Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200 (коригування)
Очікувана вартість
36 241 256,59 UAH
UA-2019-12-11-004175-b eac7753c1d9643bc8c69d9b04da04851
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Голову тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що необхідно запланувати переговорну процедуру закупівель та внести зміни до річного плану закупівель на 2019 рік, так, як, є потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням та необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але такі, які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків головного (первинного) договору, а саме:
- Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200 (коригування). 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (коригування),
так, як, головний (первинний) договір №140 від 13 липня 2018 року, де ціна Договору становить – 89 450 000,00 гривень на «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200. 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», відкриті торги оголошення про проведення №UA-2018-05-14-000338-b та звіт про результати проведення процедури закупівлі (дата формування звіту: 13 липня 2018 року) провести переговорну процедуру відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» статті 35 частини 2 пунктів 5 та 6 з виконавцем договору з приватним акціонерним товариством «Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56».
Так, як, під час виконання робіт на об'єкті, виникла необхідність виконати додаткові роботи та заміна окремих видів робіт, які були не передбачені та попередньо визначені в робочому проекті. Робочий проект розроблений Хмельницьким ВКП ДП «Укрдіпродор», проведено експертизу ДП «УКРДЕРЖБУДЕКПЕРТИЗА» Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, експертний звіт №28-0049-18 (28-0395-17) від 2 травня 2018 року та затверджено наказом Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області №58-ОД від 7 травня 2018 року на «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200».
За даним договором виконуються роботи приватним акціонерним товариством «Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56» по капітальному ремонту автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200 відповідно до відомостей обсягів робіт (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі).
В період з 2018 року по 2019 рік представниками від замовника Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, від підрядника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та від проектної організації Хмельницької ВКП ДП «Укрдіпродор» були складені акти обстеження щодо виконання додаткових робіт, які були не передбачені та заміни окремих робіт, що були попередньо визначені в робочому проекті на «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200».
В листопаді 2018 року відбулася виїзна технічна рада щодо виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200» (Хмельницька область) за участю представників установ та підприємств: Беньковський В. Й. – начальник Хмельницького ВКП ДП «Укрдіпродор»; Мельничук Р.О. – начальник групи Хмельницького ВКП ДП «Укрдіпродор»; Люлік В. І. – провідний інженер ВЯТК та НТ Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області; Конопліцкий А. І. – головний інженер ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56»; Проценко Б. В. – керівник проекту ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56»; Підгірний М. С. – виконроб ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» складено протокол щодо виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200» (Хмельницька область).
На порядку денному заслухали керівника групи ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» Процено Б. В.
Під час виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка км 213+000 – км 215+200» (Хмельницька область) виникла необхідність у виконанні додаткових робіт. Проектом передбачено влаштування дорожнього одягу на перехідно-швидкісних смугах руху по двох типах конструкцій дорожнього одягу розширення та посилення. В ході проведення робіт по влаштуванню перехідно-швидкісної смуги км 213+208,3 – км 213+640 права та по перехідно-швидкісній смузі та по основному проїзду км 213+670 – км 213+825 правий проїзд було виявлено, що на існуючій ПШС та примиканні за автодорогою в межах радіусів заокруглення є сітка тріщин після шурфування було виявлено, що конструктив на даній ділянці складає загальною товщиною до 0,4 м, з яких асфальтобетон до 0,05 м, основа складає місцями чорний щебінь до 0,07 м та грунто-щебінь до 0,35 м.
Після влаштування ровика поширення на ділянці км 213+450 – км 213+640 правий проїзд було виявлено, що основа на глибину до 2 м складається з родючих (не несучих) ґрунтів з відносною вологістю 30%.
Після влаштування корита під конструктив дорожнього одягу на ділянці км 213+760 – км 213+825 правий проїзд на додатковій смузі руху та по основному проїзду було виявлено, що основа земляного полотна складає із перезволожених грунтів з відносною вологістю 28% було після поглиблення корита ситуація не змінилася прийнято рішення влаштувати стабілізацію ґрунтів з додавання цементу 4% на глибину 0,35 м та заміну влаштувати з матеріалів від розбирання дорожнього покриття.
Проаналізувавши проектну документацію на ділянку дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка км 213+000 – км 215+200 було виявлено, що в проекті є влаштування труби отвором 2х1,25 м на ПК 2141+03. Проектом передбачено улаштування тільки двох портальних стінок, а потрібно чотири, так як закладена двоочкова труба.
