Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво централізованої мережі водовідведення в с.Сторожниця Ужгородського району. Коригування
Очікувана вартість
80 351 484,00 UAH
UA-2019-12-11-002802-b 6ba0ea5ded8f4fc9a6a0898e41c104ed
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сіка Василь

+380505328997 storozhnicka-sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сторожницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 22114785
Місцезнаходження: 89421, Україна , Закарпатська обл., село Сторожниця, вулиця Шевченка, будинок 8
Контактна особа: Сіка Василь
+380505328997
storozhnicka-sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2019 15:04
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2019 15:04
Початок аукціону: 02 січня 2020 13:39
Очікувана вартість: 80 351 484,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 351,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - кошти державних та місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво централізованої мережі водовідведення в с.Сторожниця Ужгородського району. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89421, Україна, Закарпатська область, с. Сторожниця, вул. Шевченка , 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 січня 2020  —  31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 12 грудня 2019 17:33
Дата відповіді: 17 грудня 2019 13:41
Доброго дня. У додатку №1 до Тендерної Документації, де зазначені кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16, 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", вказано, що для підтвердження наявності машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, мають бути надані копії договорів оренди/лізингу або залученої на іншому праві користування на весь термін надання послуг на кожну одиницю техніки. Проте, предметом закупівлі передбачено виконання робіт в термін до 2025 року, а в переважній кількості випадків договір (и) оренди/лізингу укладаються на термін до 2 (двох) років. Відповідно, строки дії подібних договорів можуть закінчуватись ще до повного виконання робіт на об'єкті (оскільки типові договори оренди/лізингу укладаються строком до 2 років через нестабільність рівня цін на подібні послуги в Україні). Зважаючи на це, чи буде достатнім для Замовника надання чинних договорів оренди/лізингу, укладених на коротший термін, за умови надання листів від відповідних орендодавців щодо підтвердження їхніх намірів й надалі укладати з учасником подібні договори.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до додатку 1 Тендерної документації Учасник торгів для підтвердження наявності машин та механізмів необхідних для виконання робіт, повинен надати копії договорів оренди/лізингу або залученої на іншому праві користування на весь термін виконання робіт. Враховуючи вищенаведене, просимо чітко дотримуватися вимог тендерної документації та пролонгувати відповідні договори на весь термін виконання робіт.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-16-000007 ● 3426356cb0f941d98fd76e3836905595
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2019 15:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

16.12.2019 № 46

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 16.12.2019 № 46

Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-21-000568-b 21.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-12-11-001029-b 11.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-12-11-002802-b 11.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-12-12-005119-b 12.12.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи висновок моніторингу Західного офісу Держаудитслужби, членами тендерного комітету було вирішено відмінити торги по предмету закупівлі "Будівництво централізованої мережі водовідведення в с.Сторожниця Ужгородського району. Коригування"

2019-12-21 10:27:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.

2019-12-21 10:41:25

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 16:03
Коментар щодо відміни: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
19 грудня 2019 16:03
Електронний підпис
19 грудня 2019 16:02
Протокол відміни.pdf