Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, км 6+400 – км 20+100»
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the public road of state importance T-05-14 Dobropillya - Lyman, km 6 + 400 - km 20 +100
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the public road of state importance T-05-14 Dobropillya - Lyman, km 6 + 400 - km 20 +100
Очікувана вартість
369 037 600,00 UAH
UA-2019-12-11-001203-a ● 4f45b68407ca4efd80a174f49eb94991
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Вебсайт: | http://dn.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна Миколаївна 380504508120,380676445895 od@dn.ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Donetsk Oblast |
National ID: | 25946285 |
Contact point: |
Shuranova Tetiana Mykolaivna 380504508120,380676445895 od@dn.ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2019 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 369 037 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 860 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1800000 UAH |
Publication date: | 11 грудня 2019 13:17 |
Enquiries until: | 10 січня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 16 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 січня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 369 037 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 860 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, км 6+400 – км 20+100»
Розгорнути
Згорнути
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the public road of state importance T-05-14 Dobropillya - Lyman, km 6 + 400 - km 20 +100
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, км 6+400 – км 20+100»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Донецька область, Автомобільна дорога загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, км 6+400 – км 20+100, _____
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: T-05-14 — Добропілля - Лиман
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works » (DK 021: 2015 - 45233000-9 - Construction, foundation and surface works for highways, roads) Major repairs of the public road of state importance T-05-14 Dobropillya - Lyman, km 6 + 400 - km 20 +100
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 30 вересня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт. Строк погашення попередньої оплати визначається головним розпорядником бюджетних коштів. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 11:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 11:54 |
Перелік змін.docx | |
11 січня 2020 11:53 |
ТД зі змінами.docx | |
11 січня 2020 11:53 |
Проект договору зі змінами.docx | |
02 січня 2020 09:48 |
Перелік змін.docx | |
11 грудня 2019 13:21 |
Відомість обсягів робіт.docx | |
11 грудня 2019 13:20 |
ТД.docx |
11 січня 2020 11:55 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 січня 2020 11:54 |
Перелік змін.docx
|
||||||
11 січня 2020 11:53 |
ТД зі змінами.docx
|
||||||
11 січня 2020 11:53 |
Проект договору зі змінами.docx
|
||||||
02 січня 2020 09:48 |
Перелік змін.docx
|
||||||
11 грудня 2019 13:21 |
Відомість обсягів робіт.docx
|
||||||
11 грудня 2019 13:20 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 16 грудня 2019 13:53
Дата відповіді: 17 грудня 2019 09:04
Добрий день! Просимо уточнити, чи необхідно надати цінову пропозицію (Договірну ціну) на стадії подання тендерної пропозиції?
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, узгоджений з Замовником розрахунок ціни тендерної пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду, надається не пізніше ніж 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів.
Тобто, на стадії подання тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни надавати не потрібно.
Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях Учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена Учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на запитання затверджена протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 17.12.2019р. №429.
Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, узгоджений з Замовником розрахунок ціни тендерної пропозиції, приведений у відповідність до показників за результатами аукціону на суму останнього (переможного) раунду, надається не пізніше ніж 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з переможцем торгів.
Тобто, на стадії подання тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни надавати не потрібно.
Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях Учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена Учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь на запитання затверджена протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 17.12.2019р. №429.
Технічне завдання
Дата подання: 02 січня 2020 15:02
Дата відповіді: 09 січня 2020 10:02
Просимо уточнити наступні питання:
Розділ. Дорожній одяг.
Розширення:
п.676-678, п.680, п.688
Виходячи з обсягів на площі 29 735 м2 влаштовується вирівнюючий (дренуючий шар) товщиною 16 104 м3/ 29 735 м2 = 0,54 м. Без креслень складно усвідомити необхідність влаштування шару такої товщини.
Для уточнення обсягів по розширенню, а саме: площа основи - 29 735 м2, площа регенерації – 27 266 м2, площа покриття – 20 610 м2 необхідно креслення дорожнього одягу.
Нове будівництво:
Без креслень складно усвідомити на якій ділянці необхідно влаштування нового конструктиву.
Просимо надати наступні креслення :
1. Плани траси;
2. Типові поперечні профілі земляного полотна;
3. Типи конструкції дорожнього одягу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно абзацу 4 пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», стосовно питань, пов’язаних з більш детальним ознайомленням з проектною документацією (плани, схеми, креслення, тощо) Учасник може звернутися до відділу якості, технічного контролю та нових технологій Служби автомобільних доріг у Донецькій області за адресою вул. Уральська, 12, м. Краматорськ, Донецька область, 84333, тел. (099)030-30-26, tehotdel@dn.ukravtodor.gov.ua. Начальник відділу Колос Олексій Володимирович.
Відповідь на запитання затверджена протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 09.01.2020р. №5.
Відповідь на запитання затверджена протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 09.01.2020р. №5.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-12-11-001203-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 26 грудня 2019 12:16
Вимоги щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Уважно ознайомившись із тендерною документацією ми змушені звернути Вашу увагу на необхідність виключення окремих її вимог, які, всупереч положень ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників торгів.
По-перше: в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. 6) тендерної документації від учасників вимагається: «-при наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників, надати інформацію в довільній формі щодо суми боргу». Разом з тим у п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» на сторінці 16 тендерної документації вказано, що: «Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників. Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції».
Перш за все вказана вимога разом з відповідною підставою для відхилення тендерних пропозицій є дискримінаційними по відношенню до всіх вітчизняних учасників торгів, адже Реєстр боржників Міністерства юстиції України не містить жодної інформації наприклад про учасників-нерезидентів, які є боржниками за своїми зобов’язаннями на користь інших нерезидентів та/або допускали порушення своїх договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р в інших країнах! Також взагалі не враховано, що інформація в Реєстрі боржників подекуди не є актуальною та корегується не автоматично! Таким чином замовник взагалі не має можливості відслідкувати наявність боргів та/або інших порушених договірних зобов’язань учасниками-нерезидентами, які здійснюють свою господарську діяльність у тому числі поза межами України!
По-друге: у додатку 4 до тендерної документації для документального підтвердження виконання аналогічного договору за 2016-2019 рр. учасник повинен надати крім скан-копії аналогічного виконаного договору ще і копію «листа – відгуку від замовника до нього, датований не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
В такій ситуації учасники, які повністю виконали аналогічний договір, та які мають лист-відгук 3-місчяної чи 2-місячної давнини вже формально не відповідають даним вимогам! При цьому учасники можуть успішно виконати аналогічний договір в 2016 році та не підтримувати тісний канал комунікації із замовником до теперішнього часу та мати на руках лист-відгук, наприклад, 6-місячної давнини. Також треба врахувати, що у багатьох учасників контрагенти-замовники знаходяться у різних країнах, що у сукупності з фактором новорічних та різдвяних свят, а також сезоном зимових відпусток суттєво ускладнює процес проведення перемовин з питання термінового отримання таких листів-відгуків.
Таким чином цілком успішний досвід багатьох учасників не може відповідати даним вимогам тендерної документації, що, безперечно» суттєво обмежує конкуренцію в торгах.
По-третє: у Додатку 4 до тендерної документації для документального підтвердження наявності асфальтобетонного заводу учаснику необхідно надати довідку наведеної форми, при підготовці якої «повинні буди враховані зміни №1 до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» (п. 20.8.2)».
Зі свого боку як потенційний учасник торгів ми також вважаємо необхідним і цілком обґрунтованим додержання вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 щодо нормативного часу транспортування та укладання асфальтобетонних сумішей.
Але, включаючи дану вимогу саме у такій формі, Ви фактично вже на стадії проведення торгів вимагаєте від учасників розміщення асфальтобетонного заводу в радіусі 70-150 км від місця виконання майбутніх робіт. Тим самим така форма даної вимоги суттєво обмежує конкуренцію та є дискримінаційною до широкого кола підприємств-учасників, які на момент торгів не будуть відповідати цьому критерію, хоча мають власні, або залучені асфальтозмішувальні установки (чи уклали угоди про поставку таких сумішей третіми особами) в інших регіонах (далі, ніж 70-150 км від місця виконання майбутніх робіт) та які при цьому готові їх перебазувати у разі перемоги в торгах, закріпивши ці зобов’язання та гарантії, наприклад, у протоколах чи угодах про наміри або гарантійних листах з розміщенням їх у складі тендерної пропозиції.
У той же час ви тим самим штучно створюєте більш сприятливі умови для «місцевих» підприємств-учасників, які ще до оголошення торгів мали поблизу від місця робіт розташовані асфальтозмішувальні установки!
Крім того у наведеній формі довідки про наявність асфальтобетонного заводу зазначено, що «виробнича потужність заводу з виробництва асфальтобетону – має бути не менше 100т/год.» У даному випадку також є незрозумілим чому вимагається лише один завод з такою потужністю, а не два по 50 т/год, чи три по 35 т/год? Учасники торгів, які мають декілька заводів, сумарною потужністю 100 т/год чи більше вже не будуть відповідати даній вимозі?
Таким чином є очевидною помилковість, антиконкурентний та дискримінаційний характер вищевказаних вимог тендерної документації, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1) в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації виключити вимогу щодо надання учасниками інформації про суми боргу у разі наявності даних про нього в Єдиному реєстрі боржників України.
З п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації виключити наступне: «Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників. Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції».
2) у додатку 4 до тендерної документації для документального підтвердження виконання аналогічного договору за 2016-2019 рр. передбачити для учасників можливість надання листа – відгука від замовника, датованим не більш трьох чи шестимісячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції;
3) у Додатку 4 до тендерної документації передбачити можливість для учасників, що на момент торгів не мають власних або залучених асфальтозмішувальних установок/ договору на поставку асфальтобетону/ в радіусі 70-150 км від місця виконання робіт, підтвердити відповідність даного кваліфікаційного критерію наданням на доповнення до раніше визначених документів гарантійного листа про обов’язкове додержання встановленого ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 нормативного часу (в межах 3 год) транспортування асфальтобетону, який буде використаний для виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись із тендерною документацією ми змушені звернути Вашу увагу на необхідність виключення окремих її вимог, які, всупереч положень ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників торгів.
По-перше: в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. 6) тендерної документації від учасників вимагається: «-при наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників, надати інформацію в довільній формі щодо суми боргу». Разом з тим у п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» на сторінці 16 тендерної документації вказано, що: «Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників. Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції».
