Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М"ясо
Очікувана вартість
298 530,00 UAH
UA-2019-12-11-002903-b 2c33bce05f8a4d5bae1b4ce700e4b4cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Николаевна Чигилёва

+380953383423 viktoria_p10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "НВО ЛШДНЗ "Вікторія-П""
Код ЄДРПОУ: 23227835
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., м. Кіровоград, Пр-т. Правди, 20
Контактна особа: Лариса Николаевна Чигилёва
+380953383423
viktoria_p10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 15:09
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 15:09
Початок аукціону: 02 січня 2020 12:11
Очікувана вартість: 298 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 492,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 кілограм
М"ясо яловичини м"якоть 1 гат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , вул. Євгена Тельнова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1470 кілограм
М"ясо яловичини м"якоть вищого гат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , вул. Євгена Тельнова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
120 кілограм
Печінка свіжа яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , вул. Євгена Тельнова, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 12:02
Повідомлення про внесення змін.docx
17 грудня 2019 12:02
ТД.docx
17 грудня 2019 12:02
ТД.docx
17 грудня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2019 12:02
Повідомлення про внесення змін.docx
17 грудня 2019 12:02
ТД.docx
17 грудня 2019 12:02
ТД.docx
11 грудня 2019 15:15
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне запитання
Дата подання: 12 грудня 2019 18:39
Дата відповіді: 17 грудня 2019 08:37
Доброго дня! Вимога щодо наявності складу в межах м. Кропивницького та Кіровоградської області - є прямо дискримінаційною!!!! Так як значною мірою обмежує коло учасників лише межами Кіровоградської області. Куди дивиться управління із захисту економіки?
Відповідь: Розглянувши на тендерному комітеті Ваше запитання, відповідаємо, що в зв"язку з недопущенням зривів у поставках (особливо у зимовий період через несприятлові умови), постачальник повинен забезпечити наявність потужностей для зберігання товару у період між поставками в межах м.Кропивницького, або Кропивницького району.
загальне запитання
Дата подання: 12 грудня 2019 18:45
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:21
Постає логічне запитання, для чого для доставки товару в один заклад учаснику необхідно мати а ж 4 автомобіля?????? А якщо учасник іде не на всі торги, а лише на мясо. Він, що буде доставляти 50 кг. мяса на 4 автомобілях?????? Пропоную прописати в документації, що поставка товару в заклади здійснюється лише залізничним транспортом при наявності 10 вагонів......
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши на тендерному комітеті Ваше запитання, відповідаєм, що з п.п.1.5., додаток 1 вилучено вимогу "... не менше 4 (чоторьох) одиниць..."
загальне запитання
Дата подання: 12 грудня 2019 18:54
Дата відповіді: 17 грудня 2019 08:48
Яким нормативним актом передбачено, що учасник повинен систематично надавати цінові довідки (інформаційні довідки про середні ціни на товар, що є предметом закупівлі по місту Кропивницькому), видані Кіровоградською торгово-промисловою палатою в наступному порядку: перша довідка – протягом 10 днів з моменту укладення договору, в подальшому – на вимогу Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши на засіданні тендерного комітету Ваше запитання відповідаємо, що у п.6., Додатку 1 вилучено вимогу про надання цінових довідок.
загальне запитання
Дата подання: 12 грудня 2019 18:57
Дата відповіді: 17 грудня 2019 08:51
Яким нормативним актом передбачена обовязковість здійснення диратизації складського приміщення??????
Відповідь:
Розглянувши на засіданні тендерного комітету Ваше запитання, відповідаємо, що ця вимога передбачена ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" зі змінами.
загальне запитання
Дата подання: 12 грудня 2019 19:04
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:00
Якщо в мене укладений договір з перевізником для чого мені мати в штаті медичного працівника????? Що за дискримінаційна вимога щодо наявності не менше 2 водіїв (на 4 автомобілях) та не менше 2 вантажників?????? Для того щоб привезти у Ваш заклад 50 кг мяса достатньо одного водія, який і погрузе це мясо і доставить до закладу....Звідки такі вимоги до учасників??????????? Чи у Вас вимоги прописані вже під певного учасника??????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши на засіданні тендерного комітету Ваше запитання, відповідаємо, що вимогу про наявність на підприємстві медичного працівника вилучено. Але неодхідно надати документ про проходження медичного огляду водіїв, які залучені до поставок товару замовнику.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 січня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТТОРГ-К" 297 870,00
UAH з ПДВ
297 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС" 298 000,00
UAH з ПДВ
298 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2019 20:42
Електронний підпис
26 грудня 2019 20:41
медична Криклій 11.19.pdf
26 грудня 2019 20:41
Лист відгук м'ясо.pdf
26 грудня 2019 20:40
довідка працівники.pdf
26 грудня 2019 20:40
медична Стеценко 11.19.pdf
26 грудня 2019 20:40
довідка МТБ транспорт.pdf
26 грудня 2019 20:40
ст. 17.pdf
26 грудня 2019 20:40
реєстр потужності.pdf
26 грудня 2019 20:40
Лист про санкції.pdf
26 грудня 2019 20:40
Потужність.pdf
26 грудня 2019 20:40
витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТТОРГ-К"

ТОВ "ПІКОР ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТТОРГ-К"
#43047618
Переможець 297 870,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТТОРГ-К"
#43047618
297 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 14:23
дод уг 100 5.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 14:20
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 12:12
100.pdf зміни до договору
16 січня 2021 12:10
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:16
дод угода №2 100.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:00
дод угода №3 100.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 14:26
дод угода 1 до дог 100.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 14:25
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 12:12
Договір 100.pdf укладений
21 січня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми фактичних видатків
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 100
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 72 093,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 015,50 UAH)