Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Очікувана вартість
733 000,00 UAH
UA-2019-12-11-001801-c 5b8f4e3ce4964997ab9fbe996307a5a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулинич Леоніда Павлівна

380322975832 vap@city-adm.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41041750
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, площа Ринок
Контактна особа: Кулинич Леоніда Павлівна
380322975832
vap@city-adm.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 грудня 2019 12:49
Очікувана вартість: 733 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 199,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Виговського, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Левицького, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79012, Україна, Львівська область, Львів, проспект Червоної Калини, 72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79057, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Чупринки, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79068, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Хвильового, 14а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79069, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Шевченка, 374
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, вулиця Галицька, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79493, Україна, Львівська область, смт. Рудно, вулиця Грушевського, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
1 послуга
Послуги прибирання приміщень Управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79491, Україна, Львівська область, смт. Брюховичі, вулиця Івасюка, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 16:33
Проект договору.doc
11 грудня 2019 16:32
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2019 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про" 700 000,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛКП "Ратуша-сервіс" 732 888,66
UAH з ПДВ
732 888,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2020 14:47
Електронний підпис
02 січня 2020 14:43
ПДВ витяг.pdf
02 січня 2020 14:43
довідка_ДФС.pdf
02 січня 2020 14:43
Dovidka_Козолуп 16.12.19.pdf
26 грудня 2019 16:43
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:41
фото спецодягу.pdf
26 грудня 2019 16:41
тех. вимоги.pdf
26 грудня 2019 16:41
таблиця відповідності.pdf
26 грудня 2019 16:41
ст. 17 закону.pdf
26 грудня 2019 16:41
Проект договору.pdf
26 грудня 2019 16:41
повноваження.pdf
26 грудня 2019 16:41
ПДВ витяг.pdf
26 грудня 2019 16:41
довідка працівники.pdf

Публічні документи

26 грудня 2019 16:33
Електронний підпис
26 грудня 2019 15:39
інші документи.pdf
26 грудня 2019 14:46
ціна з ПДВ.pdf
26 грудня 2019 14:46
тендерна пропозиція.pdf
26 грудня 2019 14:46
тегнічні вимоги.pdf
26 грудня 2019 14:46
Статут 30.05.2019.PDF
26 грудня 2019 14:46
санкції.pdf
26 грудня 2019 14:46
проект договору.pdf
26 грудня 2019 14:46
працівники.pdf
26 грудня 2019 14:46
персональні дані.pdf
26 грудня 2019 14:46
обладнання.pdf
26 грудня 2019 14:46
захист довкілля.pdf
26 грудня 2019 14:46
виконані договори.pdf
26 грудня 2019 14:46
аналогічні договора.pdf
26 грудня 2019 14:46
4.7. Наказ_ виписка .pdf
26 грудня 2019 14:46
4.5. Свідоцтво ПДВ.pdf
26 грудня 2019 14:46
4 пас Тихоліз.jpeg
26 грудня 2019 14:46
3 пас Тихоліз.jpeg
26 грудня 2019 14:46
2 пас Тихоліз.jpeg
26 грудня 2019 14:46
1 пас Тихоліз.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

ЛКП "Ратуша-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2019 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 10:38
Длговір 1.pdf укладений
09 січня 2020 10:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 700 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 666,67 UAH)