Додатково потрібно влаштувати водопропускну трубу довжиною 15 м через автомобільну дорогу Р-48 Кам’янець-Подільський – Сатанів – Війтівці – Білогір'я з водоприймальним колодязем.
В процесі обговорення вирішено:
1. Підрядній організації ПрАТ ШБУ-56 виконати додаткові роботи:
- влаштувати перехідно-швидкісну смугу на ділянці км 213+208,03 – км 213+640 право та км 213+670 – км 213+780 правий проїзд та в межах радіусів заокруглення влаштувати дорожній одяг по типу розширення. Площа заміни конструктиву складає 968,2 м2 на ПШС та в межах радіусів заокруглення 102,3 м2;
- на ділянці по перехідно-швидкісній смузі км 213+450 – км 213+620 право влаштувати заміну ґрунтів з резерву, який знаходиться на автомобільній дорозі М-12 км 238. Влаштування підстилаючого шару основи із піску товщиною 0,2 м площею 1108 м2. Заміна перезволоженого родючого ґрунту складає 623,875 м3 в ущільненому стані з перевезенням перезволоженого ґрунту до 1 км по дільниці. Дальність транспортування ґрунту з резерва для заміни перезволоженого ґрунту, який знаходиться на км 238 автомобільної дороги М-12 до місця заміни ґрунту км 213+500 складає – 24,5 км. Для захисту дренуючого шару від замулювання влаштувати захист з геотекстилю площею 2000 м2 та влаштувати дренажну трубку діаметром 100 мм довжиною 82 м.п для додаткового водовідведення в місцях, де був перезволожений ґрунт;
- на ділянці км 213+670 – км 213+825 по основному проїзду та додатковій смузі руху влаштувати заміну конструктиву дорожнього одягу з типу посилення на тип розширення. Площа заміни типу дорожнього одягу складає 750 м2 та додатково влаштувати георешітку типу Хателіт площею 500 м2 для армування шарів асфальтобетону;
- на ділянці км 213+760 – км 213+825 влаштувати стабілізацію ґрунту на глибину 0,35 м та зробити зворотну засипку із матеріалів від розбирання дорожнього одягу. Площа стабілізації складає 340,1 м2. Заміна перезволожено родючого ґрунту складає 244,44 м3 в ущільненому стані з перевезенням перезволоженого ґрунту до 1 км по дільниці. Перевезення матеріалів від розбирання дорожнього одягу 492 т для заміни ґрунту із штабелю до ровика поширення складає 2 км;
- влаштувати водопропускну трубу довжиною 15 м через автомобільну дорогу Р-48 Кам’янець-Подільський – Сатанів – Війтівці – Білогір'я з водоприймальним колодязем для відведення поверхневих вод та ґрунтових вод з дренуючого шару основи;
- додатково включити в кошторис 2 портальні стінки Ст-11.
23 квітня 2019 року був складений акт на додаткові роботи представниками від замовника – Коваль Є. А. – провідний інженер ВЯТК та НТ Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області та від проектувальника – Мельничук Р. О. – керівник групи Хмельницького ВКП ДП «Укрдіпродор» щодо коригування проектно-кошторисної документації робочого проекту капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка км 213+000 – км 215+200 Хмельницька область відповідно до змін нормативних документів необхідно передбачити додаткові роботи:

за/п Найменування робіт Одиниця виміру Кількість Примітки
1 2 3 4 5
Коригування в зв'язку із зміною проектних рішень
1 На ділянці км 213+208,03 — км 213+640 та км 213+670 — км 213+780 правий проїзд та в межах радіусів заокруглення влаштовується дорожній одяг по типу розширення м2
м2 976,2
102,3
2 На ділянці км 213+670 — км 213+825 по основному проїзду та додатковій смузі руху влаштовується заміна конструктиву дорожнього одягу з типу посилення на тип розширення. м2 750
3 Заміна перезволоженного грунту з влаштуванням основи з піску 0,2 м; дренюучого шару огорнутого в геотекстиль; дренажної трубки 100 мм
м3
м3
м2
м2
м 868,315
630,114
1108
2680
82
4 1. Стабілізація ґрунтів
2. Відведення поверхневих вод з корита дренажними прорізями м2/м3
шт/м3 1390,5/417,2
13/32
5 Для водовідведення від пунктів сервісу, влаштовується труба отвором 1,0 м з дощеприймальними колодязями на автомобільній дорозі Р-48 в сторону смт. Сатанів, в зв'язку з цим вирубується 11 дерев, які включені в компенсаційну посадку.
