Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
49 998,75 UAH
UA-2019-12-11-002047-c 0155c0af6dd3450daf0a997541394629
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гогоц Наталія Миколаївна

+380384331003 mr_polonne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 40220859
Вебсайт: http://polonne.km.ua
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., місто Полонне, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 113
Контактна особа: Гогоц Наталія Миколаївна
+380384331003
mr_polonne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярське приладдя, ксероксний папір та ін. Якість товару відповідає державним стандарстам
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 найменувань
канцелярське приладдя та ін.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м.Полонне, вул.Лесі Українки, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт
Ціна за одиницю: 89UAH без ПДВ
Ксероксний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м.Полонне, вул.Лесі Українки, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом переказу Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Продавця, що визначений у цьому Договорі, протягом п’яти банківських днів з дати отримання Накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

11 грудня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТАРАБАН ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
#2511013997
Переможець 49 998,75
UAH
11 грудня 2019 17:43

Документи

11 грудня 2019 17:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:48
накладна укладений
11 грудня 2019 17:46
Договір укладений
11 грудня 2019 17:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ксероксний папір 100 шт 89,00
UAH