Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшет
Очікувана вартість
17 993,00 UAH
UA-2019-12-11-001476-c 4c22dc8df540403a94bce9704104a31a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лавренюк Наталія Миколаївна

380442797442 centr_225@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київський міський методичний центр закладів культури та навчальних закладів"
Код ЄДРПОУ: 38567715
Вебсайт: http://dk.kievcity.gov.ua/news/?c=16&d=0
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т.Шевченка, 3
Контактна особа: Лавренюк Наталія Миколаївна
380442797442
centr_225@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 15:55
Очікувана вартість: 17 993,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Планшет Samsung Galaxy Tab S5e 10.5 (2019) 64GB LTE Black (SM-T725NZKASEK) - 1 шт.
Детальний опис знаходиться в оголошенні.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, бульв. Т. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019  —  26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 15:50
Оголошення.docx
11 грудня 2019 15:50
Проект Договору.docx
11 грудня 2019 15:50
кваліфікаційні критерії.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 грудня 2019 09:04
Дата відповіді: 12 грудня 2019 09:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатись з інформацією, що зазначена у ціновій пропозиції Учасника закупівлі.
Аналоги ми не розглядаємо.
Відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» у ціновій пропозиції Учасника закупівлі ми просимо вказувати детальну інформацію про Товар, оскільки дотримуємось принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2019 16:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 14 347,00
UAH з ПДВ
14 347,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 15 882,00
UAH з ПДВ
15 882,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ДНІПРО" 15 998,00
UAH з ПДВ
15 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 17 777,00
UAH з ПДВ
17 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 17 973,00
UAH з ПДВ
17 119,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 17 800,00
UAH з ПДВ
17 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 17 900,00
UAH з ПДВ
17 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2019 12:36
Certificate-175403 Висновок.pdf
16 грудня 2019 12:36
Certificate_Samsung_Tab.pdf
16 грудня 2019 12:36
Тех. хар. планшет.pdf
16 грудня 2019 12:36
Установчі док.(підпис).pdf
16 грудня 2019 12:36
Аналог.дог. відгук.pdf
16 грудня 2019 12:36
Довідка без печатки.pdf
16 грудня 2019 12:36
Відомості ФОП Виничук.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 17:58
Персон дані 1.pdf
16 грудня 2019 17:58
Паспорт код1.pdf
16 грудня 2019 17:58
Док Андросович1.pdf
16 грудня 2019 17:58
Пропозиція.PDF

Публічні документи

15 грудня 2019 05:01
Форма пропозиції.pdf
15 грудня 2019 05:01
Наказ директор.pdf
15 грудня 2019 05:01
Довідка ДФС.pdf
15 грудня 2019 05:01
Виписка.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 13:55
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 15:39
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:36
Згода з договором.pdf
16 грудня 2019 15:36
ЕКО6323_Проект Договору.pdf

Публічні документи

16 грудня 2019 17:08
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

16 грудня 2019 15:12
Авторизаційний лист (3).pdf
16 грудня 2019 15:12
Авторизаційний лист.pdf
16 грудня 2019 15:12
Досвід 2000.rar
16 грудня 2019 15:12
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
16 грудня 2019 15:12
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

Андросович Сергій Адамович

ТОВ "МІЖНАРОДНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "ДНІПРО"

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Переможець 14 347,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 15:11

Документи

18 грудня 2019 15:09
Рішення 28.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2019 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
14 347,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2019 15:09
Рішення 28.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір планшет.PDF укладений
21 грудня 2019 12:36