6 Влаштування портальних стінок Ст 11 на трубі ПК 2141+10, які в проекті не були включені шт 2
7 При коригуванні прокладено два футляри по 25 м із ПВХ труби діаметром 50 мм. Погоджено магістральний кабель м. Волочиськ вул. Незалежності 1 в 10.05.16 року м 50
8 Перевлаштування опор освітлення ПК 2135+36, ПК 2136+66 (ліворуч) і ПК 2136+67 шт 3
9 Подовження існуючих труб на примиканнях ПК 2133+58 отвором 0,5 м, ПК 2145+54 отвором 1,25 м шт 2
10 Влаштування (заміна отвір 0,5) нової труби на отвір 0,8 м на примиканні ПК 2132+42 шт 1
11 Згідно листа № 26 від 08.01.2019 року додаток № 5025 від 27 грудня 2018 року збільшення об'єму грунту з 360 м3 на 928 м3 із засипанням котловану 909 м3 м3 568
12 Згідно листа САД № 2249 з 20.12.2018 року ширина заїздів змінюється з 4 м до 6 м. Розрив в бар'єрному огородженню 8,0 м (площа/поребрик) м2/м 198,2/35,5
13 Внесено зміни відносно розміщення місцевого проїзду в межах смуги відведення автомобільної дороги М-12, а також влаштування майданчика для зупинки і розвороту транспорту біля кладовища з влаштуванням блоків ФБС для безпеки руху на проїзді вздовж кювета, що підходить до вхідного оголовка на трубі ПК 2148+96. Влаштування труби отвором 0,5 м і зміна конструкції дорожнього одягу на Тип 5 м2 1188
14 Перенесення заїзної кишені з посадковим майданчиком з ПК 2147+25 на ПК 2144+77 із зміною конструкцією дорожнього одягу на заїзних кишенях з Типу 1 на Тип 2 (нового дорожнього одягу)
15 Згідно листа № 147 від 29.01.2019 року змінено положення водопропускної труби з ПК 2141+03 на ПК 2141+10 в зв'язку з перетином кабелів
16 В зв'язку з недостатньою несущою спроможністю існуючого дорожнього одягу в межах і за межами радіусів заокруглення на перетині автомобільних доріг М-12 і Р-48 в коригуванні передбачено заміни площ посилення на розширення. По Р-48 за межами радіусів заокруглення в проекті конструкція дорожнього одягу була не однотипна — при коригуванні прийнято Тип 3 і Тип 4 в верхніх шарах товщини асфальтобетону однакові

17 При коригуванні внесено зміни в організацію дорожнього руху — об'єднано виїзд з перехрестя з автобусною зупинкою на ПК 2137+20, яка відокремлюється спеціальною розміткою м² 91
18 При коригуванні внесено зміни в графік розподілу земляних мас. Обсяги земляних мас збільшилися з кар'єру на 11233 м3 через непридатність використання грунтів від влаштування ровиків (4947 м³) розширення і зрізання узбіч (1956 м³) і кювет-резервів (1169 м³) м³ 11233
19 Заміна грунтів на висівки (в нижній частині) при обсипанні проектних труб ПК 2141+10, ПК 2148+98 і труба на автомобільній дорозі Р-48
20 Влаштування в'їздів ПК 2133+99, ПК 2141+71 з дорожнім одягом по Типу 5 м² 212
21 При коригуванні влаштування в'їзду на ПК 2141+71 демонтується існуючий водовідвід з колодязями, перевлаштовується існуючий лоток і розбирання його ПК 2141+13 – ПК 2141+33, розбирання плитки ФЕМ. Влаштовується новий дорожній одяг, труба 0,8 м під в'їздом, кюветний лоток ПК 2141+17 – ПК 2141+62, в кінці якого влаштовується монолітний колодязь для гасіння швидкості води на ПК 2141+15
22 Влаштування водовідведення під тротуаром з проїзної частини шт 14
23 В зв'язку з контрухилом біля пунктів сервісу при коригуванні влаштовуються захист поребрика від руйнування піщаним асфальтобетоном м 201
24 При коригуванні необхідно збільшити ширину тротуарів з 1,5 м до 2,25 м на ділянках влаштування бар'єрної огорожі
25 Облаштування пункту сервісу від ПК 2146+75 до ПК 2147+55 — розбирання бортів коло опори ПК 21746+94, продовження тротуарів до пішохідного переходу на ПК 2146+94, відокремлення існуючого майданчику для стоянки автранспорту острівцем безпеки шириною 1,5 м в бортовому профілі (46 м) і з влаштуванням бар'єрної огорожі (43 м)
