Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування, поповнення та заміни питних баків з очищеною водою
Очікувана вартість
25 156,60 UAH
UA-2019-12-11-000277-c 16e226959a274f7a8a3e7f733d366eee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лозовий Костянтин Константинович

+380487526057 konstantin.lozovoj@yuz.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Лозовий Костянтин Константинович
+380487526057
konstantin.lozovoj@yuz.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2019 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 12:00
Очікувана вартість: 25 156,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 251,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги


Див. документи "Оголошення-документація" та "Технічні вимоги"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обслуговування, поповнення та заміни питних баків з очищеною водою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська обл., Южне, Берегова 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія оплата вартості послуг здійснюється прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця за фактом надання послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідних Актів приймання/здавання наданих послуг на підставі виставлених Виконавцем рахунку. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 10:52
Оголошення-документація.pdf
11 грудня 2019 10:52
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 10:52
Технічні вимоги.pdf
11 грудня 2019 10:52
Додаток 1.docx
11 грудня 2019 10:52
Додаток 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Капсамун О. П.. 25 050,00
UAH
25 050,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 грудня 2019 10:21
Додаток 2.pdf.pdf
18 грудня 2019 17:47
Додаток 2.pdf
18 грудня 2019 17:47
Додаток 1.pdf
18 грудня 2019 17:45
Виписка з реєстру_2стр.pdf
18 грудня 2019 17:45
Виписка з реєстру_1стр.pdf
16 грудня 2019 15:22
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:07
Паспорт 2 стр.pdf
16 грудня 2019 15:07
Паспорт 1 стр.pdf
16 грудня 2019 15:07
Реквизиты приват.pdf
16 грудня 2019 15:07
Технічні вимоги.pdf
16 грудня 2019 15:07
Контактна Iнформацiя.pdf
16 грудня 2019 15:07
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Капсамун О. П..

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Капсамун О. П..
#3290217807
Переможець 25 050,00
UAH
21 грудня 2019 14:37

Документи

21 грудня 2019 14:37
Протокол №140.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Капсамун О. П..
#3290217807
25 050,00
UAH
Документи

Документи

21 грудня 2019 14:37
Протокол №140.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:24
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 14:38
ду № 1 до дог 12-В-ПВФ-20 від 16.01.2020 ФОП Капсамун О.П_.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:33
12-В-ПВФ-20 від 16.01.2020 ФОП Капсамун О.П..pdf укладений
16 січня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відділом по роботі з персоналом служби управління персоналом та соціального розвитку був укладений договір №12-В-ПВФ-20 від 16.01.2020 з ФОП Капсамун О.П. (договір укладений за результатами проведення допорогової закупівлі) про надання послуг з обслуговування, поповнення та заміни питних баків з очищеною водою за кодом ДК 021:2015 98340000-8 «Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги». Перерахував витрату питних баків з початку року та залишок питних баків до кінця року, відділ по роботі з персоналом СУП та СР вважає за доцільне (пропонує) внести зміни в умови договору, а саме збільшити послуги з обслуговування, поповнення та заміни питних баків з очищеною водою на 16 одиниць та зменьшити послуги з заміни порожнього бутля на 5 одиниць. Відповідно до п.4.6 та п.7.5 Договору «Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані з ним, Сторони будуть намагатися вирішувати шляхом переговорів», «Зміни та доповнення до Договору можуть бути внесені в порядку, передбаченому чинним законодавством України, тільки за домовленістю Сторін, що оформлюється додатковими угодами до цього Договору, які є його невід’ємною частиною» Вважаємо за необхідне укласти додаткову угоду до вищезазначеного договору. Додаток №1 «Перелік та вартість послуг» викласти у новій редакції, що додається. Відповідно до п.3 статті 631 Цивільного кодексу України «Сторони можуть встановити, що умови додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення», а саме: П.3.1 Договору викласти у наступній редакції: «Загальна вартість Послуг за Договором складає 25 020,00 грн. (двадцять п’ять тисяч двадцять грн., 00 коп.) без ПДВ та визначена Сторонами у Додатку №1 - «Перелік та вартість послуг», який є невід’ємною частиною Договору.» Укладання додаткової угоди призведе до зменшення загальної ціни договору на 30,00 грн. Загальна ціна договору буде складати 25 020,00 грн. Просимо Вашої згоди на укладення додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 12-В-ПВФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 222-В-ПВФ-20/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 020,00
UAH