Перш за все вказана вимога разом з відповідною підставою для відхилення тендерних пропозицій є дискримінаційними по відношенню до всіх вітчизняних учасників торгів, адже Реєстр боржників Міністерства юстиції України не містить жодної інформації наприклад про учасників-нерезидентів, які є боржниками за своїми зобов’язаннями на користь інших нерезидентів та/або допускали порушення своїх договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р в інших країнах! Також взагалі не враховано, що інформація в Реєстрі боржників подекуди не є актуальною та корегується не автоматично! Таким чином замовник взагалі не має можливості відслідкувати наявність боргів та/або інших порушених договірних зобов’язань учасниками-нерезидентами, які здійснюють свою господарську діяльність у тому числі поза межами України!
По-друге: у додатку 4 до тендерної документації для документального підтвердження виконання аналогічного договору за 2016-2019 рр. учасник повинен надати крім скан-копії аналогічного виконаного договору ще і копію «листа – відгуку від замовника до нього, датований не більш місячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
В такій ситуації учасники, які повністю виконали аналогічний договір, та які мають лист-відгук 3-місчяної чи 2-місячної давнини вже формально не відповідають даним вимогам! При цьому учасники можуть успішно виконати аналогічний договір в 2016 році та не підтримувати тісний канал комунікації із замовником до теперішнього часу та мати на руках лист-відгук, наприклад, 6-місячної давнини. Також треба врахувати, що у багатьох учасників контрагенти-замовники знаходяться у різних країнах, що у сукупності з фактором новорічних та різдвяних свят, а також сезоном зимових відпусток суттєво ускладнює процес проведення перемовин з питання термінового отримання таких листів-відгуків.
Таким чином цілком успішний досвід багатьох учасників не може відповідати даним вимогам тендерної документації, що, безперечно» суттєво обмежує конкуренцію в торгах.
По-третє: у Додатку 4 до тендерної документації для документального підтвердження наявності асфальтобетонного заводу учаснику необхідно надати довідку наведеної форми, при підготовці якої «повинні буди враховані зміни №1 до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» (п. 20.8.2)».
Зі свого боку як потенційний учасник торгів ми також вважаємо необхідним і цілком обґрунтованим додержання вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 щодо нормативного часу транспортування та укладання асфальтобетонних сумішей.
Але, включаючи дану вимогу саме у такій формі, Ви фактично вже на стадії проведення торгів вимагаєте від учасників розміщення асфальтобетонного заводу в радіусі 70-150 км від місця виконання майбутніх робіт. Тим самим така форма даної вимоги суттєво обмежує конкуренцію та є дискримінаційною до широкого кола підприємств-учасників, які на момент торгів не будуть відповідати цьому критерію, хоча мають власні, або залучені асфальтозмішувальні установки (чи уклали угоди про поставку таких сумішей третіми особами) в інших регіонах (далі, ніж 70-150 км від місця виконання майбутніх робіт) та які при цьому готові їх перебазувати у разі перемоги в торгах, закріпивши ці зобов’язання та гарантії, наприклад, у протоколах чи угодах про наміри або гарантійних листах з розміщенням їх у складі тендерної пропозиції.
У той же час ви тим самим штучно створюєте більш сприятливі умови для «місцевих» підприємств-учасників, які ще до оголошення торгів мали поблизу від місця робіт розташовані асфальтозмішувальні установки!
Крім того у наведеній формі довідки про наявність асфальтобетонного заводу зазначено, що «виробнича потужність заводу з виробництва асфальтобетону – має бути не менше 100т/год.» У даному випадку також є незрозумілим чому вимагається лише один завод з такою потужністю, а не два по 50 т/год, чи три по 35 т/год? Учасники торгів, які мають декілька заводів, сумарною потужністю 100 т/год чи більше вже не будуть відповідати даній вимозі?
Таким чином є очевидною помилковість, антиконкурентний та дискримінаційний характер вищевказаних вимог тендерної документації, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести наступні зміни до тендерної документації:
1) в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації виключити вимогу щодо надання учасниками інформації про суми боргу у разі наявності даних про нього в Єдиному реєстрі боржників України.
З п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації виключити наступне: «Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників. Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції».
2) у додатку 4 до тендерної документації для документального підтвердження виконання аналогічного договору за 2016-2019 рр. передбачити для учасників можливість надання листа – відгука від замовника, датованим не більш трьох чи шестимісячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції;
3) у Додатку 4 до тендерної документації передбачити можливість для учасників, що на момент торгів не мають власних або залучених асфальтозмішувальних установок/ договору на поставку асфальтобетону/ в радіусі 70-150 км від місця виконання робіт, підтвердити відповідність даного кваліфікаційного критерію наданням на доповнення до раніше визначених документів гарантійного листа про обов’язкове додержання встановленого ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 нормативного часу (в межах 3 год) транспортування асфальтобетону, який буде використаний для виконання робіт.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 грудня 2019 15:05
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Донецькій області розглянута Ваша вимога та встановлено наступне.
1.Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Щодо першої вимоги Учасника:
Замовником, з урахуванням ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», було передбачено в тендерній документації наступне:
«Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників.
Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції.»
Щодо дискримінаційності зазначених вимог:
Тендерною документацією передбачено наступне застереження щодо Учасників – нерезидентів:
«Учасник нерезидент, з огляду на вимоги тендерної документації, повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни його походження, перекладені на українську мову відповідно до вимог законодавства України (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.»
Водночас, ч., 7, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Отже, розмістивши застереження в тендерній документації щодо можливості відхилення Учасника у випадку наявності запису щодо нього в Єдиному реєстрі боржників, Замовник лише намагається захистити себе від зриву графіку виконання запланованих Державою робіт. Непоодинокими є випадки в практиці Замовника, коли Учасник не може приступити до виконання робіт, після укладення Договору закупівлі у зв’язку з тим, що на майно або кошти Учасника накладено арешт в рамках виконавчого провадження.
Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення (а саме встановлення розрізнень, винятків, обмежень чи переваг) до осіб, які знаходяться в однаковій ситуації чи однакового підходу до осіб, які знаходяться в різних ситуаціях.
Таким чином, Замовник не має на меті дискримінувати будь-кого з Учасників, водночас намагається в такий спосіб захистити себе, як уповноважену особу на отримання бюджетних коштів, та своєчасно реалізувати за відповідною державною програмою ремонт автодоріг.
З наведеного вбачається, що Учасник вважає, що сама по собі відсутність як такого «Реєстру боржників» у Учасника нерезидента не надає можливості замовнику відслідкувати наявність боргів та/або інших порушень договірних зобов’язань учасниками-нерезидентами, які здійснюють свою господарську діяльність у тому числі поза межами України. Але, з такою позицією погодитись не можна з наступних підстав. Наявність відкритого виконавчого провадження щодо стягнення заборгованості з Учасника може бути перевірена не виключно шляхом наявності інформації в Єдиному реєстрі боржників, а і за допомогою інших офіційних джерел, та шляхом направлення відповідних запитів. Водночас, Учасник не ставить питання відсутності такої інформації щодо одного Учасника, як перевага над іншим Учасником, інформація щодо якого буде наявна в Єдиному реєстрі боржників, а лише зазначає, що мабуть Замовник не зможе її перевірити.
Але, це вже питання, яке Учасник зможе оскаржити до уповноваженого органу, у разі не згоди з прийнятим рішенням Замовника за результатами вибору Учасника.
Тож, вважаємо, що Замовником обачливо будо передбачене умови закупівлі як для резидента, так і для нерезидента Учасника.
Ураховуючи викладене та норми Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому.
2. Стосовно другого питання про надання листа-відгуку до аналогічного договору, до тендерної документації буде внесено зміни щодо дати листа-відгуку (не більш шестимісячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції).
3. Відсутність на момент торгів власних або залучених асфальтозмішувальних установок (договору на поставку асфальтобетону) приводить до ризиків своєчасного початку та проведення будівельних робіт, адже перебазування та встановлення асфальтозмішувальних установок потребує тривалої підготовчої роботи з відведення земельної ділянки, отримання технічних умов та підключення до інженерних мереж, отримання дозвільних документів в Державній архітектурно-будівельній інспекції та Державній екологічній інспекції, атестації виробництва.
Додержання норм ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 є обов’язковим для всіх учасників будівельного процесу та не потребує ніяких додаткових гарантійних листів.
Стосовно потужності АБЗ, відповідні зміни буде внесено до тендерної документації, а саме у таблиці «Довідка про наявність асфальтобетонного заводу» буде викладено «завод(и) з виробництва асфальтобетону (загальна виробнича потужність – не менше 100т/год.)»
Відповідь на вимогу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №464 від 28.12.2019р.
Розгорнути
Згорнути
1.Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Щодо першої вимоги Учасника:
Замовником, з урахуванням ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», було передбачено в тендерній документації наступне:
«Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників.
Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції.»
Щодо дискримінаційності зазначених вимог:
Тендерною документацією передбачено наступне застереження щодо Учасників – нерезидентів:
«Учасник нерезидент, з огляду на вимоги тендерної документації, повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства країни його походження, перекладені на українську мову відповідно до вимог законодавства України (далі – аналоги документів).
Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом.
У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.»
Водночас, ч., 7, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Отже, розмістивши застереження в тендерній документації щодо можливості відхилення Учасника у випадку наявності запису щодо нього в Єдиному реєстрі боржників, Замовник лише намагається захистити себе від зриву графіку виконання запланованих Державою робіт. Непоодинокими є випадки в практиці Замовника, коли Учасник не може приступити до виконання робіт, після укладення Договору закупівлі у зв’язку з тим, що на майно або кошти Учасника накладено арешт в рамках виконавчого провадження.
Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення (а саме встановлення розрізнень, винятків, обмежень чи переваг) до осіб, які знаходяться в однаковій ситуації чи однакового підходу до осіб, які знаходяться в різних ситуаціях.
Таким чином, Замовник не має на меті дискримінувати будь-кого з Учасників, водночас намагається в такий спосіб захистити себе, як уповноважену особу на отримання бюджетних коштів, та своєчасно реалізувати за відповідною державною програмою ремонт автодоріг.
З наведеного вбачається, що Учасник вважає, що сама по собі відсутність як такого «Реєстру боржників» у Учасника нерезидента не надає можливості замовнику відслідкувати наявність боргів та/або інших порушень договірних зобов’язань учасниками-нерезидентами, які здійснюють свою господарську діяльність у тому числі поза межами України. Але, з такою позицією погодитись не можна з наступних підстав. Наявність відкритого виконавчого провадження щодо стягнення заборгованості з Учасника може бути перевірена не виключно шляхом наявності інформації в Єдиному реєстрі боржників, а і за допомогою інших офіційних джерел, та шляхом направлення відповідних запитів. Водночас, Учасник не ставить питання відсутності такої інформації щодо одного Учасника, як перевага над іншим Учасником, інформація щодо якого буде наявна в Єдиному реєстрі боржників, а лише зазначає, що мабуть Замовник не зможе її перевірити.