26 Згідно акту обстеження від 10.05.2019 року виявлено руйнування середнього шару укладеного асфальтобетону в вигляді тріщин через слабку основу існуючого дорожнього одягу, для відновлення при коригуванні прийнято рішення відфрезерувати на площі 644 м2, посилити геотекстилем і відновити середній шар покриття. м² 644
Коригування в зв'язку із змінами нормативних документів
27 Згідно листа № 2102 від 28.11.2018 року коефіцієнт ущільнення суміші С-7 змінено з 1,13 на 1,26
28 Укладання геотекстильного матеріалу на стику існуючого дорожнього і проектного м2 3842
29 Під примиканнями влаштовуються труби отвором 0,8 м при коригуванні, в проекті 0,5 м шт
30 Заміна огорожі 11 ДО згідно листа № 684 від 08.04.2019 року типу 11 ДО-2,0.280/1.4, по всій ділянці м 2596
31 Влаштування тактильних смуг шт 12
32 Коригується освітлення із застосуванням нових технологій і світодіодних ламп з облаштуванням двох переходів, на яких спостерігається 200 пішоходів в годину пік, світодіодними дорожними знаками км
шт 1,8
4
На підставі вище зазначеного, в липні 2019 року протоколом технічної ради при Службі автомобільних доріг у Хмельницькій області щодо виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка км 213+000 – км 215+200» за участю представників установ та підприємств: Беньковський В. Й. – начальник Хмельницького ВКП ДП «Укрдіпродор»; Мельничук Р.О. – начальник групи Хмельницького ВКП ДП «Укрдіпродор»; Коваль Є. А. – провідний інженер ВЯТК та НТ Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області; Конопліцкий А. І. – головний інженер ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56»; Проценко Б. В. – керівник проекту ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56»; Підгірний М. С. – виконроб ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» та членів технічної ради. На порядку денному заслухали керівника групи ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» Процено Б. В., де в ході обговорення прийняли рішення:
1. Проектною документацією, яка розроблена Хмельницьким ВКП ДП «Укрдіпродор», на ділянці ПК 2146+61 (право) та ПК 2147+25 (право) передбачено влаштування заїзних кишень, посадкових майданчиків для зупинки пасажирського автотранспорту та пішохідного переходу між ними. Заїзна кишеня на ПК 2147+25 (право) запроектована вздовж існуючого об’єкту сервісу «Бістро», і після її влаштування рівень посадкового майданчику підніметься над існуючою поверхнею дорожнього одягу перед об’єктом сервісу на 0,4 – 0,45 м, що ускладнить рух для відвідувачів «Бістро». В зв’язку з цим, необхідно перенести заїзну кишеню з посадковим майданчиком на ПК 2144+70 (право) та пішохідний перехід на ПК 2145+25.
Конструкцію дорожнього одягу на всіх заїзних кишенях влаштовувати по типу нового дорожнього одягу Тип 2. Для влаштування заїзних кишень передбачити 57 м бордюрного каменю на кожну кишеню.
2. При влаштуванні проїзду до кладовища на ділянці ПК 2145+55 — ПК 2149+08, необхідно додатково влаштувати залізобетонну трубу отвором 0,5 м під проїздом і відведення води вздовж вулиці по правій стороні. Змінити конструкцію дорожнього одягу по Типу 5 на площі 1188 м2. Додатково влаштувати майданчик для зупинки і розвороту транспорту біля кладовища. Необхідно влаштувати новий дорожній одяг із розширенням існуючої площадки перед кладовищем з влаштуванням блоків ФБС для безпеки руху на проїзді вздовж кювета, що підходить до вхідного оголовка на трубі ПК 2148+96.
