Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Транспортні послуги
Очікувана вартість
599 918,84 UAH
UA-2019-12-11-004909-b 0c50ec05050743f89355bf982a67833a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Звегінцева Інна

+380576656296 kolomaksr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломацька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04398117
Місцезнаходження: 63100, Україна , Харківська обл., смт. Коломак, Коломацький район, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА І.МАЗЕПИ, будинок №2
Контактна особа: Звегінцева Інна
+380576656296
kolomaksr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 20:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 22:00
Очікувана вартість: 599 918,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 997,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Транспортні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Транспортні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63101, Україна, Харківська обл., смт. Коломак, вулиця Гетьмана І.Мазепи , 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактом наданих послуг, згідно акта виконаних робіт (наданих послуг) протягом 10 банківських днів після підписання актів виконаних робіт (наданих послуг), підписаних Сторонами Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 20:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 20:30
ТД транс.послуг 11.12.19.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
26 грудня 2019 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій