Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП"верховинський центр ПМСД" |
Код ЄДРПОУ: | 38609428 |
Місцезнаходження: | 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, вул.Жаб’євська 10 |
Контактна особа: |
Гавриляк Наталя Василівна +380986655465 ver.cpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 11:10 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 11:54 |
Тендерна документація 2019 Зміни.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-10-000026 ● c98e20d51b5b492ea428e2fdee99e2c6
- Статус: вирішено ● Дата: 18 червня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2020 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.01.2020 №2
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.01.2020 №2
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-12-12-000326-a 12.12.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-13 15:29:45
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Легкові автомобілі RENAULT DUSTER (АБО ЕКВІВАЛЕНТ) (ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-12-000326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань.
1. Чому Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу Додаток 4 до тендерної документації, на який він посилається у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
2. Які саме документи та в якій формі повинні надати учасники та переможець торгів на підвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-16 11:49:25
Пояснення
Замовником (КНП "Верховинський центр ПМСД") 12.12.2019 року оголошено закупівлю по предмету ЛЕГКОВІ АВТОМОБІЛІ (RENAULT DUSTER) (АБО ЕКВІВАЛЕНТ) ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34110000-1»-Легкові автомобілі» шляхом проведення процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 було затверджено тендерну документацію на закупівлю легкового автомобіля згідно предмету ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34110000-1»-Легкові автомобілі».
Щодо запитуваної інформації, а саме не оприлюднення Додатку № 4 тендерної документації Замовника повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (додаток № 4).
Проте Замовником не оприлюднено додаток № 4 до тендерної документації, оскільки посилання на додаток № 4 у тендерній документації є технічною помилкою (опискою), яка не впливає на загальний зміст тендерної документації. Адже відсутність у тендерній документації переліку відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним з метою перевірки інформації 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не могло вплинути на подачу тендерних пропозицій Учасників. Тим більше, що відповідно до ч.1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Звернення стосовно роз’яснення тендерної, а саме відсутності додатку № 4 у складі тендерної документації до Замовника з боку Учасників не подались, що дозволяє зробити висновок про відсутність питань щодо відсутності додатку № 4 у тендерній документації.
Стосовно документів та їх форми, які повинні надати учасники та переможець торгів на підтвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Відповідно до тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції надають інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в довільній формі. Переможець торгів згідно з вимогами тендерної документації надає документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, учасники та переможець торгів в складі тендерної пропозиції надають інформацію на підтвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» та із переліком інформації, яка передбачається статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та у формі згідно із вимогами документації (у довільній формі) та Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-01-16 11:51:02
Пояснення з власної ініціативи
Замовником (КНП "Верховинський центр ПМСД") 12.12.2019 року оголошено закупівлю по предмету ЛЕГКОВІ АВТОМОБІЛІ (RENAULT DUSTER) (АБО ЕКВІВАЛЕНТ) ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34110000-1»-Легкові автомобілі» шляхом проведення процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Примірної тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 13.04.2016 № 680 було затверджено тендерну документацію на закупівлю легкового автомобіля згідно предмету ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «34110000-1»-Легкові автомобілі».
Щодо запитуваної інформації, а саме не оприлюднення Додатку № 4 тендерної документації Замовника повідомляємо наступне.
Згідно із ч. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (додаток № 4).
Проте Замовником не оприлюднено додаток № 4 до тендерної документації, оскільки посилання на додаток № 4 у тендерній документації є технічною помилкою (опискою), яка не впливає на загальний зміст тендерної документації. Адже відсутність у тендерній документації переліку відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним з метою перевірки інформації 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не могло вплинути на подачу тендерних пропозицій Учасників. Тим більше, що відповідно до ч.1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Звернення стосовно роз’яснення тендерної, а саме відсутності додатку № 4 у складі тендерної документації до Замовника з боку Учасників не подались, що дозволяє зробити висновок про відсутність питань щодо відсутності додатку № 4 у тендерній документації.
Стосовно документів та їх форми, які повинні надати учасники та переможець торгів на підтвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне.
Відповідно до тендерної документації Учасники в складі тендерної пропозиції надають інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в довільній формі. Переможець торгів згідно з вимогами тендерної документації надає документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, учасники та переможець торгів в складі тендерної пропозиції надають інформацію на підтвердження вимог, встановлених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідності із Законом України «Про публічні закупівлі» та із переліком інформації, яка передбачається статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та у формі згідно із вимогами документації (у довільній формі) та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
торги відмінено
2020-06-18 16:09:57
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." #20546451 |
Переможець |
499 000,00
UAH
|
03 січня 2020 15:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 23 січня 2020 11:53 |
Коментар щодо відміни: | порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі |
23 січня 2020 11:52
|
протокол про відміну торгів.pdf |