3. На ПК 2145+54 (право) на примиканні с. Бронівка є існуюча труба D 1,25 м (в проекті 0,5 м) на якій не передбачено перевлаштування оголовків, які необхідно включити в проект і подовжити тіло труби на одну ланку. Також подовжити трубу на примиканні ПК 2133+58.
4. В проекті передбачено різні протяжності початкової та кінцевої ділянок бар’єрного огородження 8 м – с. 44 технічної частини, а в кресленнях початкова – 8 м, а кінцева – 12 м. Передбачити однотипні початкові і кінцеві ділянки бар'єрної огорожі по 12 м.
5. Ухил тротуару права сторона ПК 2133+56,50 – ПК 2136+40 (до кінця радіуса заокруглення) вздовж об’єктів сервісу передбачено 20 % в сторону проїзної частини, що призведе до значного завищення рівня поребрика над існуючим рівнем площадок вздовж об’єктів сервісу. Пропонується влаштувати ухил тротуару на вказаній ділянці від проїзної частини. Водовідведення в такому випадку буде за рахунок існуючого поздовжнього ухилу, подальшого збору води в дощоприймальний колодязь (лоток закритого типу), та об’єднання його з додатковою водопропускною трубою через автомобільну дорогу Р-48 з влаштуванням водовідведенням кюветом.
6. Недоцільне влаштування шумових смуг у населеному пункті. Нанесення розмітки на пішохідних переходах виконувати розміткою 1.14.3. як на автомобільній дорозі М-12 так і на підходах по Р-48. Провести перерахунок площі розмітки на пішохідних переходах. ВРД — не влаштовуються.
7. Заміна застосування клейкої стрічки 3М Stamark та фарби типу «Сигнакул» при влаштуванні горизонтальної розмітки на холодний пластик. Такий самий матеріал застосовувався при влаштуванні розмітки при поточному ремонті на км 215 – км 252 в 2018 році і показав високі транспортно-експлуатаційні характеристики.
8. В зв'язку з влаштуванням лінії освітлення необхідно перевлаштувати опори на ПК 2135+17 і на за перетином ПК 2145+50,4.
9. В зв'язку з недостатньою несущою спроможністю існуючого дорожнього одягу в межах і за межами радіусів заокруглення на перетині автомобільних доріг М-12 і Р-48 в коригуванні передбачено заміни площ посилення на розширення. По Р-48 за межами радіусів заокруглення в проекті конструкція дорожнього одягу була не однотипна — при коригуванні прийнято Тип 3 і Тип 4 в верхніх шарах товщини асфальтобетону однакові.
10. Влаштувати в'їзди на ПК 2133+99 і ПК 2141+71 з конструкцією дорожнього одягу по Типу 5. При влаштуванні в'їзду на ПК 2141+71 демонтується існуючий водовідвід з колодязями, перевлаштовується існуючий лоток, плитка ФЕМ. Влаштовується новий дорожній одяг, труба 0,8 м під в'їздом, кюветний лоток ПК 2141+17 – ПК 2141+62, в кінці якого влаштовується монолітний колодязь для гасіння швидкості води на ПК 2141+15.
11. Коригується освітлення із застосуванням нових технологій і світодіодних ламп з облаштуванням двох переходів, на яких спостерігається більша кількість пішоходів, світодіодними дорожніми знаками.
12. При коригуванні необхідно збільшити ширину тротуарів з 1,5 м до 2,25 м на ділянках влаштування бар'єрної огорожі.
13. Проектні труби під примиканнями перевлаштовується з 0,5 м на 0,8 м.
14. Влаштувати додаткові заїзди ПК 2133+56,50 — ПК 2133+64,50, ПК 2133+96,00 — ПК 2134+04,00, ПК 2135+07,00 — ПК 2135+13,00, ПК 2135+48,70 — ПК 2135+54,70.
15. При коригуванні внести зміни в організацію дорожнього руху — об'єднати виїзд з перехрестя з автобусною зупинкою на ПК 2137+20, яка відокремлюється спеціальною розміткою.
16. В зв’язку з тим, що на ділянці ПК 2142+80 (ліворуч) та ПК 2149+70 (ліворуч) грунт перезволожений глибиною понад 2 м і немає несучої здатності (протокол № 463 від 29 травня 2019 року), необхідно вжити заходів по стабілізації грунта за методом перемішування грунту з цементом та щебенем фракції 40-70 на товщину 0,3 м. Площа стабілізації складає 360 м2. Підбір матеріалів для стабілізації застосувати згідно протоколу від 27 травня 2019 року.