Але, це вже питання, яке Учасник зможе оскаржити до уповноваженого органу, у разі не згоди з прийнятим рішенням Замовника за результатами вибору Учасника.
Тож, вважаємо, що Замовником обачливо будо передбачене умови закупівлі як для резидента, так і для нерезидента Учасника.
Ураховуючи викладене та норми Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому.
2. Стосовно другого питання про надання листа-відгуку до аналогічного договору, до тендерної документації буде внесено зміни щодо дати листа-відгуку (не більш шестимісячної давнини до дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції).
3. Відсутність на момент торгів власних або залучених асфальтозмішувальних установок (договору на поставку асфальтобетону) приводить до ризиків своєчасного початку та проведення будівельних робіт, адже перебазування та встановлення асфальтозмішувальних установок потребує тривалої підготовчої роботи з відведення земельної ділянки, отримання технічних умов та підключення до інженерних мереж, отримання дозвільних документів в Державній архітектурно-будівельній інспекції та Державній екологічній інспекції, атестації виробництва.
Додержання норм ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 є обов’язковим для всіх учасників будівельного процесу та не потребує ніяких додаткових гарантійних листів.
Стосовно потужності АБЗ, відповідні зміни буде внесено до тендерної документації, а саме у таблиці «Довідка про наявність асфальтобетонного заводу» буде викладено «завод(и) з виробництва асфальтобетону (загальна виробнича потужність – не менше 100т/год.)»
Відповідь на вимогу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області №464 від 28.12.2019р.
Вимогу задоволено частково, буде внесено зміни до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-12-11-001203-a.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 08 січня 2020 17:43
Дата подання: 08 січня 2020 17:43
Скарга на окремі положення (умови)тендерної документації
Фактичні підстави подання скарги
11 грудня 2019 року Службою автомобільних доріг у Донецькій області
(Замовник, ідентифікаційний код юридичної особи ) оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, км 6+400 – км 20+100».
Проаналізувавши розміщену на ресурсі «Держзакупівлі онлайн» тендерну документацію (файли «ТД.docx» від 11.12.19 та «Перелік змін.docx», «ТД зі змінами.docx» від 02.01.20), ми дійшли висновку, що окремі її умови, всупереч положенням ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, обмежують економічну конкуренцію, призводять до дискримінації учасників торгів і порушують права ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ».
26 грудня 2019 року наша компанія зверталась до замовника з письмовою вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації (розділ «Вимоги, скарги» ID: UA-2019-12-11-001203-A.C1), але замовником вона задоволена лише частково.
Обґрунтування наявності порушених прав
По-перше.
Замовник у Додатку 4 до тендерної документації для документального підтвердження наявності асфальтобетонного заводу передбачив вимогу для учасників надати у складі тендерної пропозиції довідку наведеної форми, при підготовці якої «повинні буди враховані зміни №1 до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» (п. 20.8.2)».
Зі свого боку ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» як потенційний учасник торгів вважає необхідним і цілком обґрунтованим додержання вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1, які зокрема встановлюють нормативний час в межах 3 годин (відповідно і дистанцію) транспортування асфальтобетонних сумішей перед їх укладанням.
Але Замовник, включаючи дану вимогу у тендерну документацію саме у такій формі, фактично вимагає від учасників вже на стадії проведення торгів розмістити та ввести в експлуатацію асфальтобетонний завод(и) в радіусі 75-150 км від місця виконання майбутніх робіт.
Таке формулювання даної вимоги призводить до обмеження нормальної економічної конкуренції та є прямою дискримінацією за територіальною ознакою широкого кола підприємств-учасників, які на момент торгів не будуть відповідати цьому критерію, хоча мають власні, або залучені асфальтозмішувальні установки ( чи уклали угоди про поставку таких сумішей третіми особами) в інших регіонах ( далі, ніж 75-150 км від місця виконання майбутніх робіт) та які при цьому готові їх перебазувати у разі перемоги в торгах, закріпивши ці зобов’язання та гарантії, наприклад, у протоколах чи угодах про наміри або гарантійних листах з розміщенням їх у складі тендерної пропозиції.
У той же час Замовник тим самим штучно створює більш сприятливі умови для «місцевих» підприємств-учасників, які ще до оголошення торгів мали поблизу від місця робіт розташовані асфальтозмішувальні установки!
Саме щодо цього положення тендерної документації наше підприємство 26 грудня 2019 року зверталось до замовника з письмовою вимогою внести зміни до тендерної документації (розділ «Вимоги, скарги») та доповнити Додаток 4 можливістю потенційним учасниками торгів підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону) шляхом надання на доповнення до встановленого переліку документів ще і протоколу (угоди) про наміри та/або гарантійного листа щодо перебазування наявних або залучених асфальтозмішувальних установок та транспортування асфальтобетонних сумішей з додержанням вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 в межах 3 годин з моменту їх виготовлення.
Але Замовником дана вимога була відхилена у відповіді від 28 грудня 2019 року.
У свою чергу наша компанія на сьогоднішній день не має власної або залученою асфальтозмішувальної установки в радіусі 75-150 км від місця проведення майбутніх робіт, але готова гарантувати додержання вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 щодо нормативів виготовлення, транспортування і укладання асфальтобетонних сумішей під час виконання робіт та має всі реальні можливості виконання таких гарантій.
