Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аналізатор біохімічний напівавтоматичний, автоматичний гематологічний аналізатор або еквівалент (згідно НК 024:2019 56679 - Біохімічний одноканаловий аналізатор лабораторний IVD, напівавтоматичний (Single-channel clinical chemistry analyser IVD, laboratory, semi-automated); 35479 - Гематологічний аналізатор (Haematology analyser, cell differential))
Очікувана вартість
1 176 000,00 UAH
UA-2019-12-12-000166-c ● f9a42b1636d5475cb33ca100fb26ce2e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Лозівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Лозівської міської ради Харьківської області |
Код ЄДРПОУ: | 42633385 |
Місцезнаходження: | 64604, Україна , Харківська обл., Лозова, Мікрорайон 4, будинок 25 |
Контактна особа: |
Олійник Вікторія Федорівна +380574550404 knp_cpmsd@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 грудня 2019 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 15:26 |
Очікувана вартість: | 1 176 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 880,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Аналізатор біохімічний напівавтоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64604, Україна, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 4, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 56679 — Біохімічний одноканаловий аналізатор лабораторний IVD, напівавтоматичний
4 шт
Автоматичний гематологічний аналізатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64604, Україна, Харківська область, м. Лозова, мікрорайон 4, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35479 — Гематологічний аналізатор
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 грудня 2019 09:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 грудня 2019 09:50 |
Проект договору.docx | |
12 грудня 2019 09:50 |
ТД аналізатори.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 17 грудня 2019 09:44
Дата відповіді: 19 грудня 2019 15:45
Шановний Замовнику! Звертаю Вашу увагу, що вимога щодо країни виробника США та Країни Європи, зазначена у технічному завдані, є дискримінаційною. МТВ чітко прописані під виробника HTI, який являється ОЕМ компанії із КНР, а дистриб’ютором НТІ є Російська компанія «Інтермедика». Просимо Вас внести зміни, прибрати дискримінаційну вимогу та розширити технічні показники для надання можливості прийняти участь іншим виробникам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 29 Закону України “Про публічні закупівлі”, тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Відповідно до п.3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
У Додатку № 3 до тендерної документації прописано, що «В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви аналізаторів, а й всіх технічних характеристик, але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі". (Рішення про надання відповіді учаснику затверджено протоколом № 39 від 19.12.2019)
Відповідно до п.3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями.
У Додатку № 3 до тендерної документації прописано, що «В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований Замовником в медико - технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначена в МТВ з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви аналізаторів, а й всіх технічних характеристик, але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі". (Рішення про надання відповіді учаснику затверджено протоколом № 39 від 19.12.2019)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Ліфер Зоряна Євгеніївна" #3274418147 |
Переможець |
1 172 000,00
UAH
|
08 січня 2020 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2020 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2020 09:19
|
Договір № 20/01-Т | укладений |
20 січня 2020 09:04
|