17. Для відведення вологи від дорожнього одягу влаштувати дренажні прорізі із щебеню фракції 40-70 мм на товщину 0,4 м шириною 1,2 м.
18. Для уникнення тріщин на стикуванні існуючого та нового покриття передбачити укладання геотекстильного матеріалу під шари покриття з асфальтобетону В-2 м.
19. Ширина в'їздів до пунктів сервісу прийняти 6,0 м, розрив в бар'єрному огородженні 8,0 м.
20. Влаштувати водовідведення під тротуаром з проїзної частини.
21. Облаштувати пункт сервісу від ПК 2146+75 до ПК 2147+55 — розбирання бортів коло опори ПК 21746+94, продовження тротуарів до пішохідного переходу на ПК 2146+94, відокремлення існуючого майданчику для стоянки автотранспорту острівцем безпеки шириною 1,5 м в бортовому профілі (46 м) і з влаштуванням бар'єрної огорожі (43 м).
22. Згідно акту обстеження від 10.05.2019 року виявлено руйнування середнього шару укладеного асфальтобетону в вигляді тріщин, через слабку основу існуючого дорожнього одягу, для відновлення при коригуванні прийнято рішення відфрезерувати на площі 644 м2, посилити геотекстилем і відновити середній шар покриття.
23. Відкоригувати освітлення із застосуванням нових технологій і світодіодних ламп з облаштуванням двох переходів, на яких спостерігається 200 пішоходів в годину пік, світодіодними дорожніми знаками.
З метою включення у робочий проект додаткові обсяги робіт та відповідні зміни на підставі актів обстежень і акту на додаткові роботи та протоколу виїзної технічної ради і протоколу технічної ради Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області проектна організація Хмельницький відділ комплексного проектування Державного підприємства Українського державного інституту з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» виконала роботи по коригуванню робочого проекту на «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200 (коригування)», проведено експертизу товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП», експертний звіт №417-1908-19/КП від 26 листопада 2019 року та затверджено наказом Державного агентства автомобільних доріг України №491 від 03.12.2019 року.
Враховуючи вище зазначене, пропоную до головного (первинного) договору №140 від 13 липня 2018 року, де ціна Договору становить – 89 450 000,00 гривень на «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200. 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», провести переговорну процедуру з виконавцем договору з приватним акціонерним товариством «Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56».
Запросити приватне акціонерне товариство «Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56» взяти участь у переговорній процедурі відповідно до пунктів 5 та 6 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Переговорна процедура закупівлі обирається, як виняток з наступних підстав: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням» та «необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але такі, які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків головного (первинного) договору». Роботи виконувалися приватним акціонерним товариством «Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56» у період з 2018 року по 2019 рік згідно договору №140 від 13 липня 2018 року, а так, як ці залишки робіт є технологічно пов’язані з основними видами робіт, тому їх необхідно виконувати однією підрядною організацією, оскільки її заміна призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з виконанням основного обсягу робіт експлуатацією та обслуговуванням та зазначені додаткові роботи є необхідними для проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але такі, які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Крім того, зміна виконавця робіт є тривалим та складним процесом, пов’язаним з переоформленням всієї дозвільної документації по капітальному ремонту. А також, у договорі підряду підрядник гарантує якість закінчених робіт та безкоштовне усунення дефектів протягом строків, що передбачені умовами договору та нормативними документами. Інша підрядна організація не може гарантувати якість робіт по влаштуванню земляного полотна, штучних споруд, конструктивних шарів дорожнього одягу, які виконав попередній підрядник.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 35 частини 1, запрошеному учаснику необхідно подати документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно статті 16 цього Закону, а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також Учасником додатково надаються наступні документи:
- у разі залучення до виконання робіт субпідрядних організацій, Учасником надається довідка у довільній формі із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- довідка, складена в довільній формі, яка містить відомості про підприємство;
- копії документів, що підтверджують правомочність підпису тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність або інший документ, що містить зразок підпису особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю;
- розрахунок договірної ціни згідно зведеної відомості залишків робіт;
- проект договору про закупівлю з заповненими реквізитами учасника.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 грудня 2019 16:00
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка, км 213+000 – км 215+200 (коригування)
Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником по мірі надходження коштів на підставі відповідних Актів (форма КБ-2в) та "Довідок" (форма № КБ-3) без оплати 10 % вартості виконаних робіт відповідно до п. 4.8. Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (зі змінами і доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від вартості робіт, які планується виконати протягом поточного бюджетного року. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

