Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектування системи пожежної сигналізації приміщень
Очікувана вартість
32 000,00 UAH
UA-2019-12-11-001462-c 7756ac1bc5114d3fbb95414f2a474bd5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Якусевич Олена Михайлівна

380444030701 pmcd3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Святошинського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 26199418
Вебсайт: http://ukr.net
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Петра Курінного, 2
Контактна особа: Якусевич Олена Михайлівна
380444030701
pmcd3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проектування системи пожежної сигналізації приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Петра Курінного, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Проектування системи пожежної сигналізації приміщень Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вартість проектних робіт
Дата подання: 12 грудня 2019 10:20
Дата відповіді: 12 грудня 2019 10:59
В оголошенні зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати кошторисну документацію, що повинна бути складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, але ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування і не застосовується для визначення вартості проектних робіт. Вартість проектних робіт визначається на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з урахуванням Змін №1, №2 та №3). Просимо внести відповідні зміни до документації з зазначенням коректних посилань на діючі нормативи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі документи надаються згідно тендерної документації.
Очікувана вартість робіт
Дата подання: 12 грудня 2019 10:21
Дата відповіді: 12 грудня 2019 10:48
Просимо пояснити як було визначено очікувану вартість робіт 32000,00 (тридцять дві тисячі грн. 00 коп.) гривень з ПДВ з посиланням на відповідні пункти та розділи ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (з урахуванням Змін №1, №2 та №3). Вартість в 32000 грн. яка також враховує вартість отримання експертної оцінки вважаємо занадто низькою.
Відповідь: Просимо зауважити, що 32000грн. - це вартість послуг, а не робіт: проектування системи пожежної сигналізації приміщень
Строки виконання робіт
Дата подання: 12 грудня 2019 10:22
Дата відповіді: 12 грудня 2019 10:56
Строк закінчення робіт до 31 грудня 2019 р. Але строки проведення експертизи за ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 «Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» можуть складати до 30 календарних днів. Скільки днів Замовник відводить на розроблення робочого проекту ? Просимо скоригувати строки виконання робіт з урахуванням термінів на отримання експертної оцінки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В закладі охорони здоров'я (комунальна власність) термін дії договору, який укладений в потоному році, закінчується 31 грудня 2019року! Ттермін дії договору може бути продовжений шляхом укладання додаткової угоди.
Заниження ціни (ДЕМПІНГ ????)
Дата подання: 12 грудня 2019 10:40
Дата відповіді: 12 грудня 2019 10:49
На яких підставах визначено ціну проектних робіт???? Відповідно до Збірника цін на проектні роботи для будівництва (1990р). Розділ 60 ”Автоматичні установки пожежогасіння, пожежної і охоронної сигналізації ” та ДСТУ Д.1.1-7:2013 вартість таких проектних робіт повинна бути 65 684 грн. Тендер порушує вимоги чинної нормативно-технічної документації. (Не варто користуватись послугами некомпетентних та некваліфікованих "консультантів"). Пропонуємо тендер скасувати, як такия що не відповідає чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ціна встановленя згідно моніторингу цін, жодного демпінгу
??????
Дата подання: 12 грудня 2019 11:49
Дата відповіді: 12 грудня 2019 15:43
Згідно діючого законодавства Українин ціна проектних робіт визначається за методикою ДСТУ Д.1.1-7:2013. Не зрозуміло на підставі якої юридичної норми використано якийсь "моніторинг цін". Хто його проводив, по якій методиці ???? Особи які його проводили мають кваліфікацію ощінщика ?? тоді надайте копії сертифікатів кваліфікованих осіб. НЕ ТРЕБА ЗАЙМАТИСЬ ВІДПИСКАМИ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Моніторинг цін на товари та послуги проводиться при формуванні очікуваної вартості предмета закупівлі і саме середнє значення являється основою для тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-12-11-001462-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНКО", Код ЄДРПОУ:34338624
Дата подання: 12 грудня 2019 11:00
Порушення чинної НТД (невідповідність чинному законодавству)
На якій підставі визначено: "Будинки адміністративно-офісного призначення. Згідно до п. 4.1 Таблиці А.1 ДБН В.2.5-56:2014".
Згідно ДБН В.2.5-56:2014 лікувальні заклади відносяться до п. 8 Таблиці А.1.
Крім того в вихідних даних на проектування повінні бути: кількість ліжко-місць для стаціонару, кількість відвідуваннь в зміну для амбулаторно-поліклінічних закладіів, наявність кухні/столової та їх потужність (кількість місць). Всі ці дані СУТТЄВО впливають на об'эм проэктних робіт і їх вартість.
В зв'язку з порушенням ДБН В.2.5-56:2014 вимагаємо тендер скасувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2019 15:49
Згідно до ДБН В.2.56:2014, Додаток А «Обов’язковий », таблиця А.1 п.8 «Будинки охорони здоров’я» п.п.8.1 «Умовною висотою до 26,5 м включно» усі приміщання обладнуються СПС із застосуванням димових або комбінованих сповіщувачів, ліжко-місця відсутні, приміщення кухні (харчоблок) відсутні, вартість розробки проектної документації за розділом СПС залишається незмінною та, в цілому, залежить тільки від площі приміщення.

Тому зауваження, викладені у тексті вимоги є несуттєвими, факти, на які посилаються у вивозі, не впливають на зміну вартості та об’єм проектних робіт, через що порушення ДБН В.2.5-56:2014 не існують, а, відповідно, підстав для скасування тендера немає.
Розгорнути Згорнути
Зауваження викладені у тексті вимоги є несуттєвими

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 31 732,00
UAH з ПДВ
31 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 09:54
Сертифікат_9001 (1).pdf
13 грудня 2019 09:53
Штатний (1).pdf
13 грудня 2019 09:53
Лист_відгукШевчен.pdf
13 грудня 2019 09:53
Довідки_корупція_.pdf
13 грудня 2019 09:53
Довідка ДФС.pdf
13 грудня 2019 09:52
Інформаційна довідка.pdf
13 грудня 2019 09:50
Сертифікат_37001.pdf
13 грудня 2019 09:48
Рішення аудит (1).pdf
13 грудня 2019 09:48
Звіт_стор2.pdf
13 грудня 2019 09:48
Довідка субпідряд.pdf
13 грудня 2019 09:48
Лист згода.pdf
13 грудня 2019 09:47
Звіт_стор1.docx
13 грудня 2019 09:46
Довідка проектант.pdf
13 грудня 2019 09:46
Договір Десн р-н.pdf
13 грудня 2019 09:46
Право підпису.pdf
13 грудня 2019 09:41
2.Витяг_ПДВ_СБ_СТАТУС.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Переможець 31 732,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2019 10:19

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2019 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
31 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 18.12.2019 №616.pdf укладений
24 грудня 2019 12:25