації, яка передбачається статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та у формі згідно із вимогами документації (у довільній формі) та Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-01-16 11:51:02

Пояснення з власної ініціативи

Замовником (КНП "Верховинський центр ПМСД") 12.12.2019 року оголошено закупівлю по предмету ЛЕГКОВІ АВТОМОБІЛІ (RENAULT DUSTER) (АБО ЕКВІВАЛЕНТ) ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34110000-1»-Легкові автомобілі» шляхом проведення процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 було затверджено тендерну документацію на закупівлю легкового автомобіля згідно предмету ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34110000-1»-Легкові автомобілі».
Щодо запитуваної інформації, а саме не оприлюднення Додатку № 4 тендерної документації Замовника повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (додаток № 4).
Проте Замовником не оприлюднено додаток № 4 до тендерної документації, оскільки посилання на додаток № 4 у тендерній документації є технічною помилкою (опискою), яка не впливає на загальний зміст тендерної документації. Адже відсутність у тендерній документації переліку відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним з метою перевірки інформації 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не могло вплинути на подачу тендерних пропозицій Учасників. Тим більше, що відповідно до ч.1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Звернення стосовно роз’яснення тендерної, а саме відсутності додатку № 4 у складі тендерної документації до Замовника з боку Учасників не подались, що дозволяє зробити висновок про відсутність питань щодо відсутності додатку № 4 у тендерній документації.
Стосовно документів та їх форми, які повинні надати учасники та переможець торгів на підтвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Відповідно до тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції надають інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в довільній формі. Переможець торгів згідно з вимогами тендерної документації надає документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, учасники та переможець торгів в складі тендерної пропозиції надають інформацію на підтвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» та із переліком інформації, яка передбачається статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та у формі згідно із вимогами документації (у довільній формі) та Закону України «Про публічні закупівлі».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

торги відмінено

2020-06-18 16:09:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." 499 000,00
UAH
499 000,00
UAH
Документи
ТОВ Автоподіум 500 000,00
UAH
500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 січня 2020 16:08
Довідка з ГУ ДПС.pdf
18 грудня 2019 09:25
Електронний підпис
18 грудня 2019 09:23
Зображення машини 2.jpg
18 грудня 2019 09:22
Дилерська угода.pdf
18 грудня 2019 09:22
Посібник з експл Duster_new.pdf
18 грудня 2019 09:22
Зображення машини 1.jpg
18 грудня 2019 09:22
Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2019 09:22
Зображення машини .jpg
18 грудня 2019 09:22
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 08:49
Електронний підпис
26 грудня 2019 17:43
Тендерна пропозиція.PDF
26 грудня 2019 17:43
Договір про закупівлю.PDF
26 грудня 2019 17:43
Нерухоме майно (салон).pdf
26 грудня 2019 15:58
Копія Опису та Статуту.pdf
26 грудня 2019 15:58
Оригінал відгука 2.pdf
26 грудня 2019 15:58
Лист-гарантія ст.17.PDF
26 грудня 2019 15:58
Лист-відгук 1.PDF
26 грудня 2019 15:58
Копія Виписки з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "В.С.К."

ТОВ Автоподіум

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
Переможець 499 000,00
UAH
03 січня 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К."
#20546451
499 000,00
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 січня 2020 11:53
Коментар щодо відміни: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі
Документи:
23 січня 2020 11:52
протокол про відміну торгів.pdf