Так постачальник асфальтобетонних сумішей нашого підприємства на підставі договору №27/12-19/09 від 27.12.2019 - ТОВ «Рабус», провівши успішні перемовини з власним бізнес-партнером, готовий, у разі укладення ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» договору про закупівлю робіт за даними торгами, перебазувати свою асфальтозмішувальну установку на територію Донецької області та розмістити її в радіусі до 10 км від майбутнього будівельного майданчика, що забезпечить реальну можливість транспортувати на будівельний майданчик готову асфальтобетонну суміш в межах однієї години! (фотокопії гарантійного листа №08/01-01Р від 08.01.2020р. та протоколу про наміри додаються).
Відповідно також ми не маємо змоги надати атестат виробництва з майбутнім місцем розташування асфальтозмішувальної установки нашого постачальника сумішей.
Тому, незважаючи на вказані факти та наведені докази, пропозиція нашого підприємства формально не буде відповідати кваліфікаційним критеріям, викладеним у Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином Замовник порушує права нашої компанії на рівноправну участь у даних торгах.
З урахуванням викладеного товариство з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» вважає умови Додатку 4 до тендерної документації дискримінаційними та такими, що протиправно обмежують економічну конкуренцію на будівельному ринку Донецького регіону, оскільки саме у наведеному Замовником формулюванні даної кваліфікаційної вимоги їй будуть відповідати лише учасники, які на момент подання тендерної пропозиції та проведення торгів вже мають виробничі бази з асфальтозмішувальними установками на відстані не більше 75-150 км від місця виконання робіт.
По-друге.
Замовник в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. 6) тендерної документації ( файли «ТД.docx» та ТД зі змінами.docx» від 02.01.20) вимагає від учасників торгів: «-при наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників, надати інформацію в довільній формі щодо суми боргу». Разом з тим у п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» на сторінці 16 тендерної документації вказано, що: «Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників. Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції».
Перш за все вказана умова разом з відповідною підставою для відхилення тендерних пропозицій є дискримінаційними по відношенню до всіх вітчизняних учасників торгів, адже Реєстр боржників Міністерства юстиції України не містить жодної інформації наприклад про учасників-нерезидентів, які є боржниками за своїми зобов’язаннями на користь інших нерезидентів та/або допускали порушення своїх договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р в інших країнах! Також взагалі не враховано, що інформація в Реєстрі боржників подекуди не є актуальною та корегується не автоматично! Таким чином замовник взагалі не має можливості реально та достовірно встановити наявність або відсутність боргів та/або інших порушених договірних зобов’язань учасниками-нерезидентами, які здійснюють свою господарську діяльність у тому числі поза межами України!
Більш того дії Замовника у даному випадку прямо суперечать положенням ч.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до яких замовник не може вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (доступ до Реєстру боржників є вільним на інтернет-ресурсі https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors).
Письмову вимогу про усунення даної дискримінаційної умови наша компанія також направляла Замовнику 26 грудня 2019 року, але вона була відхилена.
Наведені факти та доводи свідчать, що рішення Замовника про встановлення таких умов у тендерній документації та відхилення вимог щодо внесення відповідних змін до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. 6 ТД) і Додатку 4 до тендерної документації є такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та вимоги ч.4 ст.22 даного Закону, обмежує економічну конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, у тому числі і нашої компанії.
Згідно абзацу першого ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
На підставі викладеного, керуючись статтями 3, 22, 16, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, -
прошу
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення, яким встановити порушення даної процедури закупівлі та зобов’язати Службу автомобільних доріг у Донецькій області (ідентифікаційний код 25946285) їх усунути і привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення наступних змін:
1) у Додатку 4 до тендерної документації передбачити можливість для учасників, які на момент торгів не мають власних або залучених асфальтозмішувальних установок/ договору на поставку асфальтобетону/ в радіусі 75-150 км від місця виконання робіт, підтвердити відповідність даного кваліфікаційного критерію шляхом надання на доповнення до раніше визначених документів (крім атестату виробництва) гарантійного листа про обов’язкове додержання встановленого ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 нормативного часу (в межах 3 год) транспортування асфальтобетону, який буде використаний для виконання робіт;
2) в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації виключити вимогу щодо надання учасниками інформації про суми боргу у разі наявності даних про нього в Єдиному реєстрі боржників України.
З п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації виключити наступне: «Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників. Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 11.01.2020 №577.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 19:35
Номер скарги: UA-2019-12-11-001203-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 08 січня 2020 20:37
Дата подання: 08 січня 2020 20:37
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 січня 2020 20:13
рішення від 11.01.2020№582+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 20:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2020№1631.pdf
Дата публікації: 28 січня 2020 17:29
Рішення від 27.01.2020№1631.pdf
Дата публікації: 30 січня 2020 19:50
Номер скарги: UA-2019-12-11-001203-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 14 січня 2020 15:26
Дата подання: 14 січня 2020 15:26
Скарга на окремі положення (умови) тендерної документації
Фактичні підстави подання скарги
11 грудня 2019 року Службою автомобільних доріг у Донецькій області
(Замовник, ідентифікаційний код юридичної особи ) оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-14 Добропілля - Лиман, км 6+400 – км 20+100».
Проаналізувавши розміщену на ресурсі «Держзакупівлі онлайн» тендерну документацію (файли «ТД.docx» від 11.12.19 та «Перелік змін.docx», «ТД зі змінами.docx» від 02.01.20), ми дійшли висновку, що окремі її умови, всупереч положенням ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, обмежують економічну конкуренцію, призводять до дискримінації учасників торгів і порушують права ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ».
