Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини автомобільні
Очікувана вартість
107 587,00 UAH
UA-2019-12-11-001436-c 881dd4a0dc74421ea2c2c51017701892
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Олександрович Зубович

+380552236354 miskdorypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міське дорожнє управління" Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03359262
Місцезнаходження: 73009, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Фонтанна, 15
Контактна особа: Олександр Олександрович Зубович
+380552236354
miskdorypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Шини автомобільні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Шини автомобільні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар, що постачається на умовах даного Договору, здійснюються Покупцем - по факту поставки Товару, шляхом 100% оплати на розрахунковий рахунок Продавця по факту поставки, згідно наданої видаткової накладної на товар та виставленого рахунку-фактури, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

11 грудня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 15:46
46. Звіт.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНИЯ СМАЗОЧНЫХ МАТЕРИАЛОВ «СИОЛ»
#14142821
Переможець 107 587,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 15:54

Документи

11 грудня 2019 15:54
Електронний підпис
11 грудня 2019 15:53
52. Договор шины.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 15:56
52. Договор шины.pdf укладений
11 грудня 2019 15:56