11 грудня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 17:18
Протокол 78І1 від 11.12.2019.pdf
11 грудня 2019 17:17
Запрошення до переговорної процедури.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приване акціонерне товариство "Хмельниицьке шляхово-будівельне управління №56"
#03448860
Переможець 35 779 777,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 16:00

Документи

13 грудня 2019 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 16:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приване акціонерне товариство "Хмельниицьке шляхово-будівельне управління №56"
#03448860
35 779 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2019 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 09:33
ДУ № 5 до Договору № 218І19.pdf зміни до договору
16 липня 2020 09:32
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 17:52
Додаткова угода № 4 до договору № 218І19.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 17:51
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:39
Додаткова угода №3 від 28.12.19 до №218І19.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 13:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:14
Додаткова угода №2 від 28.12.19 до №218І19.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 11:14
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 18:09
Додаткова угода №1 від 26.12.19 до №218І19.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 18:08
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:08
Договір №218І19 від 26.12.19.PDF укладений
26 грудня 2019 10:07
Договір №218І19 від 26.12.19.PDF укладений
26 грудня 2019 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року № 130 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1194-р) програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» по Службі автомобільних доріг Хмельницької області та пункту 4 частина 4 статті 36. Закону України «Про Публічні Закупівлі» прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 218/19 від 26 грудня 2019 року. 1. Сторони домовились викласти Додаток «Календарний план виконання робіт» в наступній редакції (додається) 2. Пункт 5.1 викласти в наступній редакції: Строк виконання робіт з моменту підписання по 31.12.2020 року» 3. Пункт 15.1 викласти в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з дня його підписання та діє по 31.12.2020 року або у будь-якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань за цим договором». 4. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 5. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодної претензій. 6. Дана угода є не від’ємною частиною Договору. 7. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 218/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року № 104 в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1194-р) програмою 3111100 «Покращення стану автомобільних доріг загального користування за маршрутом Львів – Тернопіль – Умань, Біла Церква – Одеса – Миколаїв – Херсон» по Службі автомобільних доріг Хмельницької області прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 218/19 від 26 грудня 2019 року. 1. Сторони домовились викласти Додаток «Календарний план виконання робіт» в наступній редакції(додається) 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодної претензій. 4. Дана угода є не від’ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 218/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року № 104 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1194-р) програмою 3111100 «Покращення стану автомобільних доріг загального користування за маршрутом Львів – Тернопіль – Умань, Біла Церква – Одеса – Миколаїв – Херсон» по Службі автомобільних доріг Хмельницької області прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 218/19 від 26 грудня 2019 року. 1. Сторони домовились викласти Додаток «Календарний план виконання робіт» в наступній редакції (додається). 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодної претензій. 4. Дана угода є не від’ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 218/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник, керуючись пунктом 5, частини 4, статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 218/19 від 26.12.2019 року. 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 32 794 321,00 грн (тридцять два мільйони сімсот дев'яносто чотири тисячі триста двадцять одна гривня 00 копійок), у тому числі ПДВ —5 465 720,17 грн.” 2.Сторони домовились викласти Додаток “Календарний план виконання робіт” в наступній редакції (додається). 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 4. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 5. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 6. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 218/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв'язку зі зміною реквізитів Пдрядника Сторони домовились змінити розділ 19. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору №218/19 від “26” грудня 2019 року та викласти його в наступній редакції. “ 19. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м.Хмельницький, вул. Свободи,77, р/р UA748 2017 2034 3291 0011 0000 2424 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, ЄДРПОУ 25879878 ГЕНПІДРЯДНИК: Приватне акціонерне товариство “Хмельницьке ШБУ №56”, 29016, м. Хмельницький, вул.Західна Окружна,1 р/р UA 893 2047 8000 0026 0059 2488 6619”; р/р UA 418 2017 2035 5389 0727 0070 3748 Держказначейська служба України, м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 218/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 794 321,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 465 720,17 UAH)