26 грудня 2019 року наша компанія зверталась до замовника з письмовою вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації (розділ «Вимоги, скарги» ID: UA-2019-12-11-001203-A.C1), але замовником вона задоволена лише частково.
Обґрунтування наявності порушених прав
По-перше.
Замовник у Додатку 4 до тендерної документації для документального підтвердження наявності асфальтобетонного заводу передбачив вимогу для учасників надати у складі тендерної пропозиції довідку наведеної форми, при підготовці якої «повинні буди враховані зміни №1 до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» (п. 20.8.2)».
Зі свого боку ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» як потенційний учасник торгів вважає необхідним і цілком обґрунтованим додержання вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1, які зокрема встановлюють нормативний час в межах 3 годин (відповідно і дистанцію) транспортування асфальтобетонних сумішей перед їх укладанням.
Але Замовник, включаючи дану вимогу у тендерну документацію саме у такій формі, фактично вимагає від учасників вже на стадії проведення торгів розмістити та ввести в експлуатацію асфальтобетонний завод(и) в радіусі 75-150 км від місця виконання майбутніх робіт.
Таке формулювання даної вимоги призводить до обмеження нормальної економічної конкуренції та є прямою дискримінацією за територіальною ознакою широкого кола підприємств-учасників, які на момент торгів не будуть відповідати цьому критерію, хоча мають власні, або залучені асфальтозмішувальні установки ( чи уклали угоди про поставку таких сумішей третіми особами) в інших регіонах ( далі, ніж 75-150 км від місця виконання майбутніх робіт) та які при цьому готові їх перебазувати у разі перемоги в торгах, закріпивши ці зобов’язання та гарантії, наприклад, у протоколах чи угодах про наміри або гарантійних листах з розміщенням їх у складі тендерної пропозиції.
У той же час Замовник тим самим штучно створює більш сприятливі умови для «місцевих» підприємств-учасників, які ще до оголошення торгів мали поблизу від місця робіт розташовані асфальтозмішувальні установки!
Саме щодо цього положення тендерної документації наше підприємство 26 грудня 2019 року зверталось до замовника з письмовою вимогою внести зміни до тендерної документації (розділ «Вимоги, скарги») та доповнити Додаток 4 можливістю потенційним учасниками торгів підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону) шляхом надання на доповнення до встановленого переліку документів ще і протоколу (угоди) про наміри та/або гарантійного листа щодо перебазування наявних або залучених асфальтозмішувальних установок та транспортування асфальтобетонних сумішей з додержанням вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 в межах 3 годин з моменту їх виготовлення.
Але Замовником дана вимога була відхилена у відповіді від 28 грудня 2019 року.
У свою чергу наша компанія на сьогоднішній день не має власної або залученою асфальтозмішувальної установки в радіусі 75-150 км від місця проведення майбутніх робіт, але готова гарантувати додержання вимог ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 щодо нормативів виготовлення, транспортування і укладання асфальтобетонних сумішей під час виконання робіт та має всі необхідні ресурси виконання таких гарантій.
Так постачальник асфальтобетонних сумішей нашого підприємства на підставі договору №27/12-19/09 від 27.12.2019 - ТОВ «Рабус», провівши успішні перемовини з власним бізнес-партнером, готовий, у разі укладення ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ» договору про закупівлю робіт за даними торгами, перебазувати свою асфальтозмішувальну установку на територію Донецької області та розмістити її в радіусі до 10 км від майбутнього будівельного майданчика, що забезпечить реальну можливість транспортувати на будівельний майданчик готову асфальтобетонну суміш в межах однієї години! (фотокопії гарантійного листа №08/01-01Р від 08.01.2020р. та протоколу про наміри додаються).
Відповідно за таких умов ми не маємо фізичної можливості надати у складі тендерної пропозиції атестат виробництва асфальтозмішувальної установки постачальника сумішей з майбутнім місцем її розташування.
Тому, незважаючи на вказані факти та наведені докази, пропозиція нашого підприємства формально не буде відповідати кваліфікаційним критеріям, викладеним у Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином Замовник порушує права нашої компанії на рівноправну участь у даних торгах.
З урахуванням викладеного товариство з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» вважає умови Додатку 4 до тендерної документації дискримінаційними та такими, що протиправно обмежують економічну конкуренцію на будівельному ринку Донецького регіону, оскільки саме у наведеному Замовником формулюванні даної кваліфікаційної вимоги їй будуть відповідати лише учасники, які на момент подання тендерної пропозиції та проведення торгів вже мають виробничі бази з асфальтозмішувальними установками на відстані не більше 75-150 км від місця виконання робіт.
По-друге.
Замовник в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. 6) тендерної документації ( файли «ТД.docx» та ТД зі змінами.docx» від 02.01.20) вимагає від учасників торгів: «-при наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників, надати інформацію в довільній формі щодо суми боргу». Разом з тим у п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» на сторінці 16 тендерної документації вказано, що: «Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників. Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції».
Перш за все вказана умова разом з відповідною підставою для відхилення тендерних пропозицій є дискримінаційними по відношенню до всіх вітчизняних учасників торгів, адже Реєстр боржників Міністерства юстиції України не містить жодної інформації наприклад про учасників-нерезидентів, які є боржниками за своїми зобов’язаннями на користь інших нерезидентів та/або допускали порушення своїх договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р в інших країнах! Таким чином замовник взагалі не має можливості реально та достовірно встановити наявність або відсутність боргів та/або інших порушених договірних зобов’язань учасниками-нерезидентами, які здійснюють свою господарську діяльність у тому числі поза межами України!
Більш того дії Замовника у даному випадку прямо суперечать положенням ч.3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до яких замовник не може вимагати документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (доступ до Реєстру боржників є вільним на інтернет-ресурсі https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors).
Письмову вимогу про усунення даної дискримінаційної умови наша компанія також направляла Замовнику 26 грудня 2019 року, але вона була відхилена. В результаті пояснення Замовника містили висновки про доцільність отримання інформації з Єдиного реєстру боржників як додаткової гарантії належного виконання учасником майбутнього договору та зводились до таких підсумків: «Водночас, Учасник не ставить питання відсутності такої інформації щодо одного Учасника, як перевага над іншим Учасником, інформація щодо якого буде наявна в Єдиному реєстрі боржників, а лише зазначає, що мабуть Замовник не зможе її перевірити. Але, це вже питання, яке Учасник зможе оскаржити до уповноваженого органу, у разі не згоди з прийнятим рішенням Замовника за результатами вибору Учасника».
Таким чином замовник абсолютно невірно сприймає поставлену вимогу усунути наявне порушення процедури закупівлі щодо виключення фактичних переваг для учасників-нерезидентів, які не мають прострочених грошових зобов’язань в Україні, (але при цьому можуть мати їх в інших країнах) та завідомо допускає, що, він буде приймати рішення про вибір учасника з урахуванням даних Єдиного реєстру боржників України, після чого пропонує оскаржувати його рішення у встановленому порядку!
Більш того, дана умова тендерної документації та пояснення Замовника є необґрунтованими з урахуванням п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» (стор.19) тендерної документації зі змінами, відповідно до якого від переможця торгів вимагається надання забезпечення виконання договору у формі гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Тому усі ризики Замовника щодо виконання договору про закупівлю у будь-якому разі будуть належно та достатньо забезпеченими, а наявність чи відсутність інформації у Єдиному реєстрі боржників України грошових зобов’язань у переможця торгів, у даному випадку, не повинно бути значущим фактором та підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Наведені факти та доводи свідчать, що рішення Замовника про встановлення таких умов у тендерній документації та відхилення вимог щодо внесення відповідних змін до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (стор. 6 ТД) і Додатку 4 до тендерної документації зі змінами є такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та вимоги ч.4 ст.22 даного Закону, обмежує економічну конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, у тому числі і нашої компанії.
Згідно абзацу першого ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
На підставі викладеного, керуючись статтями 3, 22, 16, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, -
прошу
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення, яким встановити порушення даної процедури закупівлі та зобов’язати Службу автомобільних доріг у Донецькій області (ідентифікаційний код 25946285) їх усунути і привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення наступних змін:
1) у Додатку 4 до тендерної документації зі змінами передбачити можливість для учасників, які на момент торгів не мають власних або залучених асфальтозмішувальних установок/ договору на поставку асфальтобетону/ в радіусі 75-150 км від місця виконання робіт, підтвердити відповідність даного кваліфікаційного критерію шляхом надання на доповнення до раніше визначених документів (крім атестату виробництва) гарантійного листа про обов’язкове додержання встановленого ДБН В.2.3-4:2015 Зміна №1 нормативного часу (в межах 3 год) транспортування асфальтобетону, який буде використаний для виконання робіт;
2) в п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами виключити вимогу щодо надання учасниками інформації про суми боргу у разі наявності даних про нього в Єдиному реєстрі боржників України.
З п. 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зі змінами виключити наступне: «Замовник має право відхилити тендерну пропозицію у випадку наявності запису щодо Учасника в Єдиному реєстрі боржників. Замовник має право при наявності інформації про порушення Учасником виконання договірних зобов’язань по укладених договорах будівництва/ реконструкції/ капітального/ поточного середнього ремонту, автомобільних доріг загального користування, укладених протягом 2017-2019 р.р. (порушення умов зобов'язання щодо якості робіт, порушення строків виконання робіт, порушення строків повернення сум попередньої оплати) прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 17.01.2020 №921.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 19:23
Номер скарги: UA-2019-12-11-001203-a.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 29 лютого 2020 21:24
Дата подання: 29 лютого 2020 21:24
Були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно недопущення до аукціону ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП».
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про відкликання скарги
Дата: 04 березня 2020 10:54
рішення від 04.03.2020 № 4122.pdf
Дата публікації: 04 березня 2020 20:19
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 лютого 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, вулиця Уральська, будинок 12 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
325 975 100,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:32
|
Ду від 30.12.2021 до договору № 2-44 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 11:56
|
ДУ від 13.05.2021 до договору №2-44 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:54
|
ДУ від 29.12.2020 до договору №2-44 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:58
|
ДУ від 28.12.2020 до договору №2-44 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:18
|
ДУ від 23.12.2020 до договору №2-44 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 15:32
|
ДУ від 07.12.2020 до договору №2-44 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2020 15:18
|
ДУ від 18.11.2020 до договору №2-44 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2020 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 14:23
|
ДУ від 26.10.2020 до договору №2-44 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 09:30
|
ДУ від 22.07.2020 до договору №2-44 від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 13:06
|
договір №2-44 від 31.03.2020.pdf | укладений |
31 березня 2020 13:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | переросподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Переросподіл фінансування. |
Номер договору про закупівлю: | 2-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення фінансування, перенос строків |
Номер договору про закупівлю: | 